Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

M.S.

24. 05. 2005
3
0
3549
Autor
MazLenka

O dávné pohádce na ostrově Cres a o tom, který je mým přítelem i přes všechna trápení. Člověk, kterého si vážím nejvíce......

Byl jsi to Ty,

kdo otevřel mému Jaru brány k Létu.

Na ostrých kamenech, mezi suchými mořskými ježky

my vzývali - sténaje - přání věčného bytí........

 

Dostal jsi mě k Dospělosti

a já Tebe k Samotě........

 

 


Sunmoon
02. 11. 2005
Dát tip
Pěkný zůstávat přáteli...až na to, že...nevim...ale bych možná bezprostředně po změně z lásky na přátelství malinko žárlila na další lásky...ale je mi jasný...s tím už se člověk musí poprat a srovnat priority..

exorcista
25. 10. 2005
Dát tip
jen jako reakce na první odpověď... ...přátelství je víc než láska. někdy láska může zničit hluboké přátelství. a někdy může láska, když se zředí časem, přerůst v přátelství a pak záleží jen na nás, jestli si to přiznáme a nepokoušíme se oživovat mrtvé na místo přijetí nového. :) a...to bych zapoměl...velice pěkné dílko...dám si ho do výberu v klubíku literárních delikates :))

MazLenka
25. 10. 2005
Dát tip
Děkuju. Snad ta delikatesa nikoho neotráví. .O)

Robinson
24. 05. 2005
Dát tip
To je moc hezke vyznani. Uplne nejvi c se mi libi "...Byl jsi to Ty, kdo otevřel mému Jaru brány k Létu..." Doufam, ze si to ten dotycny precte TIP

MazLenka
24. 05. 2005
Dát tip
Děkuju moc. Není to ani tak vyznání, jako uznání toho, že si můžu vážit dávné lásky. Přátelství je asi v tomhle případě víc.......

Carodej
24. 05. 2005
Dát tip
K samotě snad ne...

MazLenka
24. 05. 2005
Dát tip
Vím o čem mluvím.

Pokusák
24. 05. 2005
Dát tip
*T

Sarrah
24. 05. 2005
Dát tip
líbí..a moc..***t

MazLenka
24. 05. 2005
Dát tip
Kukuju :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru