Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MANIFEST FEKALISMU

04. 09. 2000
6
1
6229
Autor
FEKÁL

Tento zásadní a památný dokument vznikl v jídelním voze rychlíku Jan Perner dne 3. 9. 2000

Vážení spolusráči,    vážené spolusračky,   sere vás také občas celý svět? Býváte nasraní a nejste si zcela jisti, kudy se mají ubírat Vaše kroky?   Díky každodennímu usilovnému soustředění ve snaze dobrat se podstaty všehomíra, protlačili se někteří z nás k nevyhnutelnému závěru, že veškeré problémy, utrpení a strasti života jsou způsobeny přebytečnými tlaky, zejména těmi v krajině břišní. Abychom předešli mrhání a marnotratnému zacházení s tímto neprávem opomíjeným zdrojem náhlé inspirace nezadržitelně tryskající z neukojené vnitřní tenze, obracíme se na Vás s naší vizí a programovým prohlášením.   Vyzýváme k mobilizaci všech tvůrčích sil, které již nadále nemohou odolávat nástupu rostoucího výstupu. Tento reakční přístup se nám jeví jako dlouhodobě neudržitelný. Nedržme proto naše sračky v sobě a ponechejme jim volný průser. Musíme spojit své síly, aby v naší tvorbě místo temných barev smutku převládly přeci jen veselejší pastelové tóny. Popusťme uzdu fantazii a uvolněme svěrače. Dovolme těm skrytým silám v nás naplno se rozeznít v mohutnou symfonii. Semkněme se v jednotné literární frontě proti každodenní záplavě všedních sraček a společně vytvořme nový, lepší průjem.   Výsledky svého neochabujícího úsilí nám posílejte. Zdařilé či jinak hodnotné kusy budou uveřejňovány v občasném almanachu našeho hnutí pod výstižným názvem Jímka. Za organizační výbor    Miroslawek, Tynic a Vio, v.r.

1 názor

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
To už je rok? Budeme to muset nějak oživit ...

Vio
05. 09. 2001
Dát tip
Zápach už vyčpěl ;-))) Mluvil jsem s Vílou... má nový příspěvek a ten stojí za to!!! ;-)))

JiKo
05. 09. 2001
Dát tip
Všechno nejlepší :-))

Tynic
05. 09. 2001
Dát tip
Letí to :o)

Kastel
07. 06. 2001
Dát tip
Jó to by šlo. Vybavil jsem si hodně starou říkanku, kterou jsem pasl tak před 15 lety. Tři mocné prdy vyšly z mého těla prdy tak mocné až se Země chvěla Tři prdy jejichž ozvěna se táhne vesmírem a já řvu, že tady taky sem Prdnu si ješté třikrát ať každý tuší jak má prostý člověk rozervanou duši... (no dneska to vidím tak, že bych si přitom rozerval něco úplně jiného :o) O.K.

Víla
07. 06. 2001
Dát tip
Už zas? ;o) Nechceš tam dát "Musíme proto spojit své víly...?", když jsem už byla u toho? ;o) Kastele, gratuluji ;o)))

Kastel
07. 06. 2001
Dát tip
Ahoj vílo, k čemu ? Ke změně vidění ?

kalinka
07. 06. 2001
Dát tip
a kurňik! Vono jsme se to dopřeposrali i do jednadvacátýho?!:o) No, tak to by chtělo oživit! Už na to existuje klub? Měla bych doma romantickou povídku o prdu!:O)

Sakra vážený organizační výbore, že vy jste četli mou úvahu " S sebou..." ??????????????????????????????? A jestli ne, tak buďte od srdce, bude vám to jako správným.. no vy víte, líbit... slibuju :))

Mickal
04. 10. 2000
Dát tip
Eric Cartman: Seru na vás.

Anonym
10. 09. 2000
Dát tip
Zajimava teorie, ale myslim ze je jedno kde se kdo posere a kam nasere.Kdyz mate tak ty hovna radi tak serte do pytliku a pak si ten pytlik poveste treba nad postel. Zkuste si nasrat na hromadku a vemte si lopaticku a kyblicek, pak si muzete hrat na krtecka a prehazovat hromadku hoven z jedny strany na druhou. Bejt vama tak tam pridam jete text o spravny strave, pac kdo nezere ten nesere.

Anonym
10. 09. 2000
Dát tip
Zajimava teorie, ale myslim ze je jedno kde se kdo posere a kam nasere.Kdyz mate tak ty hovna radi tak serte do pytliku a pak si ten pytlik poveste treba nad postel. Zkuste si nasrat na hromadku a vemte si lopaticku a kyblicek, pak si muzete hrat na krtecka a prehazovat hromadku hoven z jedny strany na druhou. Bejt vama tak tam pridam jete text o spravny strave, pac kdo nezere ten nesere.

PetrViP
10. 09. 2000
Dát tip
Fekál total kanál!:-)))))))) Kam se sere Bitner - to se nedá srovnat!

Skorpil
08. 09. 2000
Dát tip
StvN: tak tos me rozesmal jako nic uz davno :-))) JiKo: taky dobry Lee: :-)) for all: Je to hnedy, zabaleny v rucniku a desne to smrdi. Vite co to je? Ze ne? No prece mrtvej kralicek azuřiť :-)) Mimochodem s jednim neplanovanym posranim se mam skvjelou historku. Ale tenkrat to moc skvjely nebylo :-((

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
lee: :-)))))) jiko ;-))))))))))

Lee
07. 09. 2000
Dát tip
JiKo :oDDD

Vio
07. 09. 2000
Dát tip
JiKo: tohle číst Chrjac, tak se osype ;-)))

kirkov
06. 09. 2000
Dát tip
PÁNOVÉ! I přesto, že vámi sestavený manifest je v jistém smyslu pouhým epigonem, mého již dříve zde uveřejněného Nanifestu skupiny Bust, weist, hips, jsem ochoten připojit se k vám, neb jak patrno jde nám zřejmě o stejnou věc, ve které boj má být společným a nikoliv zbytečně tříštěným drobnými názorovými rozkoly, ku jejichž sjednocení navrhuji uspořádat nic menšího než FEKALPARTY. Na další spolupráci se srdečně těším a jedním dechem, s návrhem na opětovné oživení dobré tradice všech vtipů o prdění, které stejně jako věta Miluji tě. se nikdy neoposlouchají a vždy budou nepřebernou studnicí smíchu a vulgární nevázanosti, zde by se ovšem hodilo spíše slovo vulvální.

Miroslawek
06. 09. 2000
Dát tip
Ja, ja, Kirkove. Drž Fekál (to není nadávka, ale soudružský pozdrav)

StvN
06. 09. 2000
Dát tip
nenechme se ovládat vlastními výkali ochočme si je a serme na cíl kdo je bez viny ať se první usere hovno jsi a v hovno se obrátíš hovno k hovnu sedá dobré hovno drahé kdo jinému hovno sere sám do něj padá k darovanému hovnu nečuchej lepší průjem v hajzlu nežli hovno na střeše recyklujme naše sračky heslo den kdo nesere s námi sere proti nám FUCK OFF

Lee
06. 09. 2000
Dát tip
onehdy jsem četla na záchodku jakémsi překrásný výrok, cituji: "Přišel jsem se sem vysrat... a vono hovno"

kalinka
06. 09. 2000
Dát tip
:o)) Tramvaj: "cítím tady maliny..?" "Máte pravdu paní, právě jsem se posral po malinách!:o)"

Morgana
06. 09. 2000
Dát tip
jaké to krásné slovní průjmy mé nejoblíbenější literární útvary !!!

Somalec
06. 09. 2000
Dát tip
seru s vámi

JiKo
06. 09. 2000
Dát tip
A bůh řekl Hovno! A viděl, že hovno je dobré. A oddělil průjem od zácpy. ... :-)

Víla
05. 09. 2000
Dát tip
Kluci, ten závěr se Vám teda povedl...;))) ...mohutnou symfonii...;))) Jen tak dál...;)))

jester
05. 09. 2000
Dát tip
UPLNY SOUHLAS Se SONATINOU.. ((( Prehanite to, hosi..a BLBE..( a to jsem to necetl cele..)

Laďa
05. 09. 2000
Dát tip
Abych to uveddla na pravou míru, tim ošklivým slovem jsem myslela něco jako Sonatina. No hodí se snad takový slovo ke mně?

kalinka
05. 09. 2000
Dát tip
no, nesmele bych k tomu navrhla pripojit muj odveky neuskuteneny pokus o zapis do Guinesovy knihy rekordu a to v: masove-radovem srani do sadry naplnujicim tak vseobecne rozsirenou potrebu lidstva vzdy a vsude za kazdych okolnosti hodnotit sva vlastni h..vytvory. a za beee, zajistit pro eventuelni zvlaste vydarene exponaty jejich zvecneni v podobe sadroveho odlitku:o)))) Jestli uz nekdo na Guinese nasral, tak mi o tom reknete, abych se netyrala marnymi nadejemi, ze budu prvni:o))))))

kalinka
05. 09. 2000
Dát tip
jeste aviza:o)

Siminka
05. 09. 2000
Dát tip
To jsem si mohla myslet, že za tímhle nemůže být nikdo jiný než Miroslawek(a spol.)

jester
05. 09. 2000
Dát tip
NEMAS.. (((((((((

Vio
05. 09. 2000
Dát tip
Jménem organizačního výboru si Vám fšem dovoluji poděkovat za podporu naší bohulibé aktivity, zvláště pak jesterovi, Sonatině a Ladě ;-))) Dále děkujeme za tvůrčí podněty... jen houšť, kalinko ;-))) Brzy spatří sfětlo sfěta první dílo almanachu Jímka, máte se na co těšit :-)))

Vio
05. 09. 2000
Dát tip
avíza ;-)

Tynic
05. 09. 2000
Dát tip
cheche :o) Žeby naše "veledílo" začalo označovat netolerantní a jistým způsobem omezené lidi ???

Miroslawek
05. 09. 2000
Dát tip
Laďa, Sonatina: mnoho povyku pro nic, tak to nečtěte jester: ...a to jsi to nečetl celé ...skvělé ...za to jsi to bryskně celé odsoudil. Tleskám Ti, až mi stříká lejno od dlaní.

Laďa
05. 09. 2000
Dát tip
Ale Miroušku, myslela jsem, že to bereme všichni s rezervnou. :-)) Tak se nerozčiluj.

Miroslawek
05. 09. 2000
Dát tip
Ale já se nerozčiluju a na Tebe už vůbec ;o))) Uáááááááááááááááá!!!

jorel
05. 09. 2000
Dát tip
má to něco do sebe, ale z mýho světa to neni. aspoň to má hlavu a patu, to se mi na tom líbí. co mi nesedne je . . . přemíra morálky. prostě hromadné akce nejsou moje hoby a bobky činím intimně - v klobouku

Anonym
05. 09. 2000
Dát tip
:)))))) B.EZKOMENTÁŘE NEJSRAČKOVATĚJŠÍ SKVĚLOST !

JiKo
05. 09. 2000
Dát tip
Temná hnědá sračka se plížila záchodovým potrubím byla to řídká hnačka sem zvědav s čím příště se pochlubím .. Seru na vás (to jako že se připojuji k maniseru) :-)

jester
05. 09. 2000
Dát tip
Kdyz provokace.. tak provokace, ne?))hahahaha)))) Ovsem do Anglie visa nedostanete.. ))

jester
05. 09. 2000
Dát tip
a podle poctu "cetlych" je videt.. ze holt tohle tema je blizke..))ESTETICE ZDAR!!

Lee
05. 09. 2000
Dát tip
Oj oj oj každodenní boj začíná mi po ránu... po houbách či banánu bolestí tu taju ? tohle nevyhraju... Milí sousračkovci... připojuji se svým něžným dívčím hláskem k vašemu přejemnému Maxifestu bohulibých aktivit našich svěračů... SVĚRAČI A SRÁČI VŠECH ZEMÍ ZHNOJTE SE !!!

kalinka
05. 09. 2000
Dát tip
na záchodě je to oh, oh leta letoucí oh, oh nevyzněle, oh,oh o hovnu a tak si tam oh, oh ku zpestření sraní oh, oh a tak si tam asi budu muset, oh, oh nainstalovati knihovnu!:o))) PS: Upřímně Lee(mu či ííí) závidím datovatelnost (hodinu ranní mám na mysli) jeho (ev.její) fekální pravidelnost:o))) /kde se to bere a jak se to dělá???!!!!:o)))/ :o)))) Ráda se nechám ve své všeobecné neukotvitelné nepravidelnosti poučit alespoň po této ryze prakticky příjemné stránce. Už párkrát jsem totiž zaslechla cosi typu: dobře se vysrat /slabší nátury nechť blinkají bez komentářů/ je mnohdy lepší než pořádnej orgasmus!!!!:o))) Věřím tomu, ale ráda bych si tuto radůstku osvojila v praxi!!!!:o))))

Laďa
04. 09. 2000
Dát tip
sráči...

Špuntík
04. 09. 2000
Dát tip
no namísto v.r., ste rovnou měli napsat v.h.= vlastními hovny.... TIP

Ber
04. 09. 2000
Dát tip
tady to nějak smrdí ,koukejte trochu vyvětrat......já větrám s tipem

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
hň hň hň... třeba mě jednou přemůže vnitřní pnutí a přispěju k tomu, aby ten náš svět byl jen o malinko, ale přeci jen lepší místo...

JDqH
04. 09. 2000
Dát tip
Poserové nebo posranci všech zemí spojte se? ;-) Já jsem spíš ten pozér, eh, co jsem to chtěl vlastně říci? Jo, do toho hoši, stejně je všecko posraným navrch...

xpired
04. 09. 2000
Dát tip
Mé srdce vášnivě bije. Jsem s vámi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru