Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tichá rebelie

18. 10. 2000
2
0
1768
Autor
zámek

... mlčky, plačky ... tichá rebelie ...

budky ptačí dělník ráčí ve vás hodovati kácí stromy domy vaše hnízda naše svět náš chromý jal se formovati ... Čípak příkaz, čípak asi hlouposti té jeho vládne ? Ach ! Jen ... Bůh ví kolik stojí asi otázka co nezestárne !
zámek
09. 03. 2001
Dát tip
... čtu pod nejednou básní jméno SALA a asi se mi o něm, možná o tom člověku co za ním se skrývá, protože je to vlastně krásné, když můžeš mít jakoukoli podobu ... krásné !! A s tím smyslem "chmurnochmurně" .. jsem proměnlivý jako vítr .. asi tak - fíííííí ...

zámek
09. 03. 2001
Dát tip
... slůvko ZDÁT SE vypadlo mi ... ojjoj ..

Sala
24. 02. 2001
Dát tip
Zestárla jsem svraštíc hlavu u otázky..., ale i tak jsem ještě čile k světu :-) zády.... no a taky jdu s omluvou, po tvém přikázání, krmit ptáčky a stloukat jim po nocích budky! chudáci sousedi :-) ti mi zas natlučou (radiátoru). A po tobě jdou prý taky brkem! toho kraválu..pro jednu báseň!!! é...vlastníš pochmurně smysl pro humor, že? (otázka na tebe:)

zámek
01. 11. 2000
Dát tip
... na tebe to úplně přesně dýchlo ...

Silly
01. 11. 2000
Dát tip
...asi dýcháme stejný závan větru :-) spíš proud, protože to třeba nepřestane...

Silly
31. 10. 2000
Dát tip
tenhle smutek z "dělníků" nosím v srdci i já... a je mi čím dál hůř... /snad přežiju :-)/ včera jsem měla v rukou obrázky, jak vypadaly stráně kolem Pražských měst před 200 lety už mi vadí i sloupy elektrického vedení podél cest - ani ty tu předTÍM nebyly jenže před čím...? jeden malý rozesmutnělý tip

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
Slabší forma se zajímavým obsahem.

EH??? TIP!!!

Helgeborge
18. 10. 2000
Dát tip
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru