Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sklenicky

05. 12. 2000
4
0
2437
Autor
Naja

sklenicky nedolite jedna je opustena druhou drzi v ruce plavovlasa zena sklenicky vina plne na tacku z porcelanu dnes nechce se ji spat tak propiji se k ranu sklenicky vedle sebe prazdna a plna sama a zena doleva si je muzou zulibana sklenicky prevrzene do koberce se vino vpilo jen skvrna zustala kdyz slunce ji probudilo
knihomil
27. 06. 2003
Dát tip
krasne

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
vidím to...ale jde to tak trochu mimo mě...

Carodej
11. 12. 2000
Dát tip
Mne to náladu vykreslilo dost dobře.. co takhle dát si skleničku, Najo?:o)

Nevill
09. 12. 2000
Dát tip
tohle dílko je docela inspirativní...docela bych si dal skleničku tekutých vitamínů :O)

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Huuuuuuuuu, to se mi to líbí...a moc...to raní probuzení, to je věc, cítím takovou lehce ospalou opilost, ne takovou, po které bolí hlava ale po které bolí duše.... TIP ŤOP....

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
naja: tahle básnička je o příběhu, ale jen o příběhu... prostě něco navíc... možná, že jen já nedokážu vychutnat tu náladu, co se tam snažíš naznačit...

djPes
06. 12. 2000
Dát tip
sklenicky jako ovecky, ovecky prevrzene, ovecky perverzni. Zpivam si...

xpired
06. 12. 2000
Dát tip
*!

Albireo
06. 12. 2000
Dát tip
Hezká náladovka, ale neuspořádaný rytmus.

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
není to špatné, ale něco mi tam chybí...

Print
06. 12. 2000
Dát tip
*!

Naja
06. 12. 2000
Dát tip
Albireo: Souhlasim s Tebou a to tak, ze plne. Merle: Vcera jsem si to "vycucala" z prstu. vlastne puvodne mela byt stezejni veta, ktera mne napadla: Na chvile s Tebou zustal jsem sam. Pak se to pretransformovalo do sklenicek a ta veticka mi prisla k tomu textu moc nasilna a tak jsem ji nedala ani do monologu (nebo jak se nadava tomu pred basni). Proste je to dilko neprozite, ciste smyslene, takze je dost mozny, ze tomu chybi ta "zivotnost", sec to nedokazu jako autor vazne posoudit. Pokud mas neco konkretniho na mysli, co ti v te basni chybi, tak mi to prosim nejak naznac neb vitam kazde kritiky - i ty zaporne. Prave ty jsou pro mne totiz velkym prinosem (zejmena pokud jsou konstruktivni).

papouch
06. 12. 2000
Dát tip
...... a až složíš státnice (mimochodem - držím pařátek :) tak už budeš používat háčkyčárky? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru