Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Božena Němcová v Obratníku

27. 12. 2004
0
0
2480
Autor
Mabi

V úterý 11. ledna 2005 se koná v Poetické kavárně Obratník na Smíchově (ul. Jindřicha Plachty) od 19 hodin literárně- hudební večer pod názvem - Božena Němcová jak ji neznáte.

Program : Esej o okolnostech narození Boženy Němcové, neznámá pozie z počátků její tvorby, stať o jejích cestách na Slovensko, dopisy mužům…
Uvádí Martina Bittnerová, dále účinkují Libor Ulovec a Lucie Jankovská, hudební doprovod Zbyněk Zeman


Mabi
03. 01. 2005
Dát tip
Tak Smíchov neznám, ale Žďár jo,nedaleko jsem se narodila:-) Jinak akce se koná v Praze:-) A do Brna bychom taky rádi, jen je to trochu daleko

Byť pražák, tvůj spravedlivý boj podporuji, papouchu! Stejně jako spravedlivý boj myší proti agresivním užovkám....

papouch
29. 12. 2004
Dát tip
Pišto, jsi hodný, děkuji! :) Nicméně připadám si jako Don Papouchot, když vedl svůj marný boj holým zobáčkem proti kopatkám větrných elektráren... :-))

papouch
29. 12. 2004
Dát tip
Pišto, jsi hodný, děkuji! :) Nicméně připadám si jako Don Papouchot, když vedl svůj marný boj holým zobáčkem proti kopatkám větrných elektráren... :-))

papouch
28. 12. 2004
Dát tip
:-)))) voni se to nenaučej a nenaučej jsou to holt pražáci ...

papouch
27. 12. 2004
Dát tip
Pokud vím, tak v obci Smíchov (u Žďáru n. Sáz.) žádná kavárna není, natož poetická a štandopede Obratník! :-)

papouch
27. 12. 2004
Dát tip
pražačko...

Dero
27. 12. 2004
Dát tip
papí, to bude asi nějaký překlep ... nicméně já také nevím ... jsem na rozpacích ... ulice Jindřicha Plachty ... to myslíte tu v Ostravě, Praze nebo Ústí nad Labem?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru