Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co bych chtěla

03. 10. 2000
1
0
4098
Autor
Tanizaki

...tak jako si Slunce přidržuje Zemi, tak jako si Země přidržuje nás, chtěla bych Tě nechat kroužit kolem sebe, chtěla bych Tě stále přitahovat zas...
Naso
08. 03. 2001
Dát tip
Veru taq... gravitácia. Krúžime okolo tvojich básní ako planétky...

Yeziiinka
08. 10. 2000
Dát tip
"Toužit jen tak kroužit... :)))" No líbí, moc. Jak jinak!!!

Merle
04. 10. 2000
Dát tip
mě se to nekriticky líbí... (ale ten rým nás zas uznávám jako ne moc vhodný... něco na přitahovat by bylo lepší, ale nic mě nenapadá)

Jákob
03. 10. 2000
Dát tip
... nepochybuji o tom, že ho přitahovat budeš :o))

Zaja
03. 10. 2000
Dát tip
neni co dodat:~)

papouch
03. 10. 2000
Dát tip
Na první počet (dle vzoru "pohled" :) se mi to moc líbí. Ale na druhý počet mi zavadil (dle vzoru "zachutnal") poněkud profláklý rým "nás / zas". A při třetím počtu jsem si vzpomněl na starý šlágr - Tak jako slunečnice každý den / otáčí svou hlavu za sluncem / tak i já hlavu svou / otáčím jen za Tebou... :-) Néé, :-) ten nápad s gravitací je vynikající, fakt se mi líbí, ale do tipíku malininko schází... V posedním řádku to "zas" se mi zdá nevýznamové, pouze účelové (Haby se to rýmovalo.. :-)

papouch
03. 10. 2000
Dát tip
Ještě jsem zapomněl dodat své oblíbené: Počkám, co řekne Merle a pak s ním budu souhlasit. :)

Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
přidám se k papouchovi

Carodej
03. 10. 2000
Dát tip
Profláklé neprofláklé - proboha, když chci něco sdělit, klidně použiju i profláklý rým! Originalita za každou cenu může být někdy na škodu.....

papouch
03. 10. 2000
Dát tip
Carodej: nojo, ale když je celé dílko originální, tak chabý rým z něj jaksi ční, neboli trčí a dílo se tím zprčí. :-) Asi mi nerozumíš.. souhlasím, že Originalita za každou cenu může být někdy na škodu. Jde ale o to, aby rýmy byly neotřelé a přitom do díla zapadaly. Dále - hovořím jen za sebe - pokud chci něco sdělit a napadají mne jen profláklé rýmečky z dětských motlitbiček typu "mám / dám", nebo "vím / smím", tak raději nic nesděluji ... :-)))

Bibša
03. 10. 2000
Dát tip
Trefné, krátké, jasné, bojovná myšlenka... jasně, že bys chtěla, ale víš, že by to nebylo nic platné, někteří si prostě obojek nasadit nenechají. Od mi tip, je to výstižné a dal by se na to napsat i dvou stránkový rozbor, kolik toho vidím na pozadí.

Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
taky vidím nějaké pozadí ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru