Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje první láska

Výběr: Lyryk, Induan, Jinovata, Elyanne
23. 02. 2005
66
22
19619
Autor
pozorovatel

I přestože chci, tak nevěnuju, věnuje už každej blbec. Já třeba neustále.

Moje první láska

 

Jako vždy jsem šel já pro ni. Až k jejímu domu. Zazvonit přesně dvakrát a čekat než se Martina oblékne, navoní, namaže olejíčkem, namaže krémem a než se podívá do zrcadla – pak konečně vyjde. Je krásná a tak jí řeknu „Kde se couráš?! Čekám tu na tebe jako blbec. Příště půjdeš ty pro mě a ne já pro tebe!“

„Se nečerti,“ řekne s úsměvem a já vím, že zítra zas půjdu já pro ní. „Tak kam půjdem a co budem dělat?“

„Nevim,“ odpovím i přesto, že vím přesně, co bych s ní chtěl dělat. „Ale můžeme se projít na kopec.“

„Už zase?“ otráveně zavrní a mně přijde ještě krásnější. Chytnul bych jí za ruku a vyběhl ten kopec, ale místo toho trhám listí ze stromů. Chovám se v její přitomnosti jako debil.

Belháme se na kopec a smějeme se našim hloupým vtipům jen proto, že se smát chceme. Je nám dobře a příroda voní. Pak si lehneme do trávy a já doufám, že dnes bude mít rozvernou náladu. Když je hravá, pere se a škádlí. Jen tehdy si k ní mohu přivonět a dotknout se jí.

Dnes má ovšem „depku“, jak často říká. Nevím přesně, co to znamená, ale tak trochu tuším, že tím myslí nějaké malicherné problémy. Já jí vždy naslouchám, vraštím obočí, jako že jí rozumím a v přesných intervalech souhlasně kynu hlavou. Ale ve skutečnosti se jí dívám do očí, nebo na rty a napadají mě romantické myšlenky. Ty nemravné myšlenky kupodivu přicházejí až před spaním, kdy na Martinu vzpomínám.

Dnes si jako obyčejně stěžuje na svého nového chlapce a já jí jako obyčejně ujišťuji, že ten pravý ještě přijde a myslím při tom na sebe. Ona mě obejme a řekne tu nejhorší větu na světě „Jsi fakt kámoš.“ Jsem okamžitě nasraný, mám sebevražedné myšlenky, svět se mi hroutí a stále se mile usmívám; slyším se říkat: „Však ty si taky dobrá kámoška.“

Stmívá se a my si jdeme koupit krabici vína, protože chceme přijít na jiný myšlenky. Ležíme v mechu, je skoro noc a já nechci plakat. Martina pije a tančí mezi stromy. Tančil bych s ní, moc rád bych také tančil a tak se jen dívám.

Tančí dlouho a krásně. Pak se zastaví - svět se jí točí - a spadne. Je opilá a směje se. Jdu jí zvednout, ale nakonec skončím vedle ní. Je noc a nevidí mi do tváře. Řekne „Honzíku,“ a políbí mě. Mě Tomáše. Je mi divně, ale krásně. Hladím ji. Začíná se svlékat a všechno, po čem jsem vždy toužil se přibližuje. Jenomže já se vzdaluju. Nakonec uteču a nechám nahou Martinu v lese.

Miluju jí ještě víc, když mě nechce.

 


22 názorů

Docela fajn momentka, kde mi vadí akorát mírná škobrtnutí jako "políbí mě. Mě..."


Mam te rada jako kamarada ! Neni nic lepsiho :)))

Asassin
02. 06. 2009
Dát tip
dokonalý prostě....život napsal sám...

Asassin
02. 06. 2009
Dát tip
dokonalý prostě....život napsal sám...

Emmma
28. 05. 2009
Dát tip
skvost

pozorovatel
13. 05. 2009
Dát tip
to se líbí všem

Je to moc hezký, takovýhle "povídky" mám ráda. Pocity,naděje a emoce je to moc hezky napsaný, fakt ! Nevím co se jiným na tom nelíbí !!!

pozorovatel
09. 05. 2009
Dát tip
ta poslední věta je můj pohled na krásu jinak vim, že si tam každej dává to svý a že je to tak i možná lepší ale pro mě tomu dává poslední věta pátej rozměr

zefram
09. 05. 2009
Dát tip
No že nechce, aby mu u toho myslela na Honzíka. Chce jí celou, nebo nic. Ne opilou, co ani neví, s kým vlastně je. Ta poslední věta mi to ruší. Vypadá to, jako by chtěla jeho, ale on jí nechce, páč jí má radši, když po ní jen touží. Navíc ať to je, jak to je, a aťs to myslel, jaks to myslel, bez tý poslední věty je to otevřenější a každej si tam může vysvětlení dodat sám.

pozorovatel
09. 05. 2009
Dát tip
jak?

zefram
09. 05. 2009
Dát tip
Hodně povědomý. Myslím z vlastního života. Tohle jsem kdysi taky zažil. Asi každej... Mate mě tam jen ta poslední věta. Já jsem si to asi pochopil jinak.

pozorovatel
15. 04. 2009
Dát tip
dík za kritiky

Derylla
14. 04. 2009
Dát tip
krasny.. libi se mi styl tvych povidek! kratky, vystizny, dej zaujme, moc hezky..

Hmm, ta atmosféra, to vyznění - jsou mi povědomé...

Zpozorovaljsem něco uplně jinde,-) úúú

pozorovatel
02. 12. 2007
Dát tip
sebevražda, vztah, třináct, povídka.. co? a já myslel, že je to dost jednoduchý

Mě to příjde trochu naivní a až možná moc romantický...Sebevražedný myšlenky podle mého nejsou na místě. Zpočátku jsem myslel, že je tvoje dívka...A Pak tam je divnej přelom s tim krabicákem protože to působí jako byste byli oba dva dost "mladý" a když se nakonec svlíká, tak mi to příjde divný...Na první lásku...s pocitem že je ji třináct.-) Ale jinak máš pravdu.-) a povídka to moc nejni.

dee-dead
25. 03. 2007
Dát tip
Výborný... *

levan
24. 01. 2007
Dát tip
jee mozno to z tych tvojich starych, ale mne osobne velmi sadla... tak tip za nu... :)

Winter
27. 06. 2006
Dát tip
To je to samý, jak s tou Pomstou. Jedna věta navodí takové to zdravé napětí napůl skřípajícího vztahu (základ, na kterém se dá postavit hotová mohyla), něco pod povrchem. A pak přijde: "Taky jseš moje kámoška." Tohle jsou věty, které bych ze sebe nikdy nevysoukal, protože vždycky zní strašně, a je vcelku jedno, že hlavní hrdina si to myslí taky.

Plopez
12. 06. 2006
Dát tip
no nevim teda

chtěla jsem ti poslat 50.tip, ale takhle to bude jen 49. ... neva?:-) jsem nevěděla, že: jsešfaktkámoš je tak hrozné... mně tam nesedí jen předposlední větička že utečeš... nevim, můj dojem, ale nesedí... ale stejně ti toho tipa dám... neva?:-))))

pozorovatel
17. 11. 2005
Dát tip
neva:))) a....jsi fakt kámoška!:))

hm, to nezní tak špatně na to že se neznáme...:-)))

Jollo
19. 10. 2005
Dát tip
Podle mě zažije spousta ufounů takovouhle 1.lásku, akorát holkám to připadá vymyšlený. Já tomu dávám *

pozorovatel
19. 10. 2005
Dát tip
ufonům:))) to je přesný!

Elyanne
28. 09. 2005
Dát tip
No, Paul zase rika "there's always a J" Sukani je na nic, jenze nekdy se ti stane i z toho milovani. Kluku, tohle je vec nejlepsi.

Empty
28. 09. 2005
Dát tip
To je teda dost slabota:-/

Zuzulinka
28. 09. 2005
Dát tip
hezký, seš charakter člověče, žes jí nechtěl opilou:o))

pozorovatel
28. 09. 2005
Dát tip
Elyanne:)) a kterej Paul to je? (neptám se moc blbě, že ne?:)) díky Empty, ty parchante, chceš tim říct, že můj milostný život je slabota?:))) Zuzu: no, buď jsem charakter nebo srab:))

Empty
28. 09. 2005
Dát tip
Jenom mi přijde docela blbý psát takovýhle story ze života

pozorovatel
28. 09. 2005
Dát tip
proč? mám psát sci-fi?

Empty
28. 09. 2005
Dát tip
To určitě ne:-)

Zuzulinka
28. 09. 2005
Dát tip
ber to jak chceš...já bych Tě nenazvala srabem...

stanislav
28. 09. 2005
Dát tip
legrační situace. věru.

Elyanne
28. 09. 2005
Dát tip
To byl spis komentar k G_B_Show... Muj Paul - takze se neptas vubec blbe, vedet nemuzes :) Protoze prvni byla Julie, pak nasledovala Verity Jane potom Joan a ted Judith. Ale my jsme jenom kamaradi. My spolu dokonce ani nespime. (Priznani, ktere znejisti nektere me priznivce... eh...)

pozorovatel
28. 09. 2005
Dát tip
to už je velká upřímnost:)) škoda, že je neznám...:)

Elyanne
28. 09. 2005
Dát tip
to by Ti k nicemu nebylo, stejne bys jim nemoh' verit :))

pozorovatel
30. 07. 2005
Dát tip
ty hele, díky moc:)) až bude víc času, tak ti i něco napíšu ...hezkého:))) a jak to že nejsi na Slovensku?

G_B_Show
29. 07. 2005
Dát tip
Ty Martiny já chodim se samejma M. a N. podivná nemoc (víš že tohle cos napsal se mi fakt stalo?*) jasně že nevíš..:-) /ale na moje jméno si teda vzpomněla/ stejně se to pak zvrtlo ale docela milosrdně

Ariela
27. 07. 2005
Dát tip
:))))) pobavilo..dost...*

pozorovatel
21. 07. 2005
Dát tip
:))piš, co tě napadne a klidně i přitvrď díky moc

Eileen
20. 07. 2005
Dát tip
libi se mi jak pises, tak jakoby lehce a nenucene.. je to.. hezky moc. neumim psat kritiky no:/

Vitex
24. 05. 2005
Dát tip
ty o tom asi neco víš, panečku...

pozorovatel
24. 05. 2005
Dát tip
tak trochu:)) díky

Vitex
24. 05. 2005
Dát tip
...přečti si moji povídku-sračku a napiš mi o ní něco... chcéééš ?

Plicnik
29. 04. 2005
Dát tip
no vidíš jakej si průšvihář :-)))

pozorovatel
26. 04. 2005
Dát tip
:)) mám samý kamarádky

Áda116
21. 04. 2005
Dát tip
*

Plicnik
21. 04. 2005
Dát tip
a tohle si vopsal ze života, viď :-) no jo, bezva kámoši jsou super - zrovna nedávno jsem tak uvažovala, jak vlastně mít JENOM kámoše, kterej by s tebou nechtěl dělat ty "nekámošský" věci a asi to nejde ... Teda jde, ale musíš hledat skutečně člověka, s kterym chceš jen kamarádit... ach jo, tohle jsou největší průšvihy lidí...

Eva_S
14. 04. 2005
Dát tip
Sem se málem nedostala na konec těch kritik....ošoupala sem si prst o myš....:) ( Sakra za minutu zvoní, tak jen TT ) . T, komentář třeba jindy... papá

Eva_S
14. 04. 2005
Dát tip
T

pozorovatel
14. 04. 2005
Dát tip
papá:))

pikacu
13. 04. 2005
Dát tip
Člověče, jako bych to už někde četl ... ne, nečetl, ale viděl .. hrome .. kde jenom?? Asi už mockrát .. u sebe ... s "kamarádkou" ... jen ten nahý konec mi poněkud ještě chybí .. ale asi bych nezdrhnul ;-) *t

Barman
09. 04. 2005
Dát tip
Pěkný to je, ale toho hrdinu nechápu. Sice je pointa jasná, ale nechápu. Každopádně, jak říkám-pěkný a tip

pozorovatel
09. 04. 2005
Dát tip
Barman:)) správně. Já ho taky nechápu, ale chovám se tak.. dík

Ale jo tip i když to slovo - nasraný - je v té kráse jako pjest na voko a do- kulí

ještě ten tip

jó to je dobrý... ale oprav si překlep v první větě hmm?:)

pozorovatel
07. 04. 2005
Dát tip
díky:))

pozorovatel
06. 04. 2005
Dát tip
to jsem nevěděl, tak promiň ale nic o tom nevim, mně umřel před pár lety a vyrovnával jsem se s tim o samotě... každej má svůj způsob vyrovnávání se..

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
mám strejdu psychatra, a výbornýho...a reportáže sem dělal dycky vo postiženejch, třeba mě zajímal sex mentálně retardovanech, atd atd..až mě napadali v časákách aj v televizi, kde sem točil dokumenty(já reportér, ale s režisérem, sám bych to nedokázal)..že mám tzv. zvrácenou estetiku---mám pro "lidi na vokraji" slabost, a i když to je na palici někdy, miluju je...

Havranka5
05. 04. 2005
Dát tip
Pozorovateli, tedá já z tebe pláču dojetím... Vedeš tu ty samý tklivě tesknící roztouženě vzdychající, mírně vyčítající, idealisticky vznešené jinošské proslovy, co můj spolužák na SŠ: Jsi jako Pegas lítající věčně v oblacích, bojící se kopýtky zabořit do syrové prsti země, ve strachu, že by příliš hluboko zapadl a tolik sebepyšná křídla by jej již více neunesla. Však přitahován skrze svou tryskající nahromaděnou touhu neodolatelnou krásou i vůní květů koberců rozkvétajících lilií volajících po ňuchavém opylování, co se v letu životem míhají pod jeho břichem.. Jestli s tím nepřestaneš, poohlédnu se po ohlávce a lonži... Tvoje ržání mi rve srdce, anžto jsem velmi obdobné slýchávala od jiných Pegasů, víc, než bylo a je zdrávo... Havranka5

Havranka5
05. 04. 2005
Dát tip
Ještě Avi pro Brosqičku, doposud stále rozteskněnou nad smrtí svého hyacintu...

Brosqička
05. 04. 2005
Dát tip
Děkuju za avi. Je to takové milé a hezké, děj si tak poklidně plyne, sice jsem tam nenašla nic, co by mě zvlášť zaujalo, ale celkově to patří k té jarní náladě, co se na mě všude směje...

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
inlajn: estetika:))) no, mě by to teda taky zajímalo...jak to dělaj retardovaný hele, kdybys chtěl někdy spolupracovníka (jako donést kafe, vyžehlit,...), tak si na mě vzpomeň mě by to moc bavilo a vůbec, já bych chtěl pracovat s lidma...

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
Brosqička, ne o tom jsem nepsal, fuj fuj jarní nálada!:)) já většinou píšu o lidský blbosti, jsem ironik Havranka: ale houbeles, už jsem si stanovil mantinely a nechci přes ně přejít, neboj, já holku vždycky najdu... romantik nejsem, leda tak citlivý (ne zranitelný) ježiš, už zase to koňský "ržání"... odkud to všichni znáte? mám asi mezery ve slovníku..:)) nejsem naivní jen vím, co chci a šoustat nechci a opakuju: "hele, že ty chceš, abych takovej byl?:)) myslíš, že by nám to klapalo? no, já ti nevim... co je to přírodozpyt? a seš mi podezřelá, což asi tušíš

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
nekecej, že NECHCEŠ ŠOUSTAT, ok...POKRYTČE!!!!!!!!!!!!!!

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
chci se milovat, ne?:)) (to už jsem někde psal) víš jakej je rozdíl mezi šoustačkou a romantickým milováním? Milování je při svíčkách... taková blbost, ale v podstatě..

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
Vo co tady, to poiče...gou:::::::::::::::::::::::::::::::::::::????????????????????????????

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
?

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
si nevypozoruješ špičlku nosu? neska MI NAPSAL lYRYK, ŽE M+Ě (SDNAD)ASWI VYLOUZČÍ...(in)..

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
a jako důvod napsal co? nestěžuješ si tu u mě, že ne?:))

Brosqička
05. 04. 2005
Dát tip
na mě to zkrátka zapůsobilo jarně, ale moc si vážím toho, že děláš rozdíl mezi "děláním to" a milováním.. Skoro bych řekla, že jiného kluka kromě Tebe se stejným názorem skoro ani neznám, kluci to většinou nerozlišujou a jsou schopný spát i s holkou, ke který nic necítí... čistě pudově. Což já osobně vůbec nechápu... Takže i když Tě neznám, tak jsi mě moc potěšil, fakt

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
JÁÝ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ŽER SERM HRUBEJ,, TŘEBA MU UNIKLO ŘEK SEM hrubej......(kritiky-sračka že píš a tak)ŽE DU RAČI SÁM , odpověděl sem....ALE ŽE MI TADY NA "TOM" ZÁlewží .a že jo!!!!!....(třeba mě tu nechááá...........>>>>>>>>>>>>>>>>>>§ )

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
Brosqička: no, já znám možná jednoho takovýho kluka... u mě je to jen normální blok... něco jako morální blok taky tě neznám, ale potěšilo mě, že tě to potěšilo:)) ale ještě víc by mě potěšilo, kdybys pozorně četla a všimla si o čem ta povídka je:))) inlajn: tak buď trochu slušnější no, co se stane...nic ono když to některým podáš šetrně, tak se i třeba zamyslej a změněj..

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
ale ovšem, Žán.....

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
hodnej kluk

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
jo? --------------OK...kolik měříš? Já 182/75, potřebuju černej vohoz, boty mám..že by ňáko na pátek, než se nám taťka rozleží, i když mi ta jeho hysterikcá píča, kvůliá kerý se s mámou,, no, taky žádná sláva, rozved...., napsala?. Hovno pohřbenej, ale v tej márnici nemůže bejt věčně...avfizo hboď na rufrant@razdva.cz..........díky!!!!!!!!. P,SA nechci to zadara.úin.

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
tomu nerozumim ale vůbec mám jít na pohřeb? půjčit šaty na pohřeb? odnést tělo?

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
..tělo budše zašpŕovaný,navakl hadry!!!!!!! (/jemný cvyniku)

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
178/60 váhu nevim přesně, nevážim se chceš po mně hadry?

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
koukám, že nejern u nás "v rodině", ale i tady chcíp pes.....klid.....v ksotele skapal, teda naq schidem, bezdomovec..a .myli ho....

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
papeže?

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
CYNIKU HNUSNÁ! v TOMDLKE JEHO HÁBITU BY MĚ SŤAL PRVNÍ ČMOUD NA ŽIŽKOIVĚ /TEDAS VYTÁH Z RAKVE)...NEBO BY MĚ POHODILI PŘED 2 ROKY ZAVŘENOU GALERII...........

pozorovatel
05. 04. 2005
Dát tip
jo ty chceš umřít jako...aháá jako virtuálně...aháá tak to tě necháme rozprášit

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
Pozo, prosim, mně včera umřel fotr, kerej mě celej život řezal jak žito....prosim! Nevim, co s tim, zkoušim si dělat prdel, jo, a de to....čus. Ake de to málo.....

Havranka5
04. 04. 2005
Dát tip
Jsi jasnej případ pozorovateli... alespoň cos mi o sobě prozradil, touhle povídkou i jinde, u mne i u tebe... Víš, i na falešný lásce se dá dost naučit. Měl jsi to brát jako tělocvičnu a cvičiště, aby ta pravá láska až přijde, byla ušetřena většiny trapasů, a třeba proto nezhasla dřív, než se rozhoří tak, že neuhasne v prvním poryvu závanu života... A vůbec.. nechlastej, nepostaví se ti! A když jo, tak neutíkej, nestyď se, vždyť je to jenom holka..., nýbrž si počkej, až bude kámoška klusat pod zrychlujícím se příbojem Tvých hlubokých přírazů k vrcholu, a zavolej na oplátku Martinu třebas Veroniko, nebo jménem její nejlepší kámošky :-)) ! Makča vypadá, že se vyzná... že by Vendulkomakča utěšitelka :-) ? Mno jo, pokusy o přenos své DNA, to je massarakš! Dám T, ale slib, že napíšeš delší pokračování... Na šukačku co tu mnozí chtějí, se vykašli, tím by jsi to všechno ouplně zkazil. Kdo chce krvesmilnou brutální stříkačku se spermatem a šťávama vode zdi ke zdi, co tečou po balkónu dolů zalévajíce sousedce pod náma muškáty a fuchsie, ať si jí najde jinde... tady vzdychají nad nespravedlivou krutostí života naivně ušlechtilí panicové plní ideálů (ve zhmotnělé podobě škrobících prostěradlo)... že ju? Spíš zabal tepavé výtrysky svého žalu nad holčičí marnotratností do kapesníčku, a až se jich tam za Tvou postelí nashromáždí fůra, vyždímej po měsíci do kalamáře, namoč brk a rozepiš se v delší povídce... nadrženej si na to dost ne?

Makča
04. 04. 2005
Dát tip
havranka: ježiš, ty seš číslo, to je neskutečný toto!

Havranka5
04. 04. 2005
Dát tip
Jak to, žse ses tak rychle ozvala? Vždyť jsem neposlala žádný avízo (i když jsem původně chtěla poslat avi všem, na protest proti zdejšímu vzteklému hromadnému odmítání avíz :-))) ) Jsi snad jasnovidka věštící z (křišťálové) koule :-)) ??

Makča
04. 04. 2005
Dát tip
to je jednoduchý - když si dáš kritiky - seznam všech, tak zrovna aktuálně vidíš, kdo na co píše kritiku, tak jsem si jen tak klikla a zrovna tenhle skvost:-) ušák bude rád, von má děsně rád, když si s ním holky povídaj a nabádaj ho k činu:-) * no asi tak.

Havranka5
04. 04. 2005
Dát tip
Abych tu nevypadala jako tupá dinosauřice na informační superdálnici: napíšeš mi prosím do zprávičky, jak přesně to děláš (ty výpisy kritik?) Já to zkoušela a nějak se mi to nedaří.. Neodpustím si otázku Makčo: Nejsi náhodou ta Martina o které je tahle povídka? :-) Popis by ne Tebe docela pasoval :-)) že jsem číslo? Ju to jsem už někde četla... a nejen pod svým neřestným alternickem.. To víš, my co si přivyděláváme na studia v laborkách, kde se zkoumají mozky, víme kam šáhnout, aby se spustily ty správný řetězce příslušných reakcí..

pozorovatel
04. 04. 2005
Dát tip
:)))))))jůůůů:))))))))jéééé:)))))) Havranka: nezapomeň, že muži narozdíl od žen si více vymýšlí a jejich popisy jsou většinou koláže mnoha událostí a zkušeností mnoha lidí... prostě ta upřímnost nám moc nejde:)) abych řekl pravdu, tak si myslim, že si buď ono kvresmilstvo už tak nějak prožila a nebo jsi chlap:)))hehe neznám moc holek,který nepíšou o svých zkušenostech.. no, nadrženej na tohle téma... jo, určitě,ale já stejně nějak odbočim od porna a začnu blbě přemejšlet:)) s těma panicema máš pravdu, jejich tu hodně:))) potřebovali by odblokovat mě by to snad ani nebavilo... vožrat se, zhulit, vojet holky a vypadnout... ono je vzrušující jen o tom přemýšlet jasně, že toužim po pořádný šukačce ale jestli to chci... já už vlastně jedno pokračování tak trochu mám (s jinou holkou:)) píšu teď jen o vztazích o Makče to neni:(( snad příště děláš medicínu?

Havranka5
04. 04. 2005
Dát tip
Podceňuješ nás holky... :-) Co ty víš, co se dá všechno nakukat svému okolí, jen pro to, abys nebyla out žejo... To krvesmilstvo na balkóně jsem prožila virtuálně na hardcore pokecu, jenže kluci se neuměj rozepsat, a tak jsem to musela hodit na papír sama (naškrábla jsem to červenou fixkou na rub mých Patera perutí ) , toť celé... Kytiii třeba píše životopisně, já taky, ale tohle nebyl zrovinka ten případ víš.. I holky mají své představy, sny a touhy, a jak která je dokáže smíchat a vyplivnout na papír... Třeba já si myslím, že kluci obvykle (všimni si toho slůvka!) neumějí psát dlouhý citovky... což takhle založit klub literárních paniců a panen? :-) Víš, ty to chceš, ale bojíš se... je tomu tak viď? ne, přírodozpyt

Makča
04. 04. 2005
Dát tip
:-)))))děcka, tohle fakt ne, z tý vaší otevřený komunikace nemůžu havranka: když si klikneš v pravým modrým sloupku na svý jméno pod titulkem "redakce" - rozbalí se ti taková tabulka - v prostředním sloupku - kritiky (seznam všech) - to bys měla zvládnout:-) ušák: pánbůh ti pomáhej, chlapče:-)))

pozorovatel
04. 04. 2005
Dát tip
:)))holky si vymejšlej horzný krávo-viny:)) na mý lži např. nikdo nepřišel zato mý pravdy všichni označovali za lži... jednou si na mě učitelka stěžovala, že pořád lžu a vymýšlim si...ale co jsem měl dělat, když jsem jezdil v Jaguáru, znal všechny kurvy z Lotosu a podával si ruce s ruskou mafií? tady na pokecu?:)))jůůůů to já taky něco napíšu teda jednou jsem už napsal pravdivou historku o tom, jak chlápek ojel transvestita s vědomím, že je to ženská a má to ráda ze zadu ještě že citovky psát neumíme...uf:)) ale všimni si, že holky mají menší tvůrčí myšlení než kluci:)))! a ty jsi panna nebo pana? jestli se něčeho bojim,tak toho, že mi ta náhodná známost zůstane na krku já jsem přece citlivý chlapec a vše prožívám a beru vážně! spíš mám silnou vůli a jsem vybíravej a nebo chci šoustat dlouhodobě a ne nahodile:)) hele, že ty chceš, abych takovej byl?:)) myslíš, že by nám to klapalo? no, já ti nevim... co je to přírodozpyt? a seš mi podezřelá, což asi tušíš

pozorovatel
04. 04. 2005
Dát tip
makča: to píšeš jako by pánbůh byl nějakej pasák:))) ta otevřenost..ta otevřenost lidem chybí řekl mesiáš

inlajn
04. 04. 2005
Dát tip
ale mě dojalo......

pozorovatel
04. 04. 2005
Dát tip
já?

inlajn
04. 04. 2005
Dát tip
ty mě dojímáš, co tě "znám", ale tenhle text taky......

pozorovatel
04. 04. 2005
Dát tip
tak já to teda nebudu brát ironicky:)) jsem spíš prozaik, v povídkách se dá i trochu žít básničky jsou takový střepy jak ses vlastně dostal terapeutovi? taková práce by se mi líbila, přestože o ní nic nevim

Yossarian
27. 03. 2005
Dát tip
a já za to avi asi budu vraždit!! protože to mi taky něco připomnělo, jen s tím rozdílem že já bych neutekl, a proto se mi ten konec ani nedovolí přiblížit :-( jen do mně, depka hurá :-( bejt 23 let kamarád není sranda

wedle_vazy
18. 03. 2005
Dát tip
t*

Makča
18. 03. 2005
Dát tip
Jin:ženský jsou mrchy a ještě k tomu základu můžou být romantičky:-) to já jen tak pro úplnost a vůbec, tady se to hodí, chlapci!

Jinovata
18. 03. 2005
Dát tip
Makča: no jo no jo :op :o)

pozorovatel
18. 03. 2005
Dát tip
romantická mrcha - tak tomu řikám spojení:))) ale že ti kluci jsou takový trubky...:))

Makča
18. 03. 2005
Dát tip
ste no..a já jsem právě vaše ochranitelka, mám pro vás ušáky slabost, stejně tak, jako vy pro mrchy:-)

pozorovatel
18. 03. 2005
Dát tip
já mrchy převychovávám nebo tak nějak... mám ochranitelský syndrom je vidět, že všechny druhy trubek neznáš:))

Makča
18. 03. 2005
Dát tip
znám všechno co si řekneš:-) * (z knížek - hodně čtu, víš?)

pozorovatel
18. 03. 2005
Dát tip
a taky neznáš všechno, na co si vzpomenu, že jo?:)))) (v knížce si sáhneš jen na to, na co ti autor dovolí - to je blbý)

pozorovatel
14. 03. 2005
Dát tip
/ale ne, já povídky píšu, jen už je tady moc nečtu/ pokud se slovo opakuje dvakrát a úmyslně, tak to nijak nevadí, dává to důraz poslední věta klade asi hodně velký nároky na domyšlení si, chápu jednou větou jsem chtěl vyjádřit co celym odstavcem dík

katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
dokonce i pár kritik jsem si přečetl a Alojs mě opravdu pobavil :) hlubší psát nebudu, už to tu visí dva týdny, tak jich tam snad pár je moc dobrý moc dobrý moc *

pozorovatel
09. 03. 2005
Dát tip
tady jsem se snad poprvý víc než divil, co všechno se v tom dá najít jsem zaujatej, to jo, ale napsat mi sem, že je to úvaha, že to tu píše každej písmák, že je to přeslazený a naivní, to se i na židli začnu vrtět ale zase je tu spoustu kritik, tolik jsem snad u povídky ještě neměl.. ale spíš mi vadí, jak je tu próza všeobecně kritizovaná. Včera jsem narazil na výborně napsanou povídku začínajícího autora a pod tim dementní kritiku (jedinou kritiku) já tu taky na prózu kašlu, ale budem s tim muset už něco udělat, soudruhu:)))

katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
nekašli, nalezneš ve mně potvoru :)

Jinovata
08. 03. 2005
Dát tip
Konečně tohle dokázal někdo napsat přirozeně a hezky

pozorovatel
08. 03. 2005
Dát tip
díky jen neříkej, že to taky znáš na vlastní kůži... :)))

Jinovata
08. 03. 2005
Dát tip
který zaprděný romantik by neznal... ;-)

pozorovatel
08. 03. 2005
Dát tip
já se moc jako romantik necítil, spíš jako blbec:))) on jí pak vždycky zbalil nějakej pitomec, co zrovna neměl nic na práci

Jinovata
08. 03. 2005
Dát tip
chlapi jsou blbci a ženský mrchy... a chlap ještě k tomu základu může být romantik :o)

pozorovatel
08. 03. 2005
Dát tip
:))))) ale naprostej souhlas! vždycky jsem chtěl být kurevník, ale nějak na to nemám žaludek... čímž kazim rodinou tradici:)) a píšu básničky..

Kytiii
04. 03. 2005
Dát tip
tohle mi někoho moc připomnělo, takže mu posílám avi... a Tobě tipa, protože si ho fakt zasloužíš...*

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
já povídkám nerozumím - ale - tohle mě vůbec nebavilo a když se musím nutit do čtení, tak Ti můžu napsat pár řádků chabýho obsahu, ale ne dát Ti TIPa .. :-/ a souhlas s beat :-)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
no konečně:)))dík tobě to přijde naivní a romantické?? já psal o ironii

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
ech - já řek že je to romantické ? jestli jo, tak určitě omylem .. :-)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
ty vole:)))) "souhlas s beat" - ona to napsala, víš přece s čim souhlasíš... romanticky a naivně psát nechci, to radši básničky o zvířátkách

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
ech - já čet až její druhou kritiku tady - ale - dobrá - přijde mi to romantické a naivní a jako takový špatně napsaný, protože je tam až moc ironie - tak .. :-) a - taky bych bral raděj básničky o zvířátkách .. :-)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
špatně napsaný? víš, co znamená napsat "špatně napsaný"? Tohle je proti romantice, proti naivitě, je to ironie života že ze života to je fuk

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
a krel by Ti řek, že jseš vůl že se takhle snažíš cpát pravej smysl svýho dílka čtenářům .. :-)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
taky že jsem ale ty taky!!!!!!!hééééééééč:))

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
mno - ono to se není moc čím chlubit .. :-)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
ale je hezký vědět, že nejsem sám:))

Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
jo - to jo .. :-)

Makča
03. 03. 2005
Dát tip
na tohle je nejlepší se vysrat - buď spát nebo žádnej kamarád * každý jiný řešení je špatný. * je to rozmilý, mám slabost pro romantiku a chlapeckou něhu:-)

pozorovatel
03. 03. 2005
Dát tip
Permon9k:))) kamarád chce vždycky nejvíc, dík Makča: že nekritizuješ po literární stránce, mě moc těší:)) mám pak dojem, že je to dobře napsaný... hl. hrdina se rád trápí:)) chlapecká něha působí jako slabost a dívka pak má mateřské nutkání se o chlapce postarat díky:))

Chazzy
03. 03. 2005
Dát tip
Jo love story nevymizely ani ze stránek písmáka. A vlastně proč by měly? Jenom by mohly být podány krapet originálněji-chybí mi tam to něco, díky čemu by se tahle zamilovaná povídka lišila od ostatních a kvůli čemu by stála za tip. Promiň

pozorovatel
03. 03. 2005
Dát tip
Ukaž mi podobný povídky.

Induan
03. 03. 2005
Dát tip
No, to jsi mě dostal. :/ Tak tohle je jedna z nejlepších povídek, co jsem tady o lásce četl. Protože je nejpravdivější. :( t.v.

pozorovatel
03. 03. 2005
Dát tip
je to taky jediná pravdivá povídka(ze života), kterou jsem napsal:))

vojtěch
01. 03. 2005
Dát tip
nerad se vměšuju do bouřlivého rozhovoru... Já bych neutek ani kdyby mi řikala Sámere.Hlasuji pra šukačku.(dílo líbí-TIP)

pozorovatel
01. 03. 2005
Dát tip
:)))teda ale Sámer... to je silný kafe

Pisces
01. 03. 2005
Dát tip
pozorovatel: Vidíš, pro šukačku je víc lidí :-) Píšeš zastaralou prózu. Lidi potřebujou něco nového a šokujícího ;)

pozorovatel
01. 03. 2005
Dát tip
šukačka je nová a vzrušující? holka, ty vůbec neznáš taje erotiky..... .))) jestli je pro sex víc lidí, tak u tebe budem pořádat groupen, ne? stejně bydlíš někde blízko..

Pisces
01. 03. 2005
Dát tip
pozorovatel: Praha je veliká... ale ne nová... tys nepochopil mě ;) nevadí... vím, že erotika nerovná se sex... jsem poučena i kamasútrou, neboj ;)

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
a šukačka nebude? pardon... hlubší kritika? je to zatraceně dobrý, zas si ukázal, že umíš přihodit pointu do poloviny a ještě další dávku na konec t*

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
a výběr nebude? nebo až po šukačce? :))

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
hohooo))) až si taky chlapec trochu užije :))

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
to neni próza na pokračování a chlapec si užívá tý nevyřčený lásky..přece!:))) sex neznám

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
njnjnj, ale to je pro čtenáře náruživého a vášnivého nezajímavé, kapišto? musí se dít nějaký tělesný změny, vzrušení, napětí, erotika....no, vstávej, chlape!!

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
už jsem vzpříma! tohle jsou jen do oka bijící symboly vzrušení, co viděj i blbci to největší vzrušení je skrytý, nenápadný a neutuchající, vášnivý, nekontrolovatelný...

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
jo, to sice jo, ale nesmí to usníta, jasný?

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
usníta? co to je?

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
pardooon, já už na to přes únavu ani nevidím :) usínat

pozorovatel
28. 02. 2005
Dát tip
až vyrosteš taky pochopíš:)) a že líbám kamarádku

John_Ceder
26. 02. 2005
Dát tip
fuj fuj fuj, je to humus!!! dělás si prdel nebo co? fuck.. chovám se v její přítomnosti jako debil..já budu asi zvracet!!!

Craerassy
26. 02. 2005
Dát tip
chlapečku, tady jsi mě vážně dostal:-) tip!

pozorovatel
25. 02. 2005
Dát tip
MeTB: ne, to ne, jen to ne, prosím ne to nemůže být úvaha...:)) sidonia: dík:)) loannes, Markel: jsem taky rozporuplnej:)) vždycky dělám, co nechci, třeba do školy chodim díky:)) Elyn:)))) tenhle pohled na věc si raději nepřipouštím a co...ženský maj´ zas ty svý prince na bílým oři:)) Tragicus, Přeno: jo, chápu to s tim koncem díky:))

Elyn
25. 02. 2005
Dát tip
jo, někdy stačí pes...místo ořa, kdo by to živil :)))

Tomaszlosin
25. 02. 2005
Dát tip
Nebude to zapadat do linie chvály, ale mě se to nelíbí. Neřikám, že je to špatně napsaný, ale to téma se mi prostě zdá moc zprofanovaný. Navíc tam postrádám nápad, něco, co by mě švihlo přes držku, když to přečtu. Takhle je to pro mě: uspokojí, nenadchne. Ale zdruhé strany nezavrhuji to a většině se to líbí.

WiruZ
24. 02. 2005
Dát tip
mno

To moje kýčovitě tažené srdíčko se pohnulo. "Chytnul bych jí za ruku a vyběhl ten kopec, ale místo toho trhám listí ze stromů. Chovám se v její přitomnosti jako debil." Mno, a musím si říct, že se mi to hodí ke Goethe-ovi. Sice kvůli téhle "miniaturce" neskáču do stropu, ale potěšila.

Lyryk
24. 02. 2005
Dát tip
Já tedy tenhle výtvor vysoce hodnotím. Je v tom sebeironie, obecná ironie a zůstává to současně úsměvně naivní a hořkej konec s hloubkou jse skvělej... BACHA! POZOROVATEL JE TALENT PAR EXCELENCE

Lotoska
24. 02. 2005
Dát tip
náhodou , je to supr... a v těch větách, člověk najde i kus sebe, nebo zavzpomíná... bombasticky, jak to bylo a jak to bude. takový dílko mi sedí... :-) ...ale taky bych radši to čůčo, než krabicový víno. :-)

Lotoska
24. 02. 2005
Dát tip
já zapomněla...*

REDH0T
24. 02. 2005
Dát tip
dobrý... piš dál, chci tě číst :o)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
:)) tak vám moc děkuju moc tenhle příběh jsem chtěl napsat už několik let, ale nikdy jsem se neodvážil až teď... a stačilo k tomu jen pár vět, což mě udivuje:)) mějte se

Delahaye
24. 02. 2005
Dát tip
až na to vzdalování jo .. Lyryk : dabl el .-))

Lyryk
24. 02. 2005
Dát tip
del: TALLENT ?.-)))) nebo POZOROVATELL ?.-)))

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
Del: vzdalování?

Delahaye
24. 02. 2005
Dát tip
Lyryk : excellence .-) poz : přibližuje - vzdaluju (na mě násilné a nepřirozené vzhledem k ostatnímu textu - moc velká zkratka)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
del: kdybych začal vysvětlovat to vzdalování, tak to bude jiná povídka, v celém textu přeci postava své city neřeší, nepitvá. Jen popisuju příběh (co je uvnitř je na vás), nemůžu se najednou zastavit a vysvětlovat vzdalování. Nehledě na to, že se ta postava vzdaluje i fyzicky... utíká od nahé Martiny ale možná jen tvojí připomínku nechápu.. rád podiskutuju

Delahaye
24. 02. 2005
Dát tip
"Tančí dlouho a krásně. Pak se zastáví - svět se jí točí - a spadne. Je opilá a směje se. Jdu jí zvednout, ale nakonec skončím vedle ní. Je noc a nevidí mi do tváře. Řekne „Honzíku,“ a políbí mě. Mě Tomáše. Je mi divně, ale krásně. Hladím ji. Začíná se svlékat a všechno, po čem jsem vždy toužil se přiblužuje. ///až pocaď vše krásně plyne...a najednou podivná zkratka /// Jenomže já se vzdaluju. Nakonec uteču a nechám nahou Martinu v lese./// vytrhne mě ze čtení, zdá se mi, jako by jsi neměl čas psát a musel běžet na autobus ... evokuje mi to nějaká vzdalující se záda a zanechává pocit, že něco mělo být a není .. a chybí POCIT - to je důležitá věc .-) Chňápeš jak to myslím ? P.S. (v tomto odstavci máš i dva drobné překlepy)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
jasně, chápu tvůj pohled a chápu, že ta myšlenka je asi příliš agresivní, rychlá a vlastně náhá, přestože do kontextu se strohostí a přímostí popisů patří jde o jednoduchost všech těch situací prostě si si nedovedu představit jiný konec, tak ironický konec on se prostě sebere a uteče - nic víc, co by tam mělo být víc? a hlavně: vše by měla urovnávat poslední věta, o které celá povídka je. nechci, abys dočetl a odešel, chci, abys dočetl, chvíli se ještě díval a přemýšlel - proto je konec jednoduchý a strohý... čím jednodušší forma, tím jsou myšlenky viditelnější (si myslim teda já a řídim se tim..) dík že reaguješ:)) P.S. (našel jsem jednu)

Abyss
24. 02. 2005
Dát tip
jezis to je love-story... ????

Delahaye
24. 02. 2005
Dát tip
P.S. "přiblužuje" .-)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
Abyss: Ježiš!!! love-story nikdy!!!!:)) napiš mi něco jinýho:))

Abyss
24. 02. 2005
Dát tip
tak ti tedy pisu neco jinyho... co to pises :) to je blby! :) napis neco dobryho kdyz tak pekne pises

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
:))))já tě....já tě!!! tohle je o mý první lásce!!! to neni blbý!!!:))))))) píšu o tom už celej tejden..ty básničky..eidetický obrazy..kurva práce!! vy vůbec nerozumíte próze!!! :))))) (směju se, ale stejně si to myslim)

Abyss
24. 02. 2005
Dát tip
jezis promin!!!!! ja nevedela ze to je podle skutecnosti!!!! ale ano beru to zpet ja nemam co rikat ja zas pisu pry tak ze to nikdo nechape tak us mlcim =:x)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
a to je jedno podle čeho to je spíš mi to okritizuj píšu hezky, jo?

Abyss
24. 02. 2005
Dát tip
no jo! a jak! super! ale hovadinky! :) (teda toto..)

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
:))) kdybys tu holku ale viděla...jéééé mně nejde psát o všem, potřebuju na to jaksi ....konstelaci hvězd:)) víš co myslim?:))

sk8ergirl
24. 02. 2005
Dát tip
ňuf, to je roztomilý :o)

Abyss
24. 02. 2005
Dát tip
kukatel_ nevim :))

MeTB
24. 02. 2005
Dát tip
No, vžyť jsem ti dal tip, ne? :-) Je to fajn, akorát to podle mého řazení není povídka - spíš úvaha.

sidonia
24. 02. 2005
Dát tip
ok *t

Tragicus
24. 02. 2005
Dát tip
Strohy v jinem smyslu... Zbytek je strohy celkem obsahem, ale konec je strohy ve forme, zatim co ve zbytku je dost omacky... ;]

Elyn
24. 02. 2005
Dát tip
jo, fajn, mužskej způsob vyjadřování, strohý a úsečný... láska k plakátu...nedotknutelnosti... Když se dotkneš "boha", je riziko, že přestane být bohem... ty, co to vydržej, si berem za muže a ženy.. :) *

Přeno
24. 02. 2005
Dát tip
He, no docela dobře napsaný, ale musim souhlasit, že ten konec je fakt trošek přespříliš příkrej. Ale jinak dobrá je.. *

Markel
24. 02. 2005
Dát tip
Rozporuplný, ale moc fajn se to četlo - T

dadik
23. 02. 2005
Dát tip
zas nic.. :)) t

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
..sůl ve vočích....ale napsaný dobře, myslim....mrcha.

Vespa
23. 02. 2005
Dát tip
ach jooo.... mruf... láska... ale podaná celkem fajn....

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
dadik: :)) Kid A: chudáčku, to bude dobrý:)) inlajn: nemá to dojmout. Dík Vespa: žádná láska, ale pocit lásky!:)) beatrice: co ti nesedí? hodně přemýšlim,ale nevim, co je na tom naivní.. tohle neni pocitovka, opravdu je to povídka - má zápletku i pointu a tak vůbec vyprávění city chladně popisuju, aspoň doufám dík

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
se neser, pozor., ale dojalo, mě(čtenáře) nevovlivníš, to už de samo...jináč teda ale nejlepší hláška(tvoje) na rebečí artefakt: TOS ALE NEFOTILA TY, VIĎ? .. super, tak to má bejt, čaves.)in.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
beatrice ze začátku? tam je taky tvrdá přímá řeč "Kde se couráš?!" a tak.. a tak nevim sebevražedný myšlenky - hm, jo, chtěl jsem to nadsadit výtky beru, když je pochopim, označim... pochop:)) no, jinak nevim, co se ti tu nelíbilo.. klidně napiš.. inlajn: ty se taky hned dojmeš.. a dej mi tipa! ...i za hlášku - já se tu tak snažim..

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
sem takovej, fakt, no, někdy drsoň s tipem, to nevokecám!

Vespa
23. 02. 2005
Dát tip
pozorovateli, já nejsem blbá... lásku sem myslela jako pojem... jako něco, co je hrozivě zprofanovaný....

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
Vespa: musel jsem podotknout, pochop:)) inlajn: jsem dojat víš, j á j á t ě m á m svým způsobem r á d , chorche

45rpm
23. 02. 2005
Dát tip
Gut. Mruf, to jsem taky už někde slyšel.

fungus2
23. 02. 2005
Dát tip
Myslím, že je to dobré.**

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
45rpm: a tvrdá kritika nebude?:(( fungus: myslim, že děkuju:)) chroust: neblbni, jen po krabicovym se svlíkaj...:))

45rpm
23. 02. 2005
Dát tip
Všechno jsem ti už napsal. Tady není co kritizovat.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
chroust: nevim, co je čůča, ale jsi sprostý chlap!:)) 45rpm: tak jo. A je teda podle pravdy. Až na pár kousků napsaných pro efektivitu, např. nahý konec:))

45rpm
23. 02. 2005
Dát tip
Takže jsi zamilován. V rámci žánru žádnou kritiku nevidím. Samozřejmě by se daly najít chyby, ale proč? To tady vůbec není třeba. Je to dobré tak, jak to je. Kdybys to chtěl udělat lepší, musel bys změnit i obsah a to už jsme u jiného díla.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
nejsem a skutečně jsem nikdy nebyl. Jen ten pocit znám tohle je z dávný doby, hezká vzpomínka, citově zabarvená ale

Tragicus
23. 02. 2005
Dát tip
Konec se mi zda moc usekly - myslenka je podana moc nahle a polopate. Ta veta se sebevrazednymi sklony je dobra... ;] Krasne si to dokazi predstavit... : "Jsme jen kamaradi." klasicky divci veta... Alespon pro mne... :] Znam to. Dobre. Ale jak jsi kdysi ty napsal mne tak ja ted tobe: Tipa ti nedam, uz od tebe zkratka cekam vic. ;]

MeTB
23. 02. 2005
Dát tip
No, lepší než zjistit, že ji miluješ jen když tě nechce. Syndrom věčného lovce - dává ti smysl života a zároveň stálé neuspokojení, jen občas špikované vrcholky úspěchů. Ale musíme jít dál. "Eternal life brings eternal hunger" :-)

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
:)) dík, že čekáš víc konce si cenim nejvíc je osekaný, protože jsem nechtěl zbytečně, rozněžněle plkat postava je v něm čestná, uctivá, uvědomělá, plachá a snaží se udržet pocit lásky já vím, vysvětluju svojí povídku a to se nemá ale mám k ní citové pouto:))

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
MeTB: a že ho nechce a nepřipouští si ho k těla, tak tím víc si jí idealizuje díky a co povídka? nelíbí?

Tragicus
23. 02. 2005
Dát tip
Jasne. Myslenka je to dobra, to ano, ale stejne je podana jednou vetou... To se mi nelibi. Chtelo by to dat treba do dialogu. Nebo zabalit... Tos mohl jinak tu vetu dat jen tak bez niceho... ;] Nehodi se ke zbytku.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
zbytek je ale taky strohý

Alojs
23. 02. 2005
Dát tip
Konec se mi nelíbil, nemůžu si pomoci. Na druhou stranu je to napsané celkem dobře, některé trefné hlody jsem též zpozoroval - ale ten námět je tady na písmákovi dost omílaný. Nevím... forma fajn, ale ta látka.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
chce se mi přít, ale vlastně to chápu, díky:)) jen s tím tématem nesouhlasim: vzal jsem na pohled omletý téma lásky a zpracoval ho netradičně, takovejhle příběh jsem nikde nečetl, kdyžtak mi ho ukaž

Alojs
23. 02. 2005
Dát tip
Nejde přesně o tuhle linii. Myslím zamilovanost do osoby, která tě stejně nechce. O tom tady třeba psala nedávno Wazzup. Ale i řada dalších. teď přesně nevím a nechce se mi tady brouzdat. Ale jak říkám, ono to není špatný, kdyby to skončilo hepáčem, tak bych toho tipa pustil (a to nejsem na happy endy vysazený, ale láska je láska). hodně mě rozviklal právě ten konec, ale ono to bude nejspíš podle reálu, co?

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
podle reálu je ta poslední věta hlavní postavě nejde o získání tý holky (proto jí popisuju jako nánu), ale o pocit lásky, který by se ztratil, kdyby jí vojel:)) proto utekl, proto tak strohý konec, on zůstal na svym - miluje a je spokojený se svojí iluzí (je to šťastný konec) vždycky se snažim o hloubku

Jeheheman
23. 02. 2005
Dát tip
:o) pěkná, takovýhle povídky byly v mladým světě v šedesátých letech, nějaké jsem vyštrachal kdysi u dědy na půdě a úplně mi to připomnělo happyendy nebrat:)

brasi
23. 02. 2005
Dát tip
no jo..tipuji Tě*

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
Jehe: kdyžtak nějakou krátkou mi pošli:)) dík brasi: díky:))

Jeheheman
23. 02. 2005
Dát tip
bylo to u příležitosti pálení onoho bordelu, ale v lepších knihovnách budou svázaný ročníky;-)

Alojs
23. 02. 2005
Dát tip
To mě ani nenapadlo, jsem si to znova přečetl a možná... no... kurva, ty jsi ze mě ten tip přeci jen vydoloval :)

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
Jehe: "bylo to u příležitosti pálení onoho bordelu" je název?:)) Alojs: možná jsem to podal nesrozumitelně, nevim, dával jsem to ještě schválně pár lidem číst a ověřoval si to...nevim ale dík, že ses nechal ukecat:))

Dirty
23. 02. 2005
Dát tip
ne

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
ano

Jeheheman
23. 02. 2005
Dát tip
nevím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru