Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnickočajovnově o prožívání času, krásy, bolesti, o mně a o Tobě

10. 05. 2005
4
11
7149
Autor
Milly

Napsáno v Pá 6.5.2005 ve vlaku cestou z níže určené akce. Asi úvod do sbírky děl, která jsem napsala za dobu trvání cesty.

Mám pocit, že jsi jenom jedna ze zastávek na mé cestě- jak jsem kdesi četla a moc se mi ta věta líbila...

 

Nevím, proč se mám cítit provinile.

Provinile za to, že ... nechci žádné znamení - určitě se jednou rozejdeme.

Na rozcestí si dáme sbohem a mně stačí poznamenání mysli a citů-

i to bolí.

Nač si připomínat minulost při každém pohledu na sebe?

Stačí, že ji nosím uvnitř- a když se občas její trny dostanou skrz hebkou vatu přítomnosti, stále umí pořádně popíchat.

Novou a zřetelnější- delší trny- k čemu?

K hloubějšímu zabodnutí do masa?

Ne, díky, mám pocit, že se najde i jiný způsob, jak hrany nabrousit...

 

Toužila jsem po Tvé přítomnosti- tak moc, že jsem kvůli tomu odešla dřív z básnického čajového večera.

A teď- mně to bolí...  a přichází myšlenky- chci být skutečně s Tebou?

 

Víš, při písních a slovech cítím trnutí, lámání, bolest...

A ještě větší, když dozní poslední tóny a jen v mých uších zůstává jejich ozvěna..

 

To už je vážně konec? S hlavou plnou útěků do přírody, dobrodružného toulání- zpět do všednosti?!?!?

 

Jak ten přechod je pro mě krutě náhlý- že mám i básnické myšlení znovu- hurá, nové utrpení, zas můžu psát!?!?!

 

Proč ztrácím čas tak nečinně- a snad i sTebou?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Až Tě teď uvidím, asi Tě zas nebudu chtít pustit.

Doufám, že mě znechucení přejde.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Člověk je přeci jen strašně pohodlný.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11 názorů

Vanilli
30. 07. 2007
Dát tip
broučku, idiot neni někdo s vlastním pohledem na věc (Noe už teprve ne) idiotama sem tu nazvalo lidi, kteří nekonstruktivně otravují ovzduší na písmáku - jsou negativní, melou povrchní nic neřešící nesmysly a těžej z nějaký pofidérní prestiže dlouholetejch písmáků (miluju věty jako : Jo, to za Oldy!) - tak to sakra měli koupit sami - tehdy to šlo! většinou sou to zbytky po komančích, tyhle lidi a názory nestálo by to za řeč, kdyby to tu nekazilo ovzduší Vella pak nemá čas s věnovat se právě věcem, jako je třeba zavést novou kategorii jen proto jsem to sem napsalo - nechci rozpoutat další neplodnou diskusi - ale na Veroniku mi nesahejte :) (to jsou tvoje slova)

domin.go
30. 07. 2007
Dát tip
no fajn tak já už sem to poslal jesi to pošleš aji ty tak si bude sid myslet že sme se ožrali spolu:)))

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
A neříkej, že není čas...- Tys tu už taky prokrafal hodin.... .-) Vella by si, myslím, chvíli našla...

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Lidi fajn, fajn. :-) Taky sid napíšu..... (+ dodatek, že domin.go asi nebyl ožralej.... :-)). Vanilli: idioty?? Každý má svůj pohled na věc. Např Noe1 podle mě idiot rozhodně není- jen to vidí hodně vyhroceně- a Vella zas na druhou stranu...., no....... Já je mám ráda oba- nekritizuj tak přísně....

Vanilli
30. 07. 2007
Dát tip
jednou - už si to slibuju dlouho - si sednu s Veronikou, pochválim ji za to, že se přes všechny ty idioty tady drží a pokusíme se trošku vymyslet strukturu Jejího písmáka... třeba právě kategorie - osobní - dopis - jen pro někoho... sakra kdyby byl čas!

domin.go
30. 07. 2007
Dát tip
no jo,no...posílal sem zprávu sid s těma výběrama...tak jí du poslat aji ty dopisy...si bude ráno myslet že sem byl ožralej...v tuhle hodinu...haha:)

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
domi, a co takhle to říkat na správných místech?? Jako je Redace třeba- a tak...... ;-) Koukám, že tu mám fakt ty dopisy už nejmíň 2.... :-)

domin.go
30. 07. 2007
Dát tip
no já to řikám furt:)

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Děkuju..- už za vzpomínku na ten večer.... :-) a za krásnou kritiku....... A avi, že by se mi hodila kategorie dopis! :-)) Jo, teď už to vidím zcela jasně......

Milly
30. 07. 2007
Dát tip
Děkuju..- už za vzpomínku na ten večer.... :-) a za krásnou kritiku....... A avi, že by se mi hodila kategorie dopis! :-)) Jo, teď už to vidím zcela jasně......

Vanilli
30. 07. 2007
Dát tip
už zas jedno ze Tvých děl, která na mne působí, jako kdybych sedělo někde v koutě na půdě pod trámem, zpoza kterýho vypadl zažloutlý dopis... není (nikdy nebyl) sice pro mne, ale jako bych se do něj, do tý situace chtělo vměstnat... v dobrým i ve zlým... věci, co píšeš, jsou mi většinou hodně blízké *

Milly
11. 09. 2006
Dát tip
hmmm, asi to nené úvaha......- ale kategorie "zamyšlení" tu není- a jko MIMO nebo Indispozice mi to nepřijde- poezie to taky není, tak kam s tím? :-) Taky už nevím přesně o čem jsem to psala, ale jak to čtu, tak se mi to líbí- a myslím, že je to docela pochopitelný a pro čtenáře na něja aplikovatelný- pro dost lidí..... Lépe? Hm..... :-) Nevím, až se zas někdy natolik uvolním, že dokážu napsat něco úvahovitýho, dám vědět... :-)).

petr(angel)
11. 09. 2006
Dát tip
uvaha? huh možná zamyšlení, možná poezie, ale do uvahy bych to necpal. neříkám, že to nemá myšlenku nebo citovou hloubku, ale na formě by šlo zapracovat. Ono na pocitech je velmi složité to, že si je neumíme ani pro sebe utřídit, tak hodíme na papír, co v nás hrozí vybouchnout. Je to ale v této formě přenosné? Snad pro ty, co prožili totéž ano, ale přesto myslím, že bys to dokázala lépe.

j_i_r_i_k
20. 05. 2005
Dát tip
K dílku - každý má občas slabší chvilku... K diskusi pod dílkem - každý má občas slabší chvilku... Stejná slova, ale pokaždé nesou zcela jiné sdělení... Co potom mohou slova sdělit? Když se podíváš na prázdný vagón, taky nepoznáš, co vezl... Co poveze... Člověk je přeci jen strašně pohodlný...

Milly
18. 05. 2005
Dát tip
Prosím, nepiš mi k mým textům, že se Ti něco líbí, když se Ti to nelíbí..- nebo piš co chceš, stejně mi na tom zas až tak moc nesejde.

Milly
17. 05. 2005
Dát tip
Díky za příznivé ohlasy- udělaly mi radost.. :o))) Nechci šťourat, johanne, možná jsi mi zapomněla dát tip- jestli jsi chtěla, nevím... Ahoj :-)

johanne
17. 05. 2005
Dát tip
Milá Milly:), o tipu nepadlo ani slovo. Mám k tomu textu i svý výhrady a nakonec mi to nepřipadá zas tak skvělý. Příjemný to je, ale za pár dnů si nevzpomenu, že jsem to četla. Nechci šťourat, ale nežij jen pro tipy :). Zdaleka tu už nejsou nejobjektivnější zárukou kvality.

Milly
17. 05. 2005
Dát tip
Já vím, jen mě to tak napadlo, no.. A když máš výhrady, tak nepiš, že se Ti to moc líbí- když Ti to nepřipadá zas až tak skvělý.

johanne
17. 05. 2005
Dát tip
Milly, byla bych ti opravdu vděčná, kdybys texty mých komentářů nechala čistě na mně. Díky.

johanne
16. 05. 2005
Dát tip
Zajímavý, líbí moc...

Sunmoon
13. 05. 2005
Dát tip
Milly...moc líbí...nějak se mě to dotýká...t* + avi

Silvita
13. 05. 2005
Dát tip
mě se to dotýká strašně moc. A zrovna po dnešku ..... dík + dík Sunmoon.

Milly
11. 05. 2005
Dát tip
avi od mého nového vývrhu.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru