Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výpočet potenciálu zklamání

07. 01. 2005
0
0
4028
Autor
exorcista

jeden z výpočtů, které vám mohou pomoci určit, jak moc jste zklamáni...

 

Výpočet potenciálu zklamání:


Pro základ výpočtu PZ použijeme vzorec


PZ = ( Oč : (ŠZ x 2) + NTO) i

Kde je mírou Očekávání čehosi.

Hodnotu stanovíme dle tabulky:


Očekávání:

                    nepatrné = 2

                    mírné = 3

                    silnější = 4

                    silné = 5

                    natěšené = 6

                    obrovské = 7

                    toužebné = 8


Pro hodnoty 6, 7 a 8 musíme ještě provést úpravu přičtení počtu předmětů, které nám připomínají onu událost/osobu/věc.


ŠZ je počet špatných zpráv a jelikož v očekávání je každá špatná zpráva horší, násobíme všeobecně dvěma.


NTO je tzv. Neurčité Tušení Omylu a jedná se o konstantu, kdy při nejasných zprávách o pravdivosti ŠZ se uvádí hodnota 4 a při jasných 2. Jsou-li ŠZ z ověřených a důvěryhodných zdrojů, hodnotu NTO stanovujeme na 1.


i je hodnota nespočitatelného fenoménu NJV„náhoda je vůl“, násobeného smůlou.


Vzhledem k velké složitosti určení konstanty i, je výsledný PZ uváděn jako hodnota na itou.


exorcista
09. 01. 2005
Dát tip
nic si z toho nedělej, broučku, ono by to asi stejně v hlubším rozboru neobstálo :) to víš, napsal to taky jenom chlap :)))))

pampelin
07. 01. 2005
Dát tip
Ale jo, korelace je dobrá:)

Nicollette
07. 01. 2005
Dát tip
ty tvoje výpočty, to sem si teda vůbec nic nevypoččetla, páč na tohle je můj ženský mozek krátký :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru