Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Olomoucké parůžky

16. 01. 2005
25
0
10052
Autor
Noe1

Kdo orá pole mé, šetří pluh můj ...

Pozvala sis gigola až z hanácké metropole.

Smrdí ... a oře moje pole.


Tady
12. 03. 2005
Dát tip
:o) hehe. je to krátký, ale tne. *

Petr_Pan
03. 02. 2005
Dát tip
hm - to je hořký

Noe1
03. 02. 2005
Dát tip
Petr: není, jen si hraju, blbnu :-))))))

Petr_Pan
03. 02. 2005
Dát tip
:-P Se taky šklebím ;-))

Morrigan
31. 01. 2005
Dát tip
Tak doufám, že teda aspoň vyvětrá než přídeš....t*

Noe1
28. 01. 2005
Dát tip
KDO MLUVÍ VO TVARGLÍCH??? tADY DE VO KORNŮTA :-))))))))))))))))))))))

Lechuzita
27. 01. 2005
Dát tip
Úderné, rozhodně úderné :-)

tuleň
24. 01. 2005
Dát tip
proč? že nejsi sama? no, jí to myslel spíš tak, že kdekterá lamentuje jak je šeredná a pak když ji člověk vidí, má problém odtrhnout zrak... a ne kvůli tomu, že by byla tak šeredná :^)

ech..... děláš moc hezké zobáčky.... :-)) mno, a to záleží na úhlu pohledu, že? :-))

tuleň
24. 01. 2005
Dát tip
dík... nevím jak se tomu říká správně, ale na rozdíl od :-) není :^) přímo zepředu, ale spíš ze předoboku, takže je vidět, že mám špičatý nos... jo, na úhlu pohledu to rozhodně záleží... :^)

Tak to jsem ráda... :-))

tulí: škoda je enem dobrého člověka... a neomlouvej se, není proč... :-)) jasně, sežehnu Tě.... abys byl Adonisem.. :-))

Noe1
21. 01. 2005
Dát tip
tulí: bacha chlape ... kytí je pěkná kopřiva, já ji viděl ;-)

Noe, jsi úžasnej, eštěže Tě mám.... díky... :-))

tuleň
21. 01. 2005
Dát tip
noe: kopřiva, tak to má asi to pravé na sežehnutí... já ji neviděl a asi hned tak neuvidím :^(

buď rád, vo nic extra nepřicházíš....faaakt to musím vědět... a Noe Ti to potvrdí....mě viděl jednou a vod té doby se z toho ještě léčí.... :-)) málem měl infarkt z mého ksichtu... !! chudáček...

tuleň
21. 01. 2005
Dát tip
no jo, to znám...

tuleň
20. 01. 2005
Dát tip
taky chci být hezký, takže to je potřeba se od tebe nechat spálit a pak na plastiku, chpu dobře?

Jasně.... když jsi byl mimčo, tak jsi byl hezkej.... pak to šlo čím dál tím do....:-))) tralala tulí: si vnímavé zvířátko.... máš bodíka a jeden sežeh... :-))

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Já jsem se narodil už dospělěj.

hech, no, když tomu stavu tak říkáš.... bejbátko.. :-))

Rowenna
20. 01. 2005
Dát tip
Ech, syrečky holomócké, jsem před chvílí uvažovala, zda se mám zachovat odporně a koupit si je ke svačině. :-))))

Noe1
20. 01. 2005
Dát tip
Rowi: syrečky do každé knihovny ;-)

Rowenna
20. 01. 2005
Dát tip
Ano: žádná žena nevoní více, nežli česká knihovnice. :-)))))

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Mikuláš! Hele kytko!... Noe se celou dobu tváří, jakože tu neni...a sotva se objeví Rowenna hned okolo ní poletuje...nevíš, proč se s náma nechtěl bavit? Že by nerozumněl našemu yntelygentnímu humoru? :o)

Rowenna
20. 01. 2005
Dát tip
Zboro, voníte snad po olomouckých syrečkách? Ne. Tak se nediv.

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Aha, v tom je to kouzlo...že mě to hned nenapadlo...už běžím do sámošky pro karton a opatlám s ním celý monitor...jsem zvědavý, kdy se úspěch dostaví.

hehe.... :-))) já se z toho pominu... :-)) mno, Zboro, kdo říká, že se nemotá? :-))

tuleň
20. 01. 2005
Dát tip
kytí: tak to bych si ho co nejdříve vybral, co třeba v sobotu?

kterou sobotu? no, tuto asik nee, su z opačného konce, než předpokládám Ty... :-))

tuleň
20. 01. 2005
Dát tip
já myslel, že si ze Štatlu

Z Brna? Nee... z Brna tedy nejsu, i když to nemám tak daleko, ale tak nějak víkendy jsou u mě zabité.... až do konce února... :-)) ale jo, jinak Bérno mám ráda... :-))

tuleň
20. 01. 2005
Dát tip
kytí: no jo, škoda, nevím, jak jsem na to přišel, ale omlouvám se... tak sežehnutí až jindy :^) ale krásný chcu být, takže si to pamatuju...

KayTee
19. 01. 2005
Dát tip
hustý

Eilil
19. 01. 2005
Dát tip
skvěle.. :o) t

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Zase si tolik nefandi...pracuju na Žižkově...přičmoudlí chlapci, co mi vysedávají pod oknem udělají za gram pika cokoli :o)

ech.... tak to abych si dávala pozor, co? :-)) si mě rozesmál, si zase tak nefandi..... vidět mě, tak za gram nehnou ani brvou.. .:-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Tak to musíš být doopravdy půvabná :o)

no, jasně.... :-)) heh.... sem hotová světice... :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Světlice? No tak to se nedivim, bych se taky nerad spálil.

popáleniny se daj léčit, neboj... :-)) plastika to spraví, neboj... :-)) budeš zase hezkej... :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
zase?

drsný:o) Ale bacha, Olmík je samé vysmažené individum...téměř!

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Se hned nečerti, Tebe taky všechno rozhodí...to sou ty maloměšťandy...:o)

tsch... hlavně Tys sežral všecku moudrost velkoměsta, cooo? :-)) nejsem náhodou rozhozená.... su vcelku a teď mi odpad jeden lístek, vobludo... :-)

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Hurá...už začíná usychat...bude klid :o)...

nene, už mi raší dva nové, zeleňoučké heboučké.... čerstvoučké... a budou z nich masožravé lístečky... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Za jeden opadnuvší ihned dva narostlivší? Strašná to plodina.

tuleň
18. 01. 2005
Dát tip
zbora: nenech se mýlit, Noe je z Brna :^) noe: ještě to těm Pražákům natřem, ne? jo a doufám, že jsem neproflákl něco tajného... jinak říkanka veselá, ale Rak je Rak...

Plodina? nee.... mutující splodina... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Bože na nebi...čeká mě poslední hodina...za rohem číhá mutující splodina...a kytko, jak se to projevuje? tuleň: Já si řikal, že mi na něm něco nesedí :o))) ...ale vpodstatě je mi to jedno...ať je třeba z Popradu...jen když mi pomůže v boji proti květině.

Jo, poslední minuta... tik tak tik tak... :-)) Ti neřeknu, páč to nevím.... takže si na to budeš muset počkat, ale určitě je to hodně hrozné, co sem tak slyšela.... :-)) prej po tom každej touží... bo něco takového....:-)) se proti mně spikáte? Ale já vás převezu a předběhnu..... se nedám!!!

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Hm, tak to bude jistě velmi příšerné...dneska nevytáhnu patu...Tě nikdo nenutí, by ses dávala...zatím nemohu najít spolubojovníka...Noe významně mlčí...a sám si na Tebe netroufám...

Olomouc... Kolébka má i hrob můj...

já se nedivím.... :-)) sem docela zdatnej a udatnej bojovník.... :-))) takže Noe ví, proč mlčí..... :-))) Dobře děláš.... konečně rozumné slovo... :-))

sk8ergirl
18. 01. 2005
Dát tip
bavíš mě, člověče :o))

oře nebo orá???? No nebudu šťourat. TIP

Lyryk
17. 01. 2005
Dát tip
pole mééé pole mééé má rozpuštěné vlasy...

mirek
17. 01. 2005
Dát tip
:-)))*

Tak tohle si teda přehnal Noe!!! :o) Z Olomouce je můj oblíbený básník: " Vojáci koupili si celou pátou řadu Kdosi hrá na hoboj A je pozdě k ránu A za orchestrem Tam dočista vzadu Věčnost, ten šedivý plešatý pán tluče do tympánů tan - tadan - tadan " ( Radek Malý )

Vevet
17. 01. 2005
Dát tip
:o)))) *

Makča
17. 01. 2005
Dát tip
lepší je opotřebovat se nežli zrezivět:-) * popři to

:)

supizmus
17. 01. 2005
Dát tip
no jo hanáci byli vždycky hrozní kanci

Noe1
17. 01. 2005
Dát tip
Makča Kdo orá pole mé, šetří pluh můj ... pro pole jiná :-))))))))))) v tom se shodnem :-))))))) Vella: no říkanka, no ... máš snad něco proti?

Noe1
17. 01. 2005
Dát tip
Už jsem tě dlouho neviděl ... už si ani nepamatuju, jestli tak vypadáš ;-)

Mila_cik
17. 01. 2005
Dát tip
:-) tééda

Chechéééé*

evinek
17. 01. 2005
Dát tip
mazane=))) Tip

:-))) na to se nedá nic napsat.... :-)))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
...to teda ne...jen vyjádřit upřímnou nechuť k takovému činu...fuj...Ty si taky z Hané, kytko, viď...si se furt těch svých spoluobčenů zastávala...a teď to vidíš...kdo ví, jestli nejsi taky taková :o)

No, ale holomóc je už z ruky... i když..... ech.... aj tam jsou šikovní chalani... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Zato v Praze jsou samá trdla :o)

skvěle :o)**t

hech, řekl jsi to více než výstižně.... :-))) jako bys mi to vzal z úst... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Myslíš vod huby? Noe, to si přece nenecháme líbit, taky jsi pražák ne? Já bych kytce orval lístečky, by jí ten humor přešel...kdoví, co to je vůbec za kytku...jestli to nakonec není ta nelegální, ta fujtajblová, co jí kouřej ty feťáci...by pak stačilo informovat příslušné orgáni a oni už s ní zatočí...jó takhle se vysmívat hlavním měšťákům...to se nevyplácí.

smradeeeee.... ubohej , počkej až se mi dostaneš pod pazourky.... hech.... :-))

mazec ;-))

GretkaN
16. 01. 2005
Dát tip
dobrý!!!!!mám ráda podobně úderné kousky:)

klipeto
16. 01. 2005
Dát tip
:) no, začínáš se blížit naší tvorbě :) za snahu tip* :)))))

Dero
16. 01. 2005
Dát tip
:o)))) *

dadik
16. 01. 2005
Dát tip
.....pole moje ...:))t

Noe1
16. 01. 2005
Dát tip
oléééé ... tip od mistra říkanek - klipeto, myslíš, že když budu hodně trénovat, že bych taky mohl být proklatej? :-)))))) ale asi raděj ne ... stare altajské přísloví praví "pěvče, drž se svého al-taj-dó".

Avaquétima
16. 01. 2005
Dát tip
sqělýýýýýýýýýýýý *

ooo jooo *

Elyn
16. 01. 2005
Dát tip
:)))) nopotěš:))) *

Kakuloj
16. 01. 2005
Dát tip
hehe, taky si dám jednoho... parůžka :)) *t za snahu, jak řekl klipeto ;)

kassiope
16. 01. 2005
Dát tip
Tak tuhle musím, sice vážně tak akorát pro radost, ale i tu moji, tak jo :o)) t*

slonovina2
16. 01. 2005
Dát tip
dohola, hola ne.... smdí...smrtelný tip orba hluboká.....frajeřina.....moc....tip,tip,tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru