Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí chutě (7.)

15. 04. 2005
0
0
1427
Autor
schyza

                                   Dračí  chutě  (7.)

                                      -Radek  Protch

 

  Minuli asi desátou a poslední řadu stromoví, když tu spatřili skálu.

  Ve skále byla díra.

  Ve skále byla opravdu velká díra!

  -No tak to ti teda děkuju!

  -Nemáš za co, Alíku!; odpověděl mu Bělovlas.

  -No to teda mám! Musím se ztrapňovat a znečišťovat si svůj krásný porost, prodírat se lesem a kvůli čemu? Abych našel nějakou díru a ještě ve skále!

  Jak to Alík dořekl, ucítil teplý, no spíš horký dech na zádech.

  -Nelíbí se ti snad moje sídlo?; ozvalo se za ním.

  Alík se celý naježil a skočil Hromotlukovi do náručí, ten sebou zakymácel a div, že nepadl na záda.

  -Ale to je tvoje, Terry?; ptal se potichounku Alík.

  -No tak už mě pusť, Hromotluku!; dodal potom. Nečekal, že to hromotluk vezme tak doslova. Dopadl na břicho a čumák zaryl do měké hlíny.

  -Copak tu chcete kamarádi?; optal se Terry Squatter a kochal se pohledem na Alíka, který se vztekle sbíral ze země a začal se sebečištěním.

  -Ale máme pro tebe malý návrh!; pronesl Pastefix, který si jako první uvědomil, že by jim mohl drak pomoci v jejich novém poslání.

  -Hmmm! Rád si ho vyslechnu, ale pojďte dovnitř právě je na satelitu nová řada seriálu Nedallas.

  -Zajímavej a lákavej nápad, ale co je to ten satelit?; zeptal se ho Pastefix a díval se okolo, kde by to mohlo být.

  -No to je taková věc...no prostě to dává do telky nějaký vobrázky a tak, no.; odpověděl mu Terry a pokynul na parabolu vysoko nad vchodem do jeskyně.

  Déle už před vchodem nesetrvávali. Terry se podíval na své nové digitální časoměrky a utíkal do jeskyně. Bylo pozdě a Terry si uvědomil, že možná přišel o první dvě nebo tři minuty nervydrásajícího dramatu.

  -Nejspíš nemáme na vybranou?!; poznamenal Bělovlas a zmizel v oblacích rozvířeného prachu.

  *****************************************

  -Bobby?

  -Pam?

  -Bobby?!

  -Pam?

  -Bobby!!

  -Pam?

  -Bobby!!!

  -Pam?

  -Bobby!!!!

  -Pam?

  -Bobby!!!!!

  .....Pokračování příště....

  V hlavních rolích Bobby as Bobby, dále Pam as Pam.

  ****************************************

  -Hoši! No není to smutný?; ozval se Terry a uchopil kapesník velikosti prostěradla pro celou družinu.

  Ozvala se ohlušující siréna a vzduchem létali, no ehm, no jak to jen říct, no prostě vzduchem poletovali holubi, né ty né, tak nudle, zní to líp? Hm tak taky né! No prostě něco lepkavýho slizkýho velkýho a bylo toho hodně.

  Snad nechcete, abych popisoval jak dopadla družina.

  Né to opravdu není možné.

  Prostě není v mých silách a asi ani nikoho jiného popsat něco tak odpornýho.

  Jen si představte, že na vás právě přiletěl kýbl .... ! Pokud si to dokážete představit, pak si to radši nechte pro sebe páč mám jen jedno trávicí  ústrojí!


Miky_Mauz
15. 04. 2005
Dát tip
A co se tak, mila pani, naucit psat spravne primou rec? tohle me odradilo uz u prvnich dilu

probe
15. 04. 2005
Dát tip
ýýýý eky eky eky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru