Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkouška

06. 09. 2005
10
1
4026
Autor
Danny

Když vešli do místnosti Předseda, Obhájce a Oponent, Student povstal. Poté si mohl sednout a chvíli prožívat vlastní nervozitu. Pak mu bylo pokynuto, aby začal vstupní řeč:

"V jádru mého systému je neurčitost. Snažil jsem se vnést do zákonů trochu jevů založených na pravděpodobnosti, aby celek nepůsobil strojově - deterministickým dojmem. Základní algoritmy vám mohu ukázat zde na tomto krystalu..."

"Takže tady máme další pokus o jiné než klasické řešení..." zabručel Profesor.

"Chtěl jsem trochu experimentovat..." řekl Student ukvapeně

"Experimentovat, mladíku, samozřejmě můžete, ale berte v potaz vyváženost jednotlivých složek, prosím. Fixxlerovo pravidlo akčně-reakčního chování vám nic neříká?" rýpl si Oponent.

"Pane profesore, Fixxlerovo pravidlo se bere až na magisterském stupni..." zachraňoval situaci Obhájce.

"No nic - podíváme se alespoň na algoritmy struktury vědomí - ty máte napsány velmi dobře, až překvapivě."

"Děkuji, pane."

"A co se týče vlastní implementace - vyskytly se nějaké nečekané problémy."

"Jednou... jednou jsem se musel nalogovat dovnitř jako přímý uživatel."

"Kdybyste znal Fixxlerovu Vyváženost, mohl jste tomu předejít - jak to dopadlo?"

"Operace trvala 33 interních časových jednotek, nakonec byl systém zanechán v relativně stabilizovaném stavu."

"Tak se podíváme na další aspekty, chlapče: tvorba fyzikálních zákonů řekněme za dvě (ty duality, ty duality...), tvorba kódů vědomí za jedna,"
",děkuji pane,"
"ovšem karmické systémy tři mínus, na to se ještě podívejte, chcete-li získat Licenci Tvůrce. Celkově za tři. Krystaly se zdrojovým kódem a dokumentací nechte tady.

"Děkuji, pane!" studentík vyběhl z posluchárny, raduje se ze svého nového titulu. Na obrazovce ještě chvíli svítilo:

STUDENT: JHWH5765
PROJEKT: VESMÍR - ZEMĚ - ČLOVĚK
PROSPĚCH: DOBRÝ

1 názor

annnie
14. 01. 2021
Dát tip

Za mě to už vyjádřil před 15 lety Bacil, tak tip jemu i tobě. Díky a.


trigate
10. 12. 2005
Dát tip
A já proč se se mnou Bůh nebaví. :-)

foxie
30. 09. 2005
Dát tip
Líbí a moc. Nápad s Ježíšem vskutku neotřelý :)) *T

Print
13. 09. 2005
Dát tip
*!

Bacil
07. 09. 2005
Dát tip annnie
Nalogovat dovnitř jako přímý uživatel! Úžasnější definici Syna jsem snad ještě nepotkal :-) Nechceš napsat nové znění Creda, které by tuhle formulaci obsahovalo? :-) Celek si zaslouží Tip.

tip - hlavně za nápad :-)

pozorovatel
06. 09. 2005
Dát tip
hehe věřím tomu

fungus2
06. 09. 2005
Dát tip
Dobré**

Zuzulinka
06. 09. 2005
Dát tip
no, asi nás to jednou čeká..*

MeTB
06. 09. 2005
Dát tip
Přímý uživatel a 33 interních časových jednotek, to se povedlo. :-) Tip. T.

Alojs
06. 09. 2005
Dát tip
Technická povídka. Líbilo se mi to. S tím tipem ale nevím. No... nakonec ho dám, přímý řeči jsou krásně vybroušený. Jinak ale nic velikého. Ale fajn. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru