Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky atp.

24. 06. 1999
3
0
3521
Autor
Tanizaki

Na co myslí Země, kouří-li poslední cigaretu?
Když ví, že už žádná nikdy nebude, že je skutečně úplně naprosto zcela nadobro poslední?

/aneb hra na asociace/

Roztaje všechen led? A lední medvědi? A co medové včely? Čela hrdých skal? Kalné ráno podzimu? Zimomřivý psík? Sýkorka sbírající sílu vzlétnout? Letní vánek nad řekou? Ředkvičky prožrané housenkami? Houska ze včerejška (tvrdnoucí)? Čarovný prstýnek (Jeden)? Jed na krysy políčený? Černá stužka mrtvých mušek? Muškátový oříšek? Šeková knížka dávno vybraná? Rané brambory (jen mírně předražené)? Ženatí páni? Pánvička (smažená vajíčka)? Kámasútra? Traverzy v srdci lodivodů? Vodní dýmka plná trávy? Trávicí pochody velryby? Velikonoční králíček s čokoládovýma ušima? Ládující se děcko? Kosa na Kosovo padající? Cínoví vojáčci pořád se blížící? Lžíce poloprázdné hladem? Ladné dívky? Mutující chlapci se samopalem? Palčivá vzpomínka? Každý, koho tíží vina? Cíl je nedaleko Koně nevidíme Vidle zapíchneme zpátky do hnoje Jedeme přece domů...
Kelis
11. 03. 2004
Dát tip
Je to dobré. Líbí se mi to, ale asi bych to trošičku zkrátil.

Phil
01. 10. 2000
Dát tip
Je to sračka,je to Michael Jackson,je to primitivní apel na všechny s "čistým svědomím".Ty máš na mnohem víc a mám Tě rád-proto ta upřímnost.

Bibša
14. 06. 2000
Dát tip
Stále aktuální, stále promlouvající, Tani, ty máš opravdu DAR psát!

zámek
02. 03. 2000
Dát tip
... nečtu to, co je výše ... neboť musím rychle psát ... to je tak neuvěřitelně bohatá přehlídka tvé vlastní vnímavosti ... ještě, ještě ... TIP ... sakra jak se to, no ... viš co ... no to ... kuckám ... kucky kucky ... máš ode mě TIP ... děkuji !

Paul
10. 08. 1999
Dát tip
Tak tahle mě fakt dostala . . .
Tak nějak sem ztratil pojem o čase, když jsem se do ní začetl.

Epigon
30. 06. 1999
Dát tip
Na co myslis ty.
Kdyz posledni nedopalek pada k Zemi ?
Na panev se zbytky vajicek ?Ne nebudu
napodobovat nenapodobovatelne.
Jo a jsem Bezjmena a du ti k noham.

Epigon
30. 06. 1999
Dát tip
Na co myslis ty.
Kdyz posledni nedopalek pada k Zemi ?
Na panev se zbytky vajicek ?Ne nebudu
napodobovat nenapodobovatelne.
Jo a jsem Bezjmena a du ti k noham.

leontynka
28. 06. 1999
Dát tip
jóóó´´oooo, tak tohle je ta moje Tanizaki, tak legračně upřímná...až nutí k zamyšlení...hledá v sobě i co tam není...s hliníkovými křídly z prázdných lžiček s vůni jahodový marmelády...

Gity
28. 06. 1999
Dát tip
Otázky kolik jich je? A všechny zde!!!

Povedené...

Krytyk
25. 06. 1999
Dát tip
Tanizaki, to je něco!, z asociací do smyslu..

Jákob
25. 06. 1999
Dát tip
Ty asiciace se Ti povedlo pěkně probudit

snoopy
25. 06. 1999
Dát tip
..lžíce poloprázdné hladem.. (to je dobrý, víc než..)

Bříza
24. 06. 1999
Dát tip
To je hravá sranda, až mě z toho stojí chlupy na předloktí. Tvoje básnička je první, kterou si stáhnu. Príma a čau.

Rivka
24. 06. 1999
Dát tip
Páni, já se opakuju... Jak to, že jsou tady všichni tak dobrý?:-)
Je to skvělý!!!

Trpaslík
24. 06. 1999
Dát tip
To nepotřebuje odpověd. Skvělý!!!

slavek
24. 06. 1999
Dát tip
na co myslí země při umírání - nevím..
Na co myslím já při čtení Tvého díla?
Na krásu, lásku, strach naději, bolest i žal, i na dobrotu srdce Tvého..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru