Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O pravdě a o lži

30. 10. 2000
2
0
3717
Autor
suva

JiKova Pravda o lži je sice krátká, zato výstižná. Navíc s věnováním. Takže já si přisadím...

Když pravdu o lži věnuje mi, co lze už chtít víc, zde na zemi? Bude-li pravdě v oči lhát, pak můžete mu teprv lát... Že mohl víc mi věnovat? Snad hrstku perel s jasy všemi. Snad západ slunce, hrstku času, jeden z Vševědědouších vlasů. Ten dar se málem může zdát, však jako réva bude zrát...
PetrViP
05. 11. 2000
Dát tip
no já nevím, ale když jsem to četl, tak jsem si vybavil takový to klasický recitování klasiků - béé, to já nerad! to je podlemě už dávno v tahu (jen můj soukromej dojem, když tak čtu ty věci dneska)

Yeziiinka
05. 11. 2000
Dát tip
Jste zlatí, všichni! :) A všichni máte pravdu A všichni lžete... :) Albir: Moc díky za Thákurovu miniaturku zde!

Falka
01. 11. 2000
Dát tip
Čekám na další pokračování :o))

hra
31. 10. 2000
Dát tip
S vínem, jó, to je jiná - víno jak medovina na patře sládne. Když od podzima zraje a vstřebá barvy kraje, duch po něm mládne. Ledové víno postříbřené, na špičku nože postavené, ve sklepě chladne.

Mahoney
31. 10. 2000
Dát tip
co budeš sklízet? prozradíš? smát se či slzet? poradíš?

Jákob
31. 10. 2000
Dát tip
pravda a lež nemá hranice jedno s druhým se prolíná

Merle
31. 10. 2000
Dát tip
opravdu pro pravdu budu se bít. Až všechny zabiju, budu mít klid :-)))

Albireo
31. 10. 2000
Dát tip
Na podobné téma napsal Rabindranáth Thákur kouzelnou miniaturu: Uzavřel jsem před omylem dveře svojí duše. Pravda řekla: Jakpak já teď dovnitř dostanu se? Merle: Super!!!

alina
31. 10. 2000
Dát tip
Koukam Suvi, ze jste tu rozpoutali s JiKem docela zajimavy houf uvazovani. Uz jen to by za toho tipika stalo. Mas ho mit.*] Merliku: to je genialni! To si opisu.

vasů
31. 10. 2000
Dát tip
Pravda a lež dvě sestry jsou a občas šaty si půjčujou. Když srdce zradí, nic už je neprozradí.

Hvezda1620
30. 10. 2000
Dát tip
Dozraje v době krátké, jaké bude to víno? Bude sladké nebo trpké, či chutí někde mimo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru