Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

16. 10. 2000
4
0
5081
Autor
suva

Samota rozvíjí květ bílých lilií Samota stačí slavíku k pláči Samota nastává když srdce bolavá Puknou jak ledy až naposledy Nadějím zamává prázdnoty dálava Falešní hráči temnotou kráčí Samotu zapíjí vínem co vylijí Žárliví zvědi od zlosti bledí
Hester
22. 04. 2003
Dát tip
*

Vio
08. 02. 2001
Dát tip
... snad jen: když už bílých lilií, tak květy, ale pak by neseděl rytmus, co? ;-)

Silly
27. 11. 2000
Dát tip
uv to se mi ulevilo... :-)) (možná jsem Ti říkala, že se kvůli němu učim francouzsky... no, taky kvůli němu :-) - jen jestli se mi ještě bude líbit??! :-))

Silly
24. 11. 2000
Dát tip
milovníkům osamění doporučuji krásnou báseň v próze Ch. Baudelaira Samota... (suvi omlouvam se za konkurenci :-) kéž by lilie kvetly vždycky...

suva
24. 11. 2000
Dát tip
v případě mého nejoblíbenějšího básníka ze školních škamen, pro tentokrát, promíjím :c)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
sůvi: brzo bude Ova, a potom... potom ti zase někdy přijedem vyplenit ledničku a vyválet podlahu v kuchyni :-)))

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
héééé, počkej já ti dám samotu. příště ti přijede písmáků aspoň dvojnásobek... ještě na samotu budeš s nostalgií vzpomínat ;-))) BTW: ta fotka vyšla...

suva
18. 10. 2000
Dát tip
Huš se těším. To nebylo na vás. Naopak. Po neděli...

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
Líbí, ale připadá mi tak trochu bez pointy. Pokud jsi ale zamýšlela, že to má tak jako vyplynout do prázdna, pak je to oukej...

JiKo
17. 10. 2000
Dát tip
"až naposledy" trochu vyhazuje z čtení, jinak dobré

racek
17. 10. 2000
Dát tip
Ahoj, suvo, byla jsem tu, precetla. Stacilo by to kratsi, ale davam tip.

Carodej
16. 10. 2000
Dát tip
Já bych tedy udělal mezeru mezi dálavou a falešnými hráči...... Krom této připomínky se to ovšem žene jako bystřina, jejíž proud strhne.......čtenáře:o)

suva
16. 10. 2000
Dát tip
Jo, asi jo, mezeru. A já pořád, co tomu chybí... Dik Zahrado, na tebe si musím někdy udělat víc času.

Albireo
16. 10. 2000
Dát tip
Hezky se to čte, rytmus pádí, jako u některých básních od Cesare Pavese. Jenom malé rejpnutí: "oni zapíjejí. Ale přesto dávám TIP, suvicko.

suva
16. 10. 2000
Dát tip
Na poslední chvíli jsem přepsala samota na samotu a tohle mi uniklo.

Sadaf
16. 10. 2000
Dát tip
Jo samota... Ale hezky to odsejpá, opravdu, jako by to chtěl mít člověk co nejrychleji za sebou. Teda jako tu samotu... Nejhorší na tom ale je, že samota nejde urychlit a někdy ani uprostřed hlučícího města necítí člověk neosamocení. A jindy, v mlčenlivém zamyšlení,osamocen v okruhu sta kilometrů, není sám... suvo, PMŠK tzn. TIP...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru