Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S několika věcmi

13. 03. 2004
9
1
7085
Autor
Delahaye

 

 

S absencí myšlenek

hledáš jakýkoliv důvod

pro pohyb obličejových svalů

 

S pocitem lháře

který nemůže být nařčen

ze slova doložitelné nepravdy

 

S vracející se ozvěnou

vzdechu Bože

který jsi rychle přikryl pohybem

 

S vysychající studnicí

nápaditých moudrostí

ledových skládanek

 

S vědomím, že jsi opět

na vítězné cestě

k další ze svých proher

 

 


1 názor

leenai
06. 06. 2004
Dát tip
skládanky... To už tu jednou bylo :) Skládám ti skládanky z pochval a přání jen pověz mi potichu, co létat ti brání?

zvedavec
22. 05. 2004
Dát tip
zaujímavé, že sa znieslo na "Tvoju hlavu" toľko kritiky, keď mne to zase pripadá zaujímavé a hlavne povedomé, blízke...

Renja
21. 03. 2004
Dát tip
libi...

Líbí se mi druhá strofa a skládanky, nepříjde mi to vůbec špatné ani mizerné ...*

Craerassy
13. 03. 2004
Dát tip
..s nadějí, že prohrát nemusí jen jeden.. tip

WiruZ
13. 03. 2004
Dát tip
no neni to spatne....t

Feanor
13. 03. 2004
Dát tip
líbí, dobré, tipnem, honem

Fialkaa
13. 03. 2004
Dát tip
Veeelmi pěkné!!

dismorphia
13. 03. 2004
Dát tip
Hmm, přeruším ten řetěz tipanců. Vzdech, který byl rychle přikryt pohybem, je krásný nápad. Však nic jiného tu na mě nečíhá.

Lee
13. 03. 2004
Dát tip
první je hodně silná, hořká a... samozřejmá, zbytek se k tomu jen do-vyjadřuje... líbí velmi

Nicollette
13. 03. 2004
Dát tip
Prosím Tě, vysvětli mi ...s absencí myšlenek..... to člověk buď spí, je klinicky mrtvej nebo v nirváně... a to z básně neplyne, tak co tedy?..... dokážeš aspoň chvíli vůbec nemyslet?....... hezké, ale nic nového......... každopádně zajímavé....

Delahaye
13. 03. 2004
Dát tip
:-)) no a jéje ! Já mám naopak problém vůbec myšlenku udržet ! Prostě - vymeteno ! A zaujalo mě to Tvé - "nic nového". Já myslel, že na tohle rčení tu má patent jiná osůbka ... :-)) Díky za přečtení....

Nicollette
13. 03. 2004
Dát tip
dobře, udržet myšlenku a nemít myšlenku je něco jiného..... to já sem dřív po slušnym brku taky nedokázala udržet v hlavě něco dýl jak minutu.... ale ty myšlenky jsou a je jich strašně moc... a nejde o to, jestli se stihnou dokončit.... prostě ti nevěřim, že dokážeš teď sedět a na nic nemyslet, v hlavě mít tmu.......... nevim o kom mluvíš, každopádně de o to, že tady na Písmáku je spousta osobností, zvláštních lidí..... jsi zvláštní, ale bohužel... si na Písmáku.....

Delahaye
13. 03. 2004
Dát tip
:-) díky za reakci. V jádru máš pravdu. K smrti nerad vysvětluju básně - znamená to pak, že jsou mizerně napsané, ale ... ta absence myšlenek byl momentální stav - vteřina, či minuta, to je fuk. Jen má navodit tu děsnou prázdnotu uvnitř člověka, který neumí být jiný a ví to...a hodně ho to stojí ...

Nicollette
13. 03. 2004
Dát tip
pokud jde o vteřinu, pak bych tedy napsala absence myšlenky.... minuta je děsně dlouhá doba:) každej má nějakou tu pravdu, ....... fajn, že to bereš s úsměvem..........btw, psala sem že je to hezké :)) slovo mizerné bych si nikdy nedovolila použít:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru