Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ji-hád-dó

30. 03. 2004
12
1
8352
Autor
Noe1

Al-taj-dó o dopadech extrémismu na Blízkém Východě na chudáky hady :-((((.

Ahmed

hlad!

Áron

hlad!

I já

mám

hlad!

I had

hlad!

Copak

jí had

když

zuří

...

...

...

jihád?


1 názor

malá*
13. 11. 2006
Dát tip
:))))))) páni, Noe, teď budu muset čistit klávesnici od kafe! Ta argeologie se (ne)vyplácí :)))))! (já mám právě taky hlad, zajdu někam na....jihád :-))) )

Bandhu
07. 09. 2005
Dát tip
JO.

outlejn
30. 03. 2005
Dát tip
politické i po roce...tip*

tuleň
19. 08. 2004
Dát tip
Když zuří jihád, je spousta mrtvol. Na mrtvolách hodují červi, na červech drobní hmyzožravci. A had? Ten má hned žrádla dost!

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
No z teoreticky můžeš mít pravdu. Nicméně pokud vezmeme v potas kulturní zvyklosti, zejména zvyk obou stran pohřbívat své mrtvé rychle, dokud se v horkém prostředí nazačnou ještě rozkládat, tvůj trofický řetězec bude narušen v samém počátku. Nicméně, kdyby izraelci místo střelby používali více trhavin a palestinci ještě masivnějších sebevražedných útoků, těla by byla rozmetávána do širšího okolí a pro konzumenty by zbylo opravdu více potravy. Vše je otázka měřítka.

Heulwen
29. 07. 2004
Dát tip
Já to nechápu,proč má tolik postav hlad, stačilo by jen aby Had snědl Ahmeda,popřípadě i Hasana,kterého snědl předtím Ahmed a bylo by po hladu nebo taky po hadu v případě,že by byl Hasan stravitelný pouze pro Ahmeda,který ho navíc ještě celého nestrávil. Ale to by pak neměl Ahmed hlad,takže ať žije had! *

Sněžka
19. 05. 2004
Dát tip
*T* Nou komenda...

Delight
27. 04. 2004
Dát tip
huehehááá, teď sem málem zemřela při představě sebevražedného komanda rozbalujícího svačinky ujídajícího se xmrti na břehu Jordánu!!!! :))))))))))) Jo, eště * za had-hlad-ji-had! :)

chalmin
24. 04. 2004
Dát tip
to jsou jen hádky o harémy hadic - z hladu páchají hadakiri ***! bájo věc 8^) ani silný hadovému nevěří ;)

papouch
31. 03. 2004
Dát tip
Když maj hlad hadi, bříško si hladí! :-)

Charlien
30. 03. 2004
Dát tip
checht...

LaCasage
30. 03. 2004
Dát tip
asi vyžírá balíky humanitární pomoci a pak už nemá hlad i když Ahmed, Áron I já máme hlad neb zuří jihád!

Kateee
30. 03. 2004
Dát tip
jihád kdyz ma hlád? bomba!*

DušíK
30. 03. 2004
Dát tip
stop jihadům ! (kromě těch na brněnských Hádech) *

teqrilla
30. 03. 2004
Dát tip
hustý........ (((((((((-: *

sidonia
30. 03. 2004
Dát tip
já mysim že jó, když má hlad, tak proč by nejed, že jo:)

sjuuu
30. 03. 2004
Dát tip
pěkné... ten kaligram plánovals, nebo je optická podobnost zápisu s postavou vyhladovělého ahmeda čistě náhodná? :-)

Noe1
30. 03. 2004
Dát tip
Charlien, copretinka, teqrilla, sidónia a spol.: Díky. LaCasage: Tak balíky? Ťakoví hadi určitě nejsou!!!!! Kateee: když bomba, tak kalorická. Představuji si sebevražedné komado, které se na Izraelsko-Palestinském přechodu ují k smrti. DušíK: dobrá inspirace, změním povinnosti členů klubu "Hadí plémě", místo pouti do HADivadla se budou konat poutě na Hády. Už jsem z Brna tak dlouho, že hjsem na ně skoro zapoměl. :)))))))) Sjuuu: Nic není náhoda, vše se děje jak se dít má. Řídím se v životě krédem "Na zázraky nevěřím, spoléhám na ně" :)))) Chroust: vždyť ty taky, ty taky :)))))))))))

Kateee
30. 03. 2004
Dát tip
to odpovídá mé představě sladké války - když máte na zbraně, pečte místo toho dorty a pak je po sobě házejte :-)

Noe1
30. 03. 2004
Dát tip
Jojo --- studená sladká válka :)))))) Krásná představa. Taky bych používal dalekonosná šlehačková děla :))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru