Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strážní andělé

28. 01. 2005
1
2
8794

Máte (svého) anděla?

Jak vypadá? Je (ne)hmotný? Je (ne)viditelný? Nebo je zavěšený na řetízku? Má křídla? Jakého je rodu? Ví o svém andělství?

A tak...


2 názory

anula16
11. 11. 2007
Dát tip
Andílka mám... a ani o tom neví.. asi nejlíp ho vystihuje citát Roberta Fulghuma: Mám takové tušení - vlastně vím to jistě -, že ona si vůbec není vědoma toho, jak můj život poznamenává už jen tím, kdo je, a že dělá, co je potřeba, a dělá to správně. Mimoto by jí určitě přišlo divné, že vám o ní vyprávím a že jí považuju za anděla strážného. ale stejně pro mě bylo překvapení, když mě jednou vzal kolem ramen a chtěl někam posunout... To nebylo skoro cítit... prostě jen jako by mě obejmul svými křídly a posunul mě jen svou vůlí.. Znamená pro mě hodně moc:)

anula16
11. 11. 2007
Dát tip
Andílka mám... a ani o tom neví.. asi nejlíp ho vystihuje citát Roberta Fulghuma: Mám takové tušení - vlastně vím to jistě -, že ona si vůbec není vědoma toho, jak můj život poznamenává už jen tím, kdo je, a že dělá, co je potřeba, a dělá to správně. Mimoto by jí určitě přišlo divné, že vám o ní vyprávím a že jí považuju za anděla strážného. ale stejně pro mě bylo překvapení, když mě jednou vzal kolem ramen a chtěl někam posunout... To nebylo skoro cítit... prostě jen jako by mě obejmul svými křídly a posunul mě jen svou vůlí.. Znamená pro mě hodně moc:)

pepopepo
29. 09. 2006
Dát tip
ozratemu sa nikdy nic nestane.....preto furt pijem

pepička15
11. 02. 2006
Dát tip
jeden anděl se mnou chodí do třídy - ale to je spíš "padlý anděl":) ale mám ho moc ráda:) a jsem přesvědčená o tom, že mám "andělíčka strážníčka", protože jinak už bych tu asi nebyla...

Veronika11v
08. 02. 2006
Dát tip
Mám svojho anjela... možno si stačí prečítať môje dielo "Strach"..... a pochopíte...

Petula
17. 01. 2006
Dát tip
No… Tuhle mi „provedla andělské pofoukání…“ jedna bytost, o které nevím, zda je andělem sama sobě ve své dualitě, nebo zda naopak anděla potřebuje na zdvojený nebeský úvazek… Ona asi ví. ► (o: Děkuji! :o) ◄
|||-_-|||

Přeslička
17. 01. 2006
Dát tip
prosím anděla na zdvojený úvazek;-))

Přeslička
20. 10. 2005
Dát tip
strážné anděly mám dva, po světě chodí jako krásné a moudré dámy a sídlí v Praze (a věčně nemají čas;-))

Bledulka
24. 09. 2005
Dát tip
Dík za doporučení, pokusím se ty knížky sehnat.

Milly
22. 09. 2005
Dát tip
Nevím podle spisovatelky Ph.D. Doreen Virtue má každý člověk nějakou strážnou bytost (anděla, vílu, elementála.....), se kterou jsou si navzájem podobní. A někteří lidé jsou prý vtělení andělé - viz knížka "Pozemští andělé"- kde si člověk dle daných charakteristik určí, zda je druhem některého "anděla" vtěleného na Zem a jak se má v tom případě chovat, aby byl šťastný. Nádherná knížka- doporučuju. A ještě "Léčení s vílami"- osobní příběh hledání sebe sama, duchovní cesty, vhodného partnera a místa v životě za pomocí andělů a víl. Mám je obě doma a moc se mi líbí. Četl jste někdo? Máte zkušenosti s uvedenými jevy? Zajímá mě to.

houda
22. 09. 2005
Dát tip
...od Doreen jsem ještě nic nečetl a v dohledné době zřejmě ani nebudu... ale hrát si s anděly je jistě lepší než malovat čerty na zeď...

houda
22. 09. 2005
Dát tip
avi: viz výše

houda
12. 09. 2005
Dát tip
mám někde mám andělskou kvartu a teď ji zaboha nemohu najít krucištyricet... jinak nevím, kolik jich je přesně, ale život (i jiné) mi chrání a já ještě nedávno nebyl jsem za to moc vděčný, se přiznám... ha: a k tomu hledání... inu... ano...

h_a_r_r_y
24. 08. 2005
Dát tip
Andela jsem zatim, bohuzel nenasel... ale doufam ze us sem blizko...!

Bledulka
22. 08. 2005
Dát tip
Mám svého anděla uvnitř v duši, někdy bych ho strašně chtěla popadnout za ruka a utíkat daleko, jenže to nejde, on by mi ten útěk nedovolil. Další anděl je můj kamarád, je na něj spolehnutí a jeden o druhého se můžeme opřít, andělů na zemi je opravdu hodně stačí se okolo sebe rozhlédnout a trochu druhým naslouchat.

Gabriel
21. 04. 2005
Dát tip
Nedavno mi jedna moje kamaradka řekla ,že chce byt můj anděl strážný.řekl jsem ji ,že ať neblbne ,že by mě musela furt hlídat a dívat se na všechny ty hlouposti co dělam a dokonce i když umře tak by na me furt musela davat pozor abych zas neudelal nejakou pičovinu. A ona na to, že prej to ví. Že na de mnou chce bdít.Jak to pro mě někdo může chtít vůbec udělat!? Myslim že ona už je dávno anděl.

Nugetka
20. 04. 2005
Dát tip
Můj Anděl je člověk... a jinak nevím jak vypadá... je asi uvnitř mě.

Aiscis
12. 04. 2005
Dát tip
Mám svého anděla vysí mi na krku,nepodobá se těm klasickým s křídlama. Je to ankh a nosí mi štěstí, nikdy si ho nesundávám jenom do vany ho nenosim:-)))

KayTee
30. 03. 2005
Dát tip
Mám svého anděla, ale ještě ho neznám :-)))

komedie
20. 03. 2005
Dát tip
neřekla bych jim andělé....takže asi ne....zatim se mi nepoštěstilo :)




Pisces
08. 02. 2005
Dát tip
:-)

Spirit
07. 02. 2005
Dát tip
I já mam anděla, ještě jsem ho ale nikdy pořádně neviděla.. je trochu neposlušnej ale hodnej,to jo.. nj ma se mnou moc prace.. sem narocnej klien :-/ kdybyste mel nekdo andela navic poslete ho za mnou dik!

Spirit
07. 02. 2005
Dát tip
t

Pisces
06. 02. 2005
Dát tip
Mám anděla... Je téměř stále se mnou... Zlatovlasá zelenooká žena. Je krásná. A léčí dotekem... Nedokážu si bez ní svůj život představit..


Aj, samozřejmě jsem chtělo napsat „Zborův“, sorry

Vlasy
05. 02. 2005
Dát tip
Nemáte křídla? Pijte Red bull!!! Protože Red Bull vám dává křídla:-)))

Kačírek
04. 02. 2005
Dát tip
... znám ho skoro rok a půl, je dokonalost sama, jeho úsměv, oči, ..., a vždycky dokáže pomoct, kdybych chtěla, jenže já nechci, jen jedno jedinné nemůže a já to chápu.

gabio
28. 01. 2005
Dát tip
Měla jsem anděla, co vodil slepé na jejich cestu. Měl asi metr osmdesát, oříškové oči a křídla schovaný v doteku... A pak ho cosi oslnilo tak silně, že sám oslepl...Chvíli jsem se ho snažila vodit a pak se mi ztratil.

Dotek
28. 01. 2005
Dát tip
Když jsem o sobě poprvé zjistil, že jsem anděl, skočil jsem pokorně z mostu. Ne, neumím lítat, ale to padání mě moc baví :-) Jsem tedy spíš padlej anděl a hned několikrát :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru