Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RIVERKA

29. 04. 2024
5
8
53
Autor
Lili.

Řeka tichý proud,

Hladina hladí břehy,

Stromy se kloní.


8 názorů

Lili.
před 2 týdny
Dát tip

Děkuji, že jsi mi napsala jak proplouváš životem... vítr v plachtách, občas bouře, sem tam bezvětří... ale děkuji.


Lili.
před 2 týdny
Dát tip

Máš absolutně antinudný život. Vždyť i nuda, která si dovolí tě třeba potkat, se v tvém podání roztančí do nepoznaných sfér. A pokud je ti fajn, a ze všeho se dostaneš bez újmy, tak hned máš o čem psát:-)

 


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

(Jj, Andreo; dům je docela *silná kotva...)

 

*(možná i silnější, než spouštíte z té vaší lodičky... :) )


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Doma jsem nebyla již od roku 2016. Rodiče prodali náš dům, protože byl pro ně již příliš velký a postavili si na důchod nový. A já jsem přišla o kořeny, o pokoj v podkroví s kresbou koně na zdi ve skutečné velikosti, o místo, kde jsem žila se sestrami. Již nemám důvod se vracet. Teď je můj domov ze železa, plave na vodě a trávím v něm 11 měsíců z roky. Vracím se na pevninu jen na Krétu za sestrou, kde se vídám s rodiči.


Lili.
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

To je velmi zajímavé, předpokládám, že Tvůj zařízený život v zahraničí Ti asi moc nedovoluje podívat se k nám do středu Evropy...


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Lili. , Zeanddrich E.

Pracujeme jako námezdní síly hlavně pro různé vědecké instituce, ale máme i své programy v oblasti mořské biologie.


Lili.
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Děkuji...

...jen se omlouvám... zapomněla jsem to a je mi hloupé vyzvídat... pracuješ asi ve prospěch vědy, že? Přírodní, předpokládám. Vím že jsi to někdy zmínila ale vypadlo mi to. Obdivuji Tě v tom.


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Lili.

Tak Riverka a tichá? Myslím, že by mohla být i pěkně divoká, ale napsala jsi to hezky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru