Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledač

12. 07. 1999
1
0
4075
Autor
MM

Nevím - když jsem to psal, znělo to nějak líp, než když se na to dívám s několikadenním odstupem. Ale to se stává nejspíš nejen mně...

hledám krásu. jsem posedlý fantastickými tvary slova se ze mě řinou, jak ropa z potápějícího se tankeru mozek pestrobarevně bublá šamani tančí kolem klouboku na náměstí a lidi se dívaj, hází jim mince a pak jdou domů snaží se žít, každý jak umí a tak si ustelu na prahu všech těch světů na rohožce před galaxií nevyženou mě - protože přeci hledám krásu.
Janis
27. 01. 2001
Dát tip
...ehmm...snad právě proto!

Skleboun
15. 11. 2000
Dát tip
no ale me se to stava i hend potom co neco napisu..ale jak kdy. Spis casteji. jenze to se deje vsem, takze neni co resit, ne?

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Souhlasím s ZF až na tu marihuanu.

kačka
23. 10. 1999
Dát tip
A umíme ji skutečně vidět natož pak docenit? Přeju ti obojí, zbytečně, jde ti to.

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Je to zdařilé, je to dobré, líbí se mi to !!!

zf
16. 07. 1999
Dát tip
Musim te ujistit, ze tvoje slova tady na mem monitoru vypadaji skvele. Kazdopadne mas pravdu v tom, ze kdyz neco prave dopises, jses tim nadseny, ale dalsi den to mas chut vyhodit. A co se tyka hledani krasy - mas ji vsude kolem. Jde jen o to, jestli ji chces videt nebo ne. Je smutne, kdyz ji nevidis jen tak, ale i pres to jsou ruzne metody (viva canabis!), jak prozrit...

Saša
14. 07. 1999
Dát tip
Na prahu světů,
dík jaru, dík létu
uprostřed časů
hledáme krásu
Na prahu konce
na laně zvonce
u konce času
nalezneš krásu


Jákob
13. 07. 1999
Dát tip
Taky hledám, hledám léta

slavek
12. 07. 1999
Dát tip
jsem si jist, že ji najdeš.. Jsi na dobré cestě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru