Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 131104 a předešlé

Výběr: Pišta_Hufnágl, sidonia
24. 11. 2004
22
2
9701
Autor
Kandelabr

a zatím, na jiném místě...

9.listopadu 2004

Dnes mám mrzutou náladu. Prší, ale ani to je neodradilo. Z deštníků se odráží voda dovnitř. Je mi zima, jsem zalezlý v boudě. Ošetřovatel hrubý. Cítím se nemilován.

Spánek: přerušovaný

Radosti: -

Stolice: řídká, v levém rohu

Zvláštní: nesnáším deštníky, všude je mokro

 

10.listopadu 2004

Mám špatnou náladu. Mírně pod mrakem. Jabka byla nahnilá, snědeno s nechutí. Pak spánek. Lidí obvyklé množství.

Spánek: vydatný

Radosti: rozbrečena malá holka, když jsem na opakované prosby nevylezl. Potěšen.

Stolice: - (odloženo na zítřek)

Zvláštní: Čištění klece-v levém rohu nedůsledné. Počet šťouchnutí smetákem 2x. Bolestivé.

 

11. listopadu 2004

Není mi dobře. V noci vypadly 4 ostny. Obava z nemoci. Jídlo netknuto. Obava z otravy. Ošetřovatel nenávistně sledován z boudy, otočen zády. Ostnů si nevšiml, nebo dělal, že nevšiml. Jsem zanedbáván.

Spánek: mělký, nezdravý

Radosti: -

Stolice: malá, u boudy

Zvláštní: obavy ze smrti

 

12. listopadu 2004

Je mi mizerně. Zdraví podlomeno. V noci několikrát ošklivě probuzen. Drásající úvahy o uplynulém životě. Probírána otázka potomstva. Vzhledem k absenci druhého pohlaví odloženo. Zvýšená teplota. Tep zrychlený. Nepříjemné bušení ve spáncích.

Krize středního věku.

Spánek: téměř žádný, papouši budili

Radosti: zadupání na výletníky (škola?) někteří vylekaní

Stolice: -

Zvláštní: začíná víkend

 

13. listopadu 2004

Nesnáším víkendy. Příliš mnoho lidí. Jednou vylezení z boudy, zadupání, natřásání. Přitom ztraceny 2 ostny (později sebrány ošetřovatelem). Hozeno nakousnuté jablko a kedlubna. Ponížení. Zbytek dne v boudě. Kedlubna šťavnatá. Úvahy mírně pochmurné. Škoda, že kedlubny nebyly dvě. Nepředali se, syčáci.

Spánek: malé zdřímnutí, sen o vlkovi

Radosti: kedlubna (viz výše)

Stolice: řádná, levý roh

Zvláštní: Zoo už moc netáhne, všichni chodí raději do hospody.

 

 

 

z deníku dikobraza srstnatonosého (Hystrix indica)

postamble();

2 názory

sepiolite
11. 06. 2009
Dát tip
jsem zanedbáván:)) tohle je výtečný!!!!°

sidonia
27. 11. 2005
Dát tip
haH, SKVELY *TV + PAR AVI sakra caps, sorry nejlepsi soiu takovy ty poznamky jako napr -Cítím se nemilován. -. Obava z nemoci. Jídlo netknuto. Obava z otravy. -Probírána otázka potomstva. Vzhledem k absenci druhého pohlaví odloženo. atd atd... fakt skvely:)

alina
31. 01. 2005
Dát tip
Kandíkuuu...... seš dokonaley!!!! * * * * * * * * * chuděrka dikoušek :´o(

Kodynie
23. 12. 2004
Dát tip
Bezva deníček. Chudák dikobraz. Jestlipak mu seženou sličnou dikobrazici? ;-)

sem nadseny hroch:*)))))))))

:-))) dikobraz je vlastně přerostlej ježek.... :-)) t

Plopez
26. 11. 2004
Dát tip
Vtipný...trochu mi to připomíná Řehoře Samsu (Hlavně jak začaly opadávat ostny). To ale asi nebyl záměr - nevadí.

Jinny
25. 11. 2004
Dát tip
Byl deník Adriana Molea a Bridget Jones a teď tohle. Roztomilý *

Skvělé a že děkujeme! :)) *t + klub

Witch
25. 11. 2004
Dát tip
jednou jsem v ZOO sponzorovala pískomily, tomuhle dikobrazovi bych zaplatila partnerku, to by měl hned v kotci veseleji :o) *

Já se musel vrátit, a po zralé úvaze připnu sem jedno "V". To jako Velmi Veselé :))) (a taky skutečně dobře napsané -řemeslně. stydím se sám před sebou, že jsem tě tu ještě nezaregistroval. PHuj! A vivat angel1 !)

JiKo
25. 11. 2004
Dát tip
:-DDDDDDDDD vTip

ECHO
25. 11. 2004
Dát tip
Moc pěkně. Žádné popisování, jak je který autor úžasný, svůdný, chytrý, mladý, ... (dosaďte svou preferovanou vlastnost) jako u spousty jiných ZOO dílek.

angel1
25. 11. 2004
Dát tip
tohohle dikobraza prostě miluju :oD

Feanor
24. 11. 2004
Dát tip
;)to nemá chybu z toho dikobraza bude jednou nový Kafka, (nebo možná už byl - - nejmenuje se Řehoř?;)

Warthog
24. 11. 2004
Dát tip
:)*

Dero
24. 11. 2004
Dát tip
Super ... ! *

Waawe
24. 11. 2004
Dát tip
hoka hey t i p * miluju deníčky... :-)) m.

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Nápaditý. Ni slova bych nepoškrtal, ale u takového stylu... Tip za jisté.

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Povedlo se. Bezva momenty. S citem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru