Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stolistá

17. 08. 1999
4
0
1821
Autor
Tanizaki

Máš...

(Růži místo očí slzy z trnů úsměv jak z perníku s bělounkou polevou) --- Opile zmražená sekyrka sražená s topůrkem složená v temeni z rampouchů v zobáku papouchů v kopýtku kolouchů sekne si poprvé do sladké pusy sekne si podruhé na křehké oči Trny ti vytrysknou... Sekyrka prosí! (tak přestaň skonči to nemůžeš vyhrát) Jen slza ví jak si ji poddat... --- A nyní pracuje pro růži stolistou Jak? Právě teď požírá svou vinu nejistou...
zzz1958
29. 01. 2004
Dát tip
růžičku mám v dlani, prohlížím si květ,Co koupím já si za ni?prozradím vám hned:když uléhám už znaven,ten květ mi pomáhá. Je klidu čistý pramen a sílu dodává,To příroda tu dala své kráse rozkvést,a růže se tak stala, nám poslem radosti.

fox
29. 12. 2001
Dát tip
je to supr*

maprach
20. 08. 1999
Dát tip
ejhle, to začíná být vážný :-) Ovšem jinak se nestačím divit :-) :-) :-)

leontynka
18. 08. 1999
Dát tip
ty můj chudáčku, ..... a já se na tebe zlobila....
pro tebe 8O)

Krytyk
17. 08. 1999
Dát tip
Začínáš si něco hodně komplikovat, doufám, že to není život? Neobviňuj se, dýchej zhluboka a řekni stokrát tak fajn a zvyšuj přitom hlas, potom napiš o účincích (ale jinak dělej co musíš..).

Bříza
17. 08. 1999
Dát tip
Je to tady - rybičko vytažená. Já psát teď sem nebudu dlouho. Moc slova je strašlivá.






Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru