Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodný chlapeček!

25. 08. 2023
16
19
292

"No ten je šikovný, podívej!"

"Už si stoupnul i na tu pravou nožičku!"

Tyto radostné výkřiky se nevztahují k vnoučkovi, ale dva starší lidé se radují,

že jejich pejsek se zase postavil na všechny čtyři nožky.

V neděli totiž šlápl do vápna ukrytého pod listím.

I přes pořádné umytí došlo k narušení měkkých částí mezi polštářky.

"Ráno dáme injekci na cukrovku a za odměnu dia piškot,

 pak máme v salámku schovanou půlku antibiotika a ještě kousek salámu za odměnu,

 teď otřeme chronicky nemocná očka odvarem z bylinek a dáme Oftalmo-Framykoin,

 pak nastane zlatý hřeb programu, koupání nožek v Betadinu."

Tak to je nástin činností 2x denně a zatím na to musí být dva. Spíše tři.

Ale každým dnem je to lepší a dnes poránu jsme dokonce obešli i jednu menší bytovku.

Chvílemi se zdá, že si tu záplavu péče a pozornosti pěkně užívá.

Ale co je důležité, Bilbo je statečný pejsek a je tu s námi :-)

 


19 názorů

stanislav
před 9 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

pejska nemám. ono to je dost péče. kterou bych mu nemohl dát. zápisek je to hezký. 


Všem děkuji a také Norsku za obrácení se ke Kristu :-)


Čudla
před 10 měsíci
Dát tip

Přeji uplné brzké uzdravení . /*


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Šťastný to pejsek...


forše
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Ať je pejskovi zase brzo líp <3


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Kristova noho


K3
před 10 měsíci
Dát tip

Záleží o jaký typ cukrovky jde... Možná jsem tě, Evženie, svým vyjádřením trochu naštval, ale i já mám zvířata rád a tomu vašemu též držím pěsti.


Jsou to prostě miláčkové :-)


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Bilbo je zlatíčko trpělivé, přeju brzké uzdravení ....


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip

Zrovna koukám s Jindrou na Hobitta. Jindra má přezdívku Hobbit ve škole, kvůli svých nohou. :) Moc bych chtěla ještě corgiho. Taky dávám dvakrát denně prášek na srdce, v játrové paštice ze střívka, tu milujou.  Teď máme v pokojíku dvě morčata. Kikinu a Čiperku. Baru nikdy nevyskočila na židli. Nebylo jí, hledala. Stála na zadních na židli, přední packy na stole a pozorovala morčata. Jak je vidí, šílí.. Jindra se zlobí a tak hezky potichoučku... :)


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Je radostné, když se to hojí. :) Zaujalo mě, jak jste nacvičili polykání prášků. Náš pes Brit měl k tomu jen jednu příležitost s onemocněním, nechtěl a to jsme to pak řešili násilně - přímo do tlamy.


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip

K3
Poznámka mimo literární mísu:
Cukrovka je genetická záležitost.
Možná ale, že pojištovny na zadání naší současné věrchušky, příjdou přes jimi placené exterty na to, že se jedná o sebepoškozování a lečbu přestanou hradit.
:-)

Evženie Brambůrková
Hezká písmenka napsaná s láskou.


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Děkuji za milá slova. Bilbovi to vyřídím.

Pro K3 - náš psík váží 8 kilo a je dost štíhlý. Je z Domácí péče, kde se narodil i se svými bratry

fence neznámého původu. Každé zířátko mělo nějakou vrozenou vadu. U našeho se objevila cukrovka a chronický zánět očí.

A malý kousek salámu se dá, aby spolkl prášek a pokud vidí, že bude ještě kousek, lék nevyplivne.

Žije na zahradě u domku nebo na chalupě. A jinak se má dobře.


dievča z lesa
před 10 měsíci
Dát tip

ak si to miestami užíva, je to dobré ... Bilbo, čau**


Květoň Zahájský
před 10 měsíci
Dát tip forše

Já bych se za piškotek taky postavil na všechny čtyři.


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip

Přece jenom mi zklamáním lehce poklesla sanička, když jsem zjistil, že nepíšeš o mém dětství. Ale Bilbovi, který se kdysi ve štěněčím věku spokojeně uvelebil i na mém klíně, samozřejmě přeji vše dobré.


vesuvanka
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Držím Bilbovi palce, aby se brzy zotavil :-)))


K3
před 10 měsíci
Dát tip

To mě taky zarazilo. Ale taky ta péče. Jestli není přehnaná, to myslím všechny chovatelé co chovají pejsky v bytě. Nezpůsobujem jim to sami? Salámky, piškotky = obezita a cukrovka:).


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Bilbo je bojovník, zvládne to... pro zajímavost - je to stejný pejsek ze srazu??

překlípky: soupnou - sToupnul, 

V neděli totiž stoupl vápna ukrytého pod listím. - stoupnul do...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru