Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a zase o hovně

26. 06. 2005
4
6
6628

     Je neděle odpoledne a já jsem si zapla TV. Mám ji za hlavou, takže nevidim, co se tam děje, jen poslouchám. Zrovinka běží reklamní blok. Dozvídám se, že s TÍM cvičením zeštíhlím a zlepší se můj svalový tonus. Ale s TOUHLE zázračnou pilulkou nebudu muset ani cvičit. Taky TENHLE cvičební program s TOUHLE cvičební pomůckou mi pomůže se cítit skvěle a nosit o dvě čísla menší oblečení. Zato když budu nosit TOTO spodní prádlo, nebudu muset ani na plastickou operaci a získám sexy postavu.

     Chce se mi hystericky řvát: „Seru vám na sexy postavu!“, chci pilulku, po který mi zavolá moje matka a řekne, že ji to mrzí a že mě má ráda, chci pilulku, po který mi zavolá muj otec a řekne, že ho mrzí, že mě třicet let neviděl, nebo chci pilulku, po který mě nebude mrzet, že je to nemrzí. Loni jsem se rozhodla přestat chodit na koupaliště, protože si tam tatínkové hrajou se svýma dětma a maminky maj takový krásný oči. Včera jsem se rozhodla se odstěhovat někam na samotu v hlubokým lese, protože se vedle do volnýho bytu přistěhovala rodina se dvěma malejma dětma, jedno je v kočárku, druhý chodí za ruku, za tu ruku ho drží maminka a tatínek manévruje s kočárkem do výtahu. A před barákem se chytnou za ruce všichni a jdou na procházku.

      Chci reklamní blok, kterej bude propagovat instruktážní videokazetu pro nastávající rodiče, chci, aby ta kazeta končila slovy: „Pokud máte pochybnosti, že budete schopni se chovat tak, aby vaše děti byly šťastný děti, tak si, probůh, žádný děti nepořizujte!“

     Chci, aby mi někdo řek, jakej je genetickej předpoklad, že budu stejně mizernej rodič, jako jsou mý biologický rodiče. Protože, znáte to, červená fazole, bílá fazole. Protože černej pudl a bílej pudl. A protože muj mizernej otec a moje mizerná matka. Šroubovice DNA se nedá oblafnout. Kazová šroubovice mý matky se dala do kupy s kazovou šroubovicí mýho otce. Lidská psychika je determinována, ovšem, i sociálně. A tak doufám. Seru na sexy postavu, chci bejt dobrej člověk!

     Jenže už nemám na to, abych nenávratně investovala do citů. A tak mi odpusťte, že to nebudu dělat.


6 názorů

no jo, stejně to dělám, to má tak člověk v povaze :-)

nemám dělat co?

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Pokud máte pochybnosti, že budete schopni se chovat tak, aby vaše děti byly šťastný děti, tak si, probůh, žádný děti nepořizujte! - Moje řeč! Závěr velmi povedený. T

Loutka
21. 07. 2005
Dát tip
ty pilulky byly fakt povedený, skus E, ale nepomůže ti se všim

ulita
07. 07. 2005
Dát tip
mazec (ale dobrej) a ty pilulky...

guy
27. 06. 2005
Dát tip
*

dadíková
26. 06. 2005
Dát tip
přece si nebudeš ale do smrti stěžovat na rodiče.....

a proč ne?

dadíková
26. 06. 2005
Dát tip
nikam to nevede...nebo jo?

a kam by to mělo výst?

Mahora
26. 06. 2005
Dát tip
Co na to říct, myslím, že není nic, co bychom ti měli odpuštět.... hlavně, aby sis jednou případně dokázala odpustit ty, pokud na té samotě u lesa zůstaneš sama /což je ta poslední věc, kterou bych ti přála.../. Ale třeba tam potkáš nějakého houbaře, který ti ukáže cestu...

JiKo
26. 06. 2005
Dát tip
dobrý čtivo, vTip ps: možná ta posel věta je zbytečná... btw: dobrý člověk investuje city do ostatních vždy aniž by se ptal "A co z toho budu mít já" - čímž se to tak trochu popírá...

tak mi dej ten tip a nefilozofuj :-))))))

JiKo
26. 06. 2005
Dát tip
ajooo :-)

no, vidíš, sereš na mě a eště mi to vyčítáš :-)))))

JiKo
26. 06. 2005
Dát tip
spíš sereš sama (na) sebe :-)

sereš mě ty, na mě sereš taky ty a nech toho filozofování, dneska na to nemám náladu :-)))

JiKo
26. 06. 2005
Dát tip
jj je to blbá neděle

taky máš blbej den? :-/

JiKo
26. 06. 2005
Dát tip
asi je to tím hovnem, někdy lítaj kolem člověka mouchy

mouchy i hovna patřej k přírodě a tudíž k životu problém je, že někdy člověk zbytečně do hoven šťourá a tim ty mouchy láká k hostině

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru