Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska narubi

29. 01. 2001
0
0
2291
Autor
LILINKA

Loučení s láskou ...

Přinesu ti srdce své, na stříbrném podnose. Že nejsem krásná, che che che, laskavě podívej se na sebe. Kýbl úsměvů na hlavu ti hodím, vždyť každý ví, že týden už za tebou tu chodím. Přinesu ti kytku, rudou jako krev, stejně asi jako tvůj ne-smyslný ret. Spousta kvítí na zemi, každý po nich šlape, vždyť to vždycky mezi námi tak perfektně klape. Přinesu ti srdíčko, hlavně mi ho nejez, vyjedem si lodičkou a spadneme pod jez. Pohřeb krásný, čarovný, každý se tam chechtal, za ten obřad páteční i kněz dostal metál. A že byl ten pátek, pátek třináctého, tak vám musím povědět co se vlastně stalo. Vždyť nám nikdo neumřel, žili si jak v ráji a tahleta pohádka, dávno už je v háji.
Wopi
17. 04. 2001
Dát tip
:)))), jen bych tam dal Y

Drakkan
30. 01. 2001
Dát tip
smutně nádherný, nebo nádherně smutný ? Oboje :-) Snad jen- s láskou se neloučí...

slon
30. 01. 2001
Dát tip
podobné osudy pochopí se nejsnáze

Bloncka
29. 01. 2001
Dát tip
kýbl úsměvů člověk občas hází...ani nechce. A čarovnej pohřeb? Čarovný...

Albireo
29. 01. 2001
Dát tip
LIL, vyloudilas mi na rtech pousmání, i když mi není zrovna do smíchu - tak díky za něj.

Eternal
29. 01. 2001
Dát tip
Miluj a budou Tě milovat.

Vojtek
29. 01. 2001
Dát tip
Narubi nebo naruby ????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru