Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Se spacákem v posteli

16. 03. 2004
8
0
5722
Autor
horák

Ze série V posteli s Hynkem

Hynek zrovna odkopával míč směrem k bráně soupeře, když si jí všiml. Stála opřená o sloupek, jenž kdysi zřejmě nesl desku s basketbalovým košem.

„Hrajte chvíli beze mě,“ prohodil k potícím se šesťákům, s nimiž byl ve Skomelně na prvním společném výletě.

„Co ty tady?“

Cestou  si ji prohlížel. Dlouhé opálené nohy ve sportovních trenýrkách a těžká ňadra v modrém tílku. Připravit vtipnější otázku si opravdu nestihl.

„Přijela jsem se podívat na děti. Vždyť víš, že u tebe ve třídě učím děják. Moc dobře spolu vycházíme. Říkaly, že budete tady,“ pronesla více než líbezným hlasem a olízla si horní ret.

 

**********

Pila becherovku s tonikem, Hynek pivo. Děti měly večerku v deset, ale ještě jim nechávali půlhodinku na dohrání více či méně závadných společenských her.

„V kolik ti to jede?“ zeptal se.

„Už mi nic nejede“

„Neříkej, že odsud pojedeš taxíkem?“

„Ale já se odsud nechystám odjet.“

Hynek suše polkl.

„Myslíš, že můžu přespat ve tvé chatce?“

„Ale v chatkách nejsou peřiny,“ pronesl Hynek chabý argument a podíval se na její batůžek, do kterého by se sotva vešel zubní kartáček.

„Bude teplá noc,“ pronesla s prorockým přízvukem.

„Mám dekáč, vejdeme se pod něj oba,“ navrhl.

 

************

Obcházel chatky. Nevěřil, že by se mohli spolu milovat. Tak trochu doufal v situaci, kdy ona se bude pod spacákem převalovat a nevědomky se k němu přitulí. Těšil se na dotek s jejím bronzovým stehnem, těšil se na její aroma, na její noční dech.  Vzpomněl si na první setkání s ní. „Pane kolego, já už tady učím šest let, a tak si myslím, že bych mohla mít nějaká práva,“ ječela na něj hystericky z telefonního sluchátka, když  jí z neznalosti zabral učebnu během prvního týdne, kdy ještě nebyl dán pevný rozvrh.

************

„Byl jsi fantastickej,“ řekla Hynkovi a otírala mu zpocené tělo.

Ještě nestihl rozepnout zip od spacáku, když se k němu přisála. Snažil se získat čas a protahoval předehru. Nakonec si sama sundala tílko, podprsenku i trenýrky. Ve světle dopadajícím z lampy před chatkou uviděl to, o čem snili všichni kolegové a žáci od šesté třídy výše.

„Zvládneš to ještě jednou?“ zeptala se ho pochybovačně, když se vrátila z táborové koupelny, zamotaná do jeho ručníku.

Zvládl to ještě čtyřikrát, vlastně třikrát, neboť jednou to přihrál – to když začala křičet, že budou spolu, že ještě s nikým nikdy nebyla. Nechtěl to kazit.

„Teda na poprvé fakt dobrý. Nikdy to s nikým nebylo poprvé tak dobrý,“ opakovala mu jednu lichotku za druhou. A on mohl pak ještě znova a znova. Až když se začalo rozednívat, na chvíli si zdřímli zachumláni do spacáku.

************

Hynek věděl, že se musí někomu svěřit. Zkoušel to u kamaráda z vojny. Ten mu však po několika úvodních větách začal vyprávět své historky, zdánlivě bujarostí průběhu překonávající jakékoliv Hynkovy představy.

Musel to říct někomu z kolegů. Ty budou čumět, až na pravidelném pátečním kulečníku rozverně prozradí, že ji sbalil.

„Přijela za mnou na výlet Nikola,“ prohodil jakoby nic mezi dvěma šťouchy.

„To je nám jasný. Předpokládám, že neměla spacák. Franto, hoď nám sem pět fernetů, máme nového člena v klubu!“ zakřičel k výčepu Hynkův kolega.


uranium
13. 09. 2004
Dát tip
No pointa mě přišla trošku předvídatelná, máš lepší

pozorovatel
20. 03. 2004
Dát tip
Přijde mi to jednoduchý, ale taky jednoduše kvalitní. No, zkrátka mě to nedostalo. Jako série to je dobrý, ale jako jedna povídka slabší. Jsem asi na jiný povídky, v kterých toho je víc. Tady je popsán jeden příběh. Píšeš moc dobře. Správně odměřeně, ale zároveň uvolněně, nepřeháníš, vše je tak, jak má být, ale přijde mi, že i obsah je odměřený. Mám rád, když mě autor překvapí, dojme nebo jinak dostane. Mám např. rád, když skrze dílo cítím autorovu vášeň...

blbjenka
20. 03. 2004
Dát tip
a není to nějaká úchylka, woblíkat ženský do trenýrek? :)

horák
19. 03. 2004
Dát tip
treba od te doby, co je do nich autor oblikne :o) celkove je mi lito, ze se do tohodle pribehu tolik zenskych polozilo tak nejak, skoro se bojim o ty postizene husy

tanganika
19. 03. 2004
Dát tip
aj mne:(

Sasinka
18. 03. 2004
Dát tip
eh...

tanganika
18. 03. 2004
Dát tip
horak, az teraz som pochopila, ze to je jedna zo serie, ale pravdu povediac, nemam chut citat tie predchadzajuce. vies, co??? odporucam ti precitat od MATKINA - Polnocne denniky...pise na podobnu temu ako ty, ale trochu hlbsie. ze aj zena sa nad tym moze zamysliet... a btw mi pride ze zovseobecnujes a velmi...sice neviem o com tie predchadzajuce poviedky su, ale nie je to aj hynkova vina???

sicco
18. 03. 2004
Dát tip
tolik pindu a vlastně zas jen o tom jednom. Ale to jsem nepřišel na nic novýho, takže půjdu o KLik dál

sicco
18. 03. 2004
Dát tip
tolik pindu a vlastně zas jen o tom jednom. Ale to jsem nepřišel na nic novýho, takže půjdu o KLik dál

blbjenka
18. 03. 2004
Dát tip
já su možná hloupá, ale... wodkdy ženský nosej trenýrky? :)

Sama
17. 03. 2004
Dát tip
ach, ty ženský... :o)

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
horáku, promiň, ale tak ti nevím, jestli je to o tom, že ženský jsou mrchy, nebo mužský ješitný.. :)) A třeba o obojím ?:) Ovšem, po komentáři tanganiky jsem málem spadla ze židle smíchy...:)) (není to špatný, ale oproti těm ostatním mi přišla taková narychlo spíchnutá ...;)

horák
17. 03. 2004
Dát tip
myslíš ta holka? :o)

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
horáku :))

Seregil
17. 03. 2004
Dát tip
Skvělý... máš to na háku tu prozaickou tvorbu... má to správnej šmrnc.... Mužský ego?.. asi jo...

Franklin
17. 03. 2004
Dát tip
A proto se vyplatí mít mumii.... Že??? P.S. Nemyslim si, že je to mužský ego, spíš mužskej pohled na věc...

Litochowitz
17. 03. 2004
Dát tip
...gut:))...sranda, pobavil jsem se....hale Horáku, píšeš o Skomelnu na Rokycansku?:)............T-p.

horák
17. 03. 2004
Dát tip
Mel jsem na mysli Skomelno na Rokycansku, ale námět příběhu se odehrál někde jinde. Skomelno mám moc rád, prožil jsem tam jeden z nejhezčích týdnů v životě.

Litochowitz
17. 03. 2004
Dát tip
Horáku, fakt?...no, já prožívám kousek odtamtud zas ty nejhorší opilosti:))...konkrétně ve Lhotě pod Radčem:)...koneckonců pocházim z nedaleka:)

horák
17. 03. 2004
Dát tip
ja tam byl jednou hlidat detskej tabor, jako prazdnej - moc pekna akcicka, ubytovali jsme se tam na tyden s kamosema, kopali diry pod kadibudky, budovali koupelnu, po vecerech mastili marias, odpoledne na pivko, v pulce tydne prijely holky, a cely tyden krasne pocasi, fakt hezka vzpominka, akorat ze 15 let stara :o(

Litochowitz
17. 03. 2004
Dát tip
...nojo, roky běžej...a tim svym popisem o kadibudkách mi zas připomínáš právě tábor ze Lhoty:))

tanganika
17. 03. 2004
Dát tip
nie je to o feminizme, ale len muzskom egu...a okrem toho, aspon podla mna ta tvoja poviedka nema ziadnu lit. hodnotu...zaver je tak otrepany....no nic...

Rimmer
17. 03. 2004
Dát tip
Popravdě... některé ženské reakce na postelovou sérii mě upřímně děsí. *tip

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
Rimmer: to koukej vysvětlit...:))

Rimmer
17. 03. 2004
Dát tip
No... Smějete se, když máte přemýšlet. A naopak. Ale, vůbec, mě do toho netahejte, proboha.

Sama
17. 03. 2004
Dát tip
Pěkná debatka. rimmer: A co dělaj chlapi, když mají přemýšlet? Jinak souhlas s tanganikou a Franklinem, je to víc o pánském pohledu na věc, jen mi přišlo, že je nějakej příliš placatě jednoduchej - tedy v tomto kousku. Až pak mě napadlo, že je to jeden střípek ze série asi...

Yossarian
17. 03. 2004
Dát tip
jo, tohle pobavilo, na děvčata neber ohled, ony tomu nerozumí :o) *

horák
17. 03. 2004
Dát tip
Treba to byl zamer, aby to bylo takhle otrepany - vzdyt se ve vsech dilech snazim ukazat, jak se ty zensky chovaji - hynek zustava prece jakz takz stejny, na druhou stranu to ze sebe kopu smahem, takze se na ten zamer nechci vymlouvat

Sama
17. 03. 2004
Dát tip
Tak to mě nenapadlo, myslela jsem, že je to víc o těch chlapskej pocitech a prožitcích - takže přece jen: ach, ty ženský :o)

Elyn
17. 03. 2004
Dát tip
tssss.... a chlap je v tom nevinně?:) je to o chlapech i ženských... hotovo. Kdo v tom chce vidět jen jednu stranu, je slepota sama...

tanganika
16. 03. 2004
Dát tip
typicke muzske ego...pretiahol predohru...iste iste....ach jajj.-...

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
tanganika : :)))))))))))))))

tanganika
16. 03. 2004
Dát tip
nehovorim....??!!! a to ani nema 17...

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
tanganika: nojo, nemá...:)

horák
16. 03. 2004
Dát tip
jezis, holky, priadam si jak na feministickym vecirku :o)

Kohy
16. 03. 2004
Dát tip
Neboj, ja s tebou citim :o) A tipuju... * Co pobavi, potesi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru