Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žravá touha

06. 09. 2004
7
1
10495
Autor
Milly

6.9.2004 Milá Sally...

Touha

jak kobra nenasytná

požírá myšku-

mou ubohou lásku

 

bič ani rákoska

nepomáhá

jen se v ní děvka

víc a víc

vzmáhá

 

čím  zkrotit ji

by za mnou se plazila

poslušně

jako na provázku?


1 názor

Řízek
04. 07. 2008
Dát tip
jo, to bejvá problém... touha je hnací motor, je nopostradatelná a taky zhoubná

Bezinka
22. 03. 2005
Dát tip
Milly, nezlob se, ale kdyby se Touha poslušně plazila, tak by to ani touha nebyla....:-)))... takže celek : ne...

assage
18. 03. 2005
Dát tip
:-o

Milly
16. 03. 2005
Dát tip
Šmarjá, Petře, všechno se přece nemůže líbit všem- jak vidíš, někomu se líbí a s tou erotikou....- asi v tom vidíme každej jiný významy. Mně to umělý nepřijde. A taky mi ta Tvá kritika nepřijde moc konstruktivní.

Petr_Pan
16. 03. 2005
Dát tip
jistě :-)) jseš přece autorka toho .. + nesnažím se být konstruktivní - vyjadřuju svý dojmy z toho

Milly
16. 03. 2005
Dát tip
čeho??? (+ výhrůžný výraz) Kdyby každej vyjadřoval svý dojmy jako vážnou kritiku........- ta by podle mě měla být konstruktivní.

Petr_Pan
16. 03. 2005
Dát tip
přeci dílka .. já osobně si myslím, že by se rodiče neměli rozvádět, ve válkách by se nemělo umírat - a - vlastně by ani neměly bejt a - taky bych chtěl, aby byla vyšší minimální mzda a všichni byli šťastný - obávám se, že oboum nám to je celkem k ničemu .. do žluta jsem to dal poté, co jsem byl už dostatečně nasranej z toho, že jsem se musel probírat tou hromadou sraček/sračkoidních dílek, který ucpali klubík ( pokud mám bejt upřímnej )

Milly
16. 03. 2005
Dát tip
To jsem si myslela, že to bylo proto... (Já si zas myslím, že by se rodiče měli rozvádět- než se pořád hádat- a nedávno jsem se dozvěděla, že u mých rodičů to kvůli mě důrazně doporučil dětskej psycholog nebo kdo přesně to byl.) Dík za upřímnost. Sakra, mně se ale většina těch děl vážně líbila a mně zas naštvalo, že jsi mě bez varování rovnou vyhodil- kdybys mi to řek dřív, tak bych zkrátka zpřísnila svůj výběr.

Petr_Pan
16. 03. 2005
Dát tip
jenže já jsem Ti říkal hned jak jsi mi posílala tolik avíz, že Ti to povolím, ale očekávám od Tebe trochu odpovědnosti .. myslím, že tenhle klubík je spíš kultovní - nejde o to, sbírat všechno, kde je třebas jen náznakem erotika - jde o to vybírat to nejlepší tady - a - to jsem Ti říkal hned na začátku a pak ta lavina - to myslím si nepotřebovalo varování.

Milly
16. 03. 2005
Dát tip
Já nevím, možná je to tak lepší, když se Ti nelíbilo to co mně, nebo jsem tam mohla dát jen ty, co se mi líbily moc, taky pravda..

Petr_Pan
16. 03. 2005
Dát tip
jo - to určitě .. bys mohla sem tam poslat ňáký to avi a tak - ono - nebyl jsem jedinej, koho ta hromada avíz zavalila ( vycházím ze zpráv - odpovědí na tu hromadnou v klubu )

Milly
17. 02. 2005
Dát tip
Asi se dám do klubu........ ;-))

Petr_Pan
17. 02. 2005
Dát tip
trapné děvka - zbytečně silné - na efekt slabý závěr moc umělá - brr

Petr_Pan
17. 02. 2005
Dát tip
btw - erotiku v tom nenacházím

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
Dotek: :-) ... sekce erotické služby ???? :-)

Dotek
10. 10. 2004
Dát tip
Noe1: ...sekce programování :-) Užívání si, nechávám na uživatelích :-)

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
:-)

Dotek
08. 10. 2004
Dát tip
Když toužím a něco hledám.... ...používám Google.com :-)

Evička
06. 10. 2004
Dát tip
:-) čím? - taky nevím! *

tuleň
01. 10. 2004
Dát tip
mně se to nestává, ale nejsem holka, že by tím? ale jak říká Noe, milý.. t*

Milly
17. 09. 2004
Dát tip
A avízko Sally, když už jsem ji tu teď našla..... Sally, co Ty na to?

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
Tak vám moc děkuju!!! Já na tenhle klub už myslela.... :-)))

kassiope
15. 09. 2004
Dát tip
Je to pěkný, dobrá myšlenka, jen mi to přijde takové jako nedokončené.....:o)

Noe1
14. 09. 2004
Dát tip
Jééé ... milý, Milly :-)))) *t + klub Jano díky :-)

vesuvanka
13. 09. 2004
Dát tip
Přirovnání ke kobře nenasytné mě zaujalo.... Tip a návrh na klub - posílám avi

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
Jé, děkuju, vesuvanko!!!! To jsem zvědavá na jaký klub...

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
Vesuvanko, když napíšeš kritiku k mýmu dílu, avízo mi pak už posílat nemusíš...- oznámení o kritice mi přijde jako avízo.

vesuvanka
13. 09. 2004
Dát tip
není zač - je to klub "Hadí plémě", tam se zařazují všechny básně, v nichž je had.... já jsem také členem, ale neumím dílka zařazovat, a tak jsem poslala avi díky za upozornění odhledně avi - já jsem je poslala Noe1 - to je správce klubu Hadí plémě

Milly
06. 09. 2004
Dát tip
Lidi, stává se vám to taky? Co s tím děláte?

Milly
06. 09. 2004
Dát tip
.....cože??? ..spíš mám chvílema opačný pocit- teda ne že by láska nebyla potřeba, ale že není.... :-(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru