Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozsvíceno!

23. 11. 2000
1
0
2206
Autor
zámek

.. občas se nesmírně nadřu .. tohle .. tohle je pro vás, pro vás všechny .. jako nikdy předtím.

v čistém stačí uvidět bod najít si myšlenku a povstat v ní se slovy beze slov ustoupit a nechtít ve větách ve rčeních ve ...(všem?) zastínit dosavadní zabloudit v samolibém zazdít úctu neb zkomolit tak nějak smrtí zní
Merle
29. 11. 2000
Dát tip
tomuhle já neumím porozumět...

Silly
29. 11. 2000
Dát tip
nevím, jestli si rozumíme... provokuje myšlení, aby nepřestávalo pracovat, dokud nenalezne obsah, se kterým bude spokojeno...

zámek
29. 11. 2000
Dát tip
Merle: - ) ... víš a to je právě to !! Silly: o ) ... rozumíme si .. viš, teď jsem si to ujasnil:-) ... chci psát jednoduše ... nechci stavět mezi sebe a čtenáře zbytečné překážky. Tady u tohoto díla cítím otazník. Absurdita ? Strohost ? Trochu se mi to vymklo .. ale myš- lenka .. to je právě o tom hledání (Merle je tak špetkou můj člověk) .. určitě ale neni řeč o nechuti, aroganci či opovržení .. je to daný tím, kde člověk zrovna je : o ))

Silly
27. 11. 2000
Dát tip
Lyriku, mně se to nezdá jako beztvará absurdita. Ano, na první pohled báseň vypadá jako strom, kterému před zimou ořezali větve. Jen s časem vystoupí světlešedé obrysy koruny... (Z:) Dál za obrysy jsem se zatím nedostala, nedokážu přesně popsat to, co v nich cítím, ale ta hádanka mě dál spolehlivě provokuje :-)

Silly
27. 11. 2000
Dát tip
ještě avízo Lyrykovi :-))

zámek
27. 11. 2000
Dát tip
.. teď mi to připadá tak, že na nic jiného než provokaci si to troufnout nemůže .. alespoň ve spojení s životem autora ..

JiKo
24. 11. 2000
Dát tip
zámek vsadil ?

Lyryk
24. 11. 2000
Dát tip
Věřím čemusi na pozadí, úsilí o myšlenku, ale neadresnost, nejistota bezkonkrétních kulis a bez okrášlení vytváří jen beztvarou absurditu. Co naplat absurdita v Havlově stylu je nosná a moderní, škoda..

zámek
24. 11. 2000
Dát tip
.. vím, že jisté ryzejší propojení mi ještě chybí. Ale vždycky, když chci zůstat o samotě, projevím se ve většině případů takhle. .. _JiKo_: nevsadil (není to můj styl) .. jinak .. moc vám všem děkuju !!

JiKo
23. 11. 2000
Dát tip
O porozumění ?

zámek
23. 11. 2000
Dát tip
.. kruci. Že bych se vsadil? (...)

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
be yourself

Silly
23. 11. 2000
Dát tip
"najít si myšlenku a povstat v ní" na mě působí jako dost hluboký obrat, dá se v něm leccos skrýt mám už jen pár minut, ještě se vrátím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru