Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Královna plesu

08. 01. 2001
0
1
2200
Autor
LILINKA

Vždycky když jsem tu báseň recitovala, představila jsem si jak někde na pódiu stojí dvě malé holčičky jako květinky a vypravěč a společně vypráví příběh.

HÁDAJÍ SE RŮŽE S LILIÍ, KTERÁ BUDE LETOS KRÁLOVNOU PLESU? "Vždyť já jsem přece krásnější, kolika nádhernými barvy kvetu." "Však nemáš pravdu," ZTEPILÁ SE CHLUBÍ RŮŽE "nejkrásnější býti jenom může, květina co v každé příležitosti se hodí, sametové plátky má a přenádherně voní. Což vše nesplňuji jen já a já? Tak nebudem se hádat, já plesu budu královna, před mojí krásou všichni budou padat!" "Ty si teda věříš růže rozmilá. Ty chceš býti plesu královna! Jak opovážlivá jsou tvoje přání, však jen má čest mi zcela brání, abych nerozčilovala jsem se zbytečně. vždyť jsem ta nejkrásnější lilie!" A ZATÍM CO RŮŽE S LILIÍ SE HÁDALA, STALA SE KRÁLOVNOU PLESU MALÁ CHUDOBKA.

1 názor

Klea
30. 11. 2015
Dát tip

moc hezké :)


Eternal
08. 01. 2001
Dát tip
Já bych královnou plesu udělal kvítek vlčí :o))))) moc hezká básnička :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru