Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malinká Hvězdinka

15. 05. 2024
5
5
91
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=83Wv3I5pLt8&ab_channel=AZIMOV

 

Možná to nevíte ale_!

malinka_hvezdinka nejenom že umí moc hezky psát... (I když už tu mezi námi na Pícmáku není tak často_)

Ale umí také nádherně malovat! Jeden Její obraz jsem si koupil!

A z hlediska mé neoddiskutovatelné nadřazenosti jakožto samozvaného hegemona a vůdce skladu jsem si dovolil zneužít a využít své funkce a tež šistému a_ 

Prostě: Přijde mi balíček od PPL který zaplatí firma. Potažmo majitel. Ano. Jistě. Žádám za to trest smrti. Jak jinak. Nicméně jelikož mi stále ještě na mém pracovním PC neaktualizovali E-milky tak nevím jestli je má objednávka akceptována. Což ovšem ví (něMá?) ZLATOHNĚDÁ. Chtěl jsem Jí to oznámit a zatelit... Éééé... Zavolat? Ale jakoby náhodou!? Sama přišla a tak Jí to povidám a Ona má na tváři a na rtech ten krásně spiklenecký úsměv jako i já mám. Je prostě kouzelná!!!

A 1 000 000 x Ji při tom hladím po vLáskách. A po zádíčkách. A škrabkám. A Ona vrní jako kotě se slovy: To sa mi páči. Ale já přeci wim. Ty (moje?)

Trdlo.......

 

A to je VŠE.

 

Bodka.sk


5 názorů

Evženie Brambůrková
před 2 týdny
Dát tip Benetka

I taková malá věc udělá dobře na duši :-)))


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Bene, i já tě mohu uklidnit – nezaobírám se myšlenkou, že bych tě u velkého bosse udal. Pro jednou zamhouřím veškerá moje krtčí oka.


Norsko 1
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Zvítězil . Jak jinak


Benetka
před 2 týdny
Dát tip

Milý Nore! Ba právě naopak. Quasimodo Benetka...

Vlastně ani newim jak nakonec dopadl.


Norsko 1
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Škrábanie a trdlenie. Skok o tyči do písku. Krasavec Benetka


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru