Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jahody

16. 07. 1999
0
0
1880
Autor
Tanizaki

Právě teď vyplivnutý pocity

Kopeček zmrzliny pomalu stéká po jahodových tvářích olíznu lehce třetí vous vyrážející severozápadně od pravého ucha roztahuješ rty (?do úsměvu?) nechci nechci už nikdy víc přesto nepřestávám ... Otvírám oči zapomínáš na jahody utíkáme běžíme cváláme Ty pryč Já váhám Na váze pocitů procitám Nevnímám nečekám Plavu pryč do bezpečí Do stále ledovější hloubky Nestačím....
Merle
16. 07. 1999
Dát tip
Přečetl jsme si ty tvoje starší díla, který ještě obsahoval ZIP, co mám staženej doma, a celkem objektivně jsem si na ně musel opravit (vylepšit) názor. Možná je to tím, že teď už toho chápu víc (pořád ještě ne mnoho). Víc tě znám, a vůbec nad tím víc přemýšlím. Každopádně už vím (ehm doufám), co v tvých básničkách viděl Krytyk.
BTW: Tahle se mi líbí, ale nestačím... :-))

leontynka
16. 07. 1999
Dát tip
no měla si pravdu
jsme divný...fakt divný....vážně ...?

slavek
16. 07. 1999
Dát tip
moc hezké. Když v hloubce nestačíš, nezbývá než vyplavat, nebo se utopit..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru