Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supí koány, volume VII.

28. 08. 2023
12
10
170
Autor
supizmus

Je-li ve víně pravda, znamená to, že nejmenovaný obchodnoí řetězec prodává pravdu ve slevě?

Proč mi nejlépe dovedou naslouchat hluchoněmí lidé?

V Malém princi se píše, že správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné. Znáte prosím někdo nějakou srdeční optiku? Případně máte-li silné kardiobrýle k věnování?

Lze do osnov výuky fyziky zahrnout i návštěvu fotbalových utkání, aby žáci lépe a názorně mohli pochopit princip nakloněné roviny?

Je-li láska Kristova zadarmo, proč je pro nás tím nejdražším?

Musí každá touha vyhasnout tím, že dojde naplnění?

Může mi prosím nějaký biolog či zoolog vysvětlit to, že Sup si s oblibou čte Kočkodana?

Proč má oceán jinou teplotu vody u Venezuely a jinou u Antarktidy, když je to jedna a tatáž vodní plocha?

Nejsu divný, když rád chodím k vodě, ale nemám rád, když voda prší na mě?

Může mít hokejista ke svému sportu chladný vztah?

Kolik naděje je ukryté tam, kde ji nikdo nehledá?

Proč se v metrech nad mořem měří hory hluboko ve vnitrozemí?


10 názorů

Mnohé odpovědi jsou snadné, jiné časem vyplynou a některé si prostě vymysli :-)))


Je velice nebezpečné, aby na zamrzlý rybník chodili milenci, kteří k sobě zahořeli láskou.


stanislav
před 10 měsíci
Dát tip

bezva


vesuvanka
před 10 měsíci
Dát tip

Úsměvné i k zamyšlení :-))), Tip

 


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Pozoruhodné, jak se od pouhé srandy nenápadně přesouváš k moudrým a rafinovaným postřehům...


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Super!

 

Nejvíce jsem zde nakloněn nakloněné rovině... :)


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Některé jsou úsměvné, některé hloubavé, všechny jsem ráda četla


aleš-novák
před 10 měsíci
Dát tip Alegna

pravdy je ve víně jen malá lžička...


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Rhodesie, vesuvanka

Srdeční optiky asi nejsou, ale srdečné optičky určitě ano.

U žáků vyšších ročníků bych doporučil pobyt v mučírně. Potom například princip kladky už do smrti nezapomenou.

Komu se podaří Supovo podivné chování vysvětlit, toho myslím Nobelova cena nemine.

U hokejistů to přesně nevím, jistě však existují vulkanologové, kteří mají ke svému povolání vztah velmi vřelý.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Proto, že se neúnavně ve vtipné notě zamýšlíš /i když se někdy tematicky opakuješ/, posílám tip.

Musí každá touhy - touha


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru