Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vae mihi qui cogitare asus sum. Běda mě, který jsem se opovážil přemýšlet.

01. 11. 2000
3
0
4992
Autor
suva

Jaké to bývalo krásné. Sedět, nohama kývat, pískat si a poletovat z květu na květ. Nemusel(a) jsem přemýšlet, který je ten správný. Z každého jsem se s chutí napil(a). Dnes umírám žízní. V novinách jsem se dočetl(a), že kopretiny navždycky uzavřou cestu k nevědomosti. Při otrhávání lístků se dozvíte, jestli vás má nebo nemá rád(a). Pampeliška zase zažlutí váš zvědavý čumáček a vy už se pak jen tak nenecháte strhnout k pokušení všude ho strkat. Pomněnka, potvůrka modravá, vás nenechá zapomenout... Sedmikráska zase připomíná jarní louky plné zelené nádhery po zimním strádání. Růže voní tak opojně, že si připadáte jako po dávce láskyplného dotýkání. Karafiát vám vydrží dlouho. Chrpa má nenapodobitelnou modř, ledažeby... leda že byste se podívali v mlhavém ránu na právě se probudivší tmavookatý hořec. Tak která že je ta pravá? Růžová, blankytná, okrová? Jde mi z toho hlava kolem. Čím víc o tom přemítám, tím větší jsem z toho osel. Nenapil(a) jsem se už tak dlouho, že se sotva držím na nohou. Tatínek mi vždycky říkával: "Vezmi si, co život přinese. Nenaříkej, nepřebírej. Ber život, jaký je. Nemaluj si ale, že je to nějaký grand..." Kdybych ho poslouchal(a), nebyl(a) bych dnes na pokraji svých sil. Naštěstí přiletěla maminka. "Broučku, Broučku, kdepak se zase touláš? A co to zase vymýšlíš?" Tak jsem slétl(a) ze stromu, tam mě maminka zdvihla do náručí a já jsem cestou spokojeně usnul(a)... Dobrou noc.
Carodej
15. 02. 2001
Dát tip
Sůvo, .........:-) Jsi zajímavá:-)

Bambulka
06. 11. 2000
Dát tip
a sladké sny! :-))) tohle je krásnýýý!

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
pšššššššt

Albireo
02. 11. 2000
Dát tip
A spali a spali a spali, takže zaspali i můj TIP

Mahoney
02. 11. 2000
Dát tip
jůůů... jůůůůůů... jééééééééé... jůůůůůůůůůůůů... * P.S. www.louka.cz?

JiKo
01. 11. 2000
Dát tip
To je ukázka jak může být myšlení vražedně životu nebezpečné :-))) Dobrý je to :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru