Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večer Boženy Němcové - Festival Vinohradský podzim s poezií

24. 09. 2004
1
0
2544
Autor
Mabi

Pro podzim 2004 občanské sdružení Neraweb připravilo malý festival pod názvem „Vinohradský podzim s poezií“, kolekci tří večerů věnovaných výnamným literárním osobnostem, které na území Praha 2 žily, či nějak působily a které je podle názoru sdružení nutno připomenout. Jedná se o Boženu Němcovou, Viktora Dyka a Svatopluka Čecha. Festival začíná již 14.10. v klubu Souterrain… Informace v článku!!!

Pro podzim 2004 občanské sdružení Neraweb připravilo malý festival pod názvem „Vinohradský podzim s poezií“, kolekci tří večerů věnovaných výnamným literárním osobnostem, které na území Praha 2 žily, či nějak působily a které je podle názoru sdružení nutno připomenout. Jedná se o Boženu Němcovou, Viktora Dyka a Svatopluka Čecha. Festival začíná již 14.10. v klubu Souterrain… Informace v článku!!!
Festival, jenž finančně podpořila právě Městská část Praha 2 udělením grantu, startuje ve čtvrtek 14.10.2004 v 19 hodin v klubu Souterrain (www.souterrain.cz) Bělehradská 82, Praha 2, kdy se v programu o Boženě Němcové diváci jednak dozví něco navíc o životní dráze a údělu této výjimečné ženy z pera Martiny Bittnerové, ale také nebudou chybět ani ukázky z její poezie, jíž vlastně do literatury vstupovala a rovněž citace z její soukromé korespondence v podání stálého spolupracovníka sdružení Libora Ulovce. Odkaz osobnosti Boženy Němcové v dílech J. Seiferta a F. Halase představí Lucie Jankovská.
V druhé části pořadu se diváci seznámí ve „dvacetiminutovce se současnou poezií“ s poetickou tvorbou Jany Rubešové a Jindřicha Valenty. Celý program pak završí moderovaná diskuse na témata týkající se přímo Boženy Němcové, přičemž tak budou návštěvníci moci otevřeně sdělit své názory a rovněž se i zeptat na to, co třeba v pořadu nezaznělo a co by se přesto chtěli dozvědět. Festival bude mít samozřejmě i svou hudební složku, kterou v tomto prvním případě zajistí pražský písničkář Zbyněk Zeman.

Celý festival je koncipován jako otevřený informačně diskusní prostor třech večerů pro každého návštěvníka, který bude mít zájem rozšířit své znalosti, ale rovněž a především odreagovat se od všedních starostí.

Druhý večer festivalu se bude konat opět v klubu Souterrain ve čtvrtek 11. 11. 2004 od 19 hodin a bude se zabývat životem a dílem Viktora Dyka.

studanka
29. 09. 2004
Dát tip
zajímavé...

Seregil
27. 09. 2004
Dát tip
Tady si dovolím avi....

Mabi
27. 09. 2004
Dát tip
Vstupné se neplatí!ZDARMA

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru