Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o přijímání..

17. 02. 2006
6
3
3761
Autor
alina

věnováno: * .......jednomu kolegovi ** ......mé lásce *** .....mojí osobní čarodějnici **** ....pomerančové sestřičce ***** ...jednomu prazvláštnímu virtuálnímu příteli ****** ..sama sobě ******* .všem kdo pochopí...

Někdy je těžké

uchopit duši

tak křehkou a něžnou

bolavou k zbláznění

 

Když naše hrubé tělo

tak rádo

k uzoufání

tělem klame

 

 


3 názory

alina
21. 04. 2008
Dát tip
uchopit?.... no právě proto, že jinak jí strašně často skrz ty prapodivný slupky neumíme uvidět, můj milý :)

Gunhead
04. 04. 2008
Dát tip
uh, jsem se musel zadumat :) - (i moje) JA je spojeno v jedno telo a jednu dusi, tak dlouho dokud je smrt nerozdeli...patri k sobe - pravda je ze VSICHNI mame prapodivnou slupku a jen duse je to co nas odlisuje, at uz je krasna nebo ne, je jina nez ostatni - otazka je, proc chtit uchopit neci dusi? co to tady vlastne blabolim... :)

satannáš
10. 12. 2006
Dát tip
Pravda pravdoucí . T

Sarrah
26. 08. 2006
Dát tip
moc*

kramny
26. 04. 2006
Dát tip
tohle se mi zdá i dobré. :) ť

Elyn
09. 04. 2006
Dát tip
velmi blízký pocit... :)

Brzlík
17. 02. 2006
Dát tip
tělesné choutky jsou mnohdy neprávěm stavěny níž, než potřeby duševní. Neboj se své sexuality, je to přirozená věc.

Háber
17. 02. 2006
Dát tip
anoˇˇ

alina
17. 02. 2006
Dát tip
aha...... ale tohle není vůbec o tělesných choutkách!!! ... Šlo mi spíš o stav, kdy někdo navenek vypadá špinavý, hrubý, ošklivý, páchnoucí či jinak společensky nepřijatelný či lišící se od davu již na první pohled... .... a většina lidí se pak už příliš nenamáhá, aby se podívala podruhé a zjistila, že tenhle "odporný tvor" má třeba náhodou zrovna velmi křehkou a krásnou duši...... jen ji má kdesi pod tou prapodivnou slupkou ukrytou!

Háber
17. 02. 2006
Dát tip
alina - mne to bolo jasné, veď si to tam napísala, vďaka ešte raz za vysvetlenie...

finarfin
17. 02. 2006
Dát tip
máš můj velký tip *

ulita
17. 02. 2006
Dát tip
tělo klame tělem* dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru