Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já?Ano, ty!

21. 11. 2000
0
0
1649
Autor
zámek

... vzhledem k tomu, jak reagujete na má poslední díla, začínám docela pochybovat nad směrem, jímž se ubírám ... nicméně je tu pro vás následující záležitost. Budete-li mít co říct (napsat), prosím projevte se. Děkuji.

nakresli napiš zazpívej zahrej strunu za strunou skladbu za skladbou slovo za slovem "Říkám si ... bod po bodu ... každý den." lásku
x
24. 11. 2000
Dát tip
zámku..ano máš osobitý styl prožitku a proč sakra ne?? dnes to svět potřebuje

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
dobrý, pěkně vyjádřená myšlenka, pocit nicméně pozor na to aby forma neubila obsah

zámek
23. 11. 2000
Dát tip
Šroubku díky, to, co tu od tebe čtu, se do mě jaksi zarylo. Díky !!

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
Není zač. :o))

sousoší
22. 11. 2000
Dát tip
Zámku, četla jsem filipa a tebe v kousku v almanachu a mám pocit , že ve vás vidím génia.

zámek
22. 11. 2000
Dát tip
I když je vás málo, jsem rád jako nikdy. Vaše reakce mi trochu zametly uvnitř. Tudíž velké díky! Sousoší: - zdání možná klame, genius negenius. Asi bych si to měl po sobě číst, že?

PetrViP
22. 11. 2000
Dát tip
neříkejme génia, já bych se toho pojmu vyvaroval:-)

PetrViP
21. 11. 2000
Dát tip
já myslím, že je to nesmírně osobitý a proto si toho cením. vytváříš tu jakejsi umělej jazyk, jímž sprostředkováváš informace čtenáři:-)

PetrViP
21. 11. 2000
Dát tip
nenech si od nikoho namluvit, že píšeš kraviny:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru