Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O uväznenej blche

07. 05. 2004
5
1
4602
Autor
zvedavec

Čítam práve jednu knihu, pre mňa úžasnú...Indiánske liečenie. A tam som si prečítala okrem iného o blche:

 

Blcha, ak ju dáme do skleneného pohára, prikryjeme sklom, spočiatku skáče a naráža do sklenených stien. Potom pochopí realitu, urobí si predstavu o hraniciach a naučí sa nenarážať do sklenených stien.  Skáče len vnútri pohára. Aká je múdra!

 

Ak zdvihneme sklo, nevyskočí. NAZDÁVA SA, že jej SVET JE OHRANICENÝ SKLENENÝMI STENAMI ZO VŠETKÝCH STRÁN.

Veď to má odskúšané!

***

Vraj, aspoň tak mi to v jednej relácii tvrdili odborníci, podľa kvantovej fyziky teoreticky je možné prejsť za určitých podmienok aj stenou.

 

Máme svoje skúsenosti! A neurobíme žiaden pokus o to, aby sme cez tie steny prešli.

 

Nie sme predsa BLÁZNI!

(A neveríme v zázraky.)

 


1 názor

zvedavec
21. 06. 2004
Dát tip
:-) Myslím si, že možno nielen kvantová fluktuácia (ale možno aj ona), ale hlavne nádej nás môže preniesť do bezpečia (a vytrvalosť). Alebo, bez nej sa do bezpečia dostaneme omnoho ťažšie. S nádejou môžeme skúšať donekonečna, naozaj donekonečna a niečo pravdepodobne vyjde. Bez nádeje pravdepodobne nevyjde nič, lebo máločo vyskúšame. Možno to chvíľami vyzerá tak, že vylievame vodu z člna a diera je tam stále, takže vždy znovu natečie nová voda. Ale čln sa nepotopí, lebo vylievanme a sme v tom vytrvalí! A nakoniec môže kľudne prísť i taká chvíľa, keď si popri tom vylievaní vody - keď nám trénovaním zmocnejú svaly - nájdeme čas aj na konečné zaplátanie diery. Takže súhlasím s Tvojím: "Nemysli, nedaj sa!!!" :) A prajem každému, aby sa presne tohoto držal, verím, že je to kľúč k dosť pravdepodobnému úspechu!

Liso
21. 06. 2004
Dát tip
Ale predstav si, ze s niekym hras go (alebo nedajboze sachy! :) a situacia je totalne prehrana... Nezda sa Ti, ze za takejto situacie su "nadejeplne" tahy skor dehonestaciou supera a krasy hry? Zivot je obcas mozno aj o prijati nevyhnutneho...

Liso
20. 06. 2004
Dát tip
Je to ako hrat sachy proti B_hu. Tazko vyhrat, ked bojujes proti zmrtvychvstalym figurkam... Ale mozno je rozumne drzat nadej do poslednej chvile, ved azda nejaka kvantova fluktuacia prenesie nasho krala do bezpecia :) Ze to uz nie su sachy? Ze to s nami hra inu hru nez sme mysleli? Nemysli, nedaj sa!!! :)

Barbar
09. 05. 2004
Dát tip
cmuki - bacha na nos! hlúpy, BARBAR tip* :-)

zvedavec
09. 05. 2004
Dát tip
hlúpy, BARBAR ... takže TY "vyskakuješ", aj keď...

zvedavec
09. 05. 2004
Dát tip
a zabudla som dať otáznik a asi aj avízo

cmukina
08. 05. 2004
Dát tip
noo to vyzera zaujimavo.....vyskusam....tip*

beda
07. 05. 2004
Dát tip
Cink ! :-))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru