Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koncert Sri Chinmoye "Pro Vaše srdce"

13. 09. 2004
1
2
12322
Autor
Milly

Můj oblíbený duchovní učitel, básník a člověk pořádá v Praze 3.10 konzert meditativní hudby- zdarma...

<a href=http://www.srichinmoy.cz target="new"> www.srichinmoy.cy</a>

 

 

Neděle 3. října 2004

začátek v 18 h

T- Mobile Aréna Praha- Výstaviště

Vstup zdarma

 

O hudbě
Hudba je klíčem k našim myšlenkám a pocitům. Pro Sri Chinmoye je hudba klíčem k vnitřnímu tichu.

Sri Chinmoy je hudebníkem srdce. Jeho netradiční, intuitivní hudba přináší ojedinělou příležitost dotknout se v našem nitru skrytého světa, v němž jsou radost, ticho, síla a svoboda jasnou a hmatatelnou skutečností.

Hudba Sri Chinmoye pramení právě z tohoto světa a promlouvá prostě a srozumitelně zvukem západních i východních nástrojů: od příčné flétny, přes violoncello či syntetizátor laděný podle japonské stupnice až po indický strunný nástroj esrádž, o němž se říká, že má schopnost dotknout se samotné lidské duše. Zatímco zvuk flétny a esrádže vyvolává atmosféru hlubokého a naplňujícího klidu, ohromující improvizace na klavír je gejzírem mocné duchovní energie. Jeho koncert, který začíná chvílí tiché meditace, není pouhým vnějším představením – je to především vnitřní zážitek, na němž se podílejí všichni posluchači.
 
Vstupenky
Vstup na koncert je zdarma,
avšak pouze s platnou vstupenkou.


Počet míst je omezený. Své vstupenky si, prosím, zajistěte v průběhu srpna a září (nejpozději 2. října) jedním z uvedených způsobů:

• v pobočkách Ticketpro a Ticketportal v celé ČR
• ve vybraných knihkupectvích a městských informačních centrech
• telefonickou rezervací na čísle 286 840 336 (záznamník)
tisk vstupenky on-line

Zde si můžete vyhledat vhodné vlakové či autobusové spojení na koncert z různých míst republiky.

Koncert Sri Chinmoye pořádá neziskové občanské sdružení Spolek integrální jógy. Akce je financována z dobrovolných příspěvků a darů jednotlivců i organizací.

S dalšími dotazy se obraťte na infolinku 737 026 266 (8–20 h).


2 názory

Milly
05. 10. 2008
Dát tip
co tim myslíš? :-) Mno, ten koncert mě zklamal..- ale jeho žáci- Japaka orchestra- jsou dobrý, to vim..

Milly
10. 11. 2004
Dát tip
Budu se těšit....

Pazda
08. 11. 2004
Dát tip
No, tak na tom koncertě jsem byl, máte úpravdu, po tom, co poznáte některou Chinmojovu hudební skupinu (zvláště japaku), je to těžké zklamání, ještě větší zklamání zažila má známá , když po ní Guru jedné krásné noci v NY požadoval "potěšení".... až budu mít čas, napíšu více, možná i "pohádku o Chinmojově stehýnku a děvčátku", už jsem začal, tak se těšte...

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
j_i_r_i_k_u, vídíš, to mě vůbec nenapadlo, přesednout si... Aspoň když jsem chodila na meditace, co vedli jeho žáci, slyšela jsem sice o zvedání lidí, ale moc ne o tom, s kým vším si potřás rukou, spíš tam byla meditace, zpěv jeho písní a četba ukázek z jeho knih, tak mě tohle přeci jen překvapilo... Počkej- já byla taky na pravý tribuně...- ale ne moc nahoře, abych taky něco viděla..

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
No, ono to bude možná tím, že lidé, co přijdou na meditace, jsou přecejen vyhraněnější nšž ti, co přijdou na koncert, který je zdarma... Ale překvapující to asi vcelku je a asi i smutné... Nemám pocit, že bych nic neviděl a navíc mi šlo spíše o zvukové vjemy :)...

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
Jo, je zdarma a proto, že o něm ti lidi nic nevědí, myslím, že by ho líp představili, kdyby řekli třeba jen jednu jeho myšlenku místo vypočítání 10 lidí, co ho chválej...... To víš, já ho chtěla vidět..na živo..... :-)

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Mno, na druhou stranu tam přišlo dost lidí jen proto, že to bylo zadarmo a těm jsou nějaké myšlenky dost volné... Ovšem když vidí, s kolika lidma si potřás rukou, tak si řeknou "teda, to je asi nějakej významnej člověk" a zapamatují si ho, lidi si nepamatují myšlenky, ale "projevy moci"...

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
vidíš, mně přijde, že je to naopak- že by někoho spíš zaujaly myšlenky..... nebp aspoň kdyby tam daly pochvalný prostory i myšlenky......

j_i_r_i_k
18. 10. 2004
Dát tip
Ne, myšlenky zaujmou jen ty, kteří mají zájem... Ovšem je to jen můj názor :)...

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
Milly: Hezkys to zhodnotila... Nerad bych hodnotil mistrovy hudební schopnosti, když začal mlátit do té Yamahy, bylo to dost silné kafe, do té doby se aspoň snažil o jakýsi meditativní tón... Víš, to ukazování na začátku, jak ho chválí slavné osobnosti, to k němu prostě patří, tak ho jeho žáci prezentují... Pokud Ti nevyhovovali lidé, kteří seděli blízko Tebe, mohla jsi se přece přesunout, já seděl na pravé tribuně nahoře a tam bylo relativně ticho, místa přeci byla (a s průběhem koncertu čím dál víc)...

Milly
12. 10. 2004
Dát tip
Troška zhodnocení: na úvodu se mi nelíbilo, že ukazovali jen záběry jak zvedá lidi, slony a jak ho chválí známý osobnosti... místo toho, aby lidi seznámili s jeho myšlenkami.... jen promítali, jak maluje obrazy.... (ty se mi líbí) Hra na většinu hudebních nástrojů se mi nelíbila. Líbilo se mi, jak zpíval a pár písní, co zazpívaly jeho žákyně. Trochu zklamání, ale jako ztracenej čas mi to tak úplně nepřipadalo.. Právě, že tam byl vstup zadarmo, tak tam vlezli všichni možný lidi- i ti, co je to nezajímalo- a já seděla vedle těch nejukecanějších- smáli se- a odešli až těsně před koncem...- byla jsem vážně naštvaná- když se jim to nelíbilo, mohli odejít hned a nemuseli řečma rušit lidi, co chtěj poslouchat............ No jo, konzert mi přišel průměrnej- takovej kontrast prori konzertům Japaca Orchestra- to jsou jeho žáci, a ty podle mě zpívaj a hrajou profesionálním způsobem..... a taky zdarma, akorát maj ty koncerty menší publicitu, asi taky proto tam nikdo nechodí kecat....... každopádně tuhle skupinu z vlastní zkušenosti doporučuju (a dávaj zdarma k jídlu úžasný sladký kuličky), nalejvaj čaj a vůbec jsou skvělí......

AZALIN
27. 09. 2004
Dát tip
Teď nic. Kdybych bydlel v Praze, tak bych samozřejmě zašel. Vzal bych pár kámošů, nakoupili bysme lahváče a šli bysme osvěžit naše duše lačnící po opravdové duchovnosti..

AZALIN
17. 09. 2004
Dát tip
tak tohoto konzertu se bohužel nezúčastním.. já chodím jenom na koncerty.. ^_^

Litochowitz
17. 09. 2004
Dát tip
AZA, pojď, určitě to bude neskutečná prdel:)...jen aby mě nevynesli:)

Milly
17. 09. 2004
Dát tip
AZALIN: a teď?

Litochowitz
16. 09. 2004
Dát tip
...týjo, já tam snad vlezu:)....doufam ale že ten člověk neni nějakej baníkovec nebo tak něco::)...a ta hudba?....to je nějakej náhul či co?....trošku blacku nezaškodí, pravda:)....vstup zadarmo, ještě by mě zajímalo co tam budou točit za pivo.....

katugiro
16. 09. 2004
Dát tip
Sri Chinmoy je pro mě mužem, který neumí hrát na nejvíce hudebních nástrojů na světě. skoro mám chuť tam jít :) dá se říct, že mi jeho poslední pražský koncert otevřel oči - přestal jsem ho brát vážně

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
Dero: Čím? Elyn: na výše www.srichinmoy.cz jsou i ukázky jeho hudby, tak si je můžeš poslechnout... A byla bych moc ráda, kdybys mi napsala, jak to ty lidi psychicky odskákali- to by mě vážně zajímalo... Velli, nevadí, sejdem se jindy, ráda bych Ti u Viléma pustila pár písniček od jednoho člověka, který jsou nádherný (pro mě a Viléma). Těším se....

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
Miroslawku, moc Ti děkuju za články! Ještě jsem na ně neměla moc času, ale pročtu- brzy...... Vážně díky!!!!!! :-)))

djPes
15. 09. 2004
Dát tip
Krásný článek o mistrovi a jeho vznešené hudbě je zde: http://www.ufo.cz/recenze/chinmoy.htm

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
Díky,djPse, jsem na ten konzert čím dál tím zvědavější.... ;-)

Dero
15. 09. 2004
Dát tip
Milly ... těmi články. :o) djPes: Díky ... čím dál lépe. :o)

Miroslawek
14. 09. 2004
Dát tip
Kdysi jsem četl jeden velmi poučný a zábavný článeček, teď jsem v rychlosti našel jen toto: odkaz č. 1 odkaz č. 2 odkaz č. 3

Miroslawek
14. 09. 2004
Dát tip
ale nakonec jsem to přeci jen našel http://www.reflex.cz/Clanek6514.htm a ještě http://techie.devnull.cz/sri/chinmoy.html

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
Miwo .. díky za info. Pobavil jsem se. :o)

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
Vello, Petulo, napadlo mě, jak by to bylo skvělý, kdybyste tam šly taky- se mnou a s Vilémem, co vy na to? Rádi vás vidíme... a na tenhle konzert se těším už rok... :-)))

aramis
13. 09. 2004
Dát tip
no vidis :)

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
ale to mám stažený, aramisi, mně jde o odkaz na tu stránku co je v prologu..

Elyn
13. 09. 2004
Dát tip
Hele, tohle sem myslím nepatří, Milly... To není umělec jako umělec, to je duchovní učitel.. a ..no nevím.. Své pochybnosti o jeho čistých úmyslech si nechám pro sebe, ale.. Tak nevím, co vy na to ?

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
Pochybnosti?? Vždyť on učí úplně zadarmo- a proč by člověk, který je duchovním učitelem nemohl být současně umělecem?? Sri Chinmoy píše různé knihy- napsal hodně BÁSNÍ například a hudba je taky umění, nebo ne?

Elyn
13. 09. 2004
Dát tip
Milly, ne, neučí zadarmo.. měla jsem možnost potkat více lidí, kteří mu propadli a věnovali mu veškerý svůj čas i finance na jeho činnost, pracovali zadarmo.. změnili se, začali se vyhýbat svým rodinám, přátelům a dost často to hodně odskákali psychicky.. Hudba je umění, nepochybně.. ale jestli je Chinmoy umělec ... to už nechám asi na posouzení těch, co jeho koncert nakonec navštíví...

Milly
13. 09. 2004
Dát tip
Dík za informaci, Elyn. O tom jsem zatím neslyšela. Jen vím, že jeho žáci, se kterými jsem mluvila, si ho chválí a že mi připadá sympatický z toho, co jsem o něm slyšela a četla. Prosím Tě, můžeš mi říct jak psychicky? Každopádně ten konzert zadarmo je.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru