Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oblázky

07. 09. 1999
2
0
1501
Autor
Tanizaki

:

Oblázky oblázky co máte vy z lásky? Kolotoč kamínků? Trošku té oblohy? Maličko úžasu? Tvrdnoucí úspory? Z démantů paličku? Pozná vás po hlasu? Jste plni souhlasu v kamenném srdéčku když buší stále víc až na prach ----- a pak NIC?
cilka
29. 05. 2003
Dát tip
*

Datin
13. 09. 1999
Dát tip
Moc roztomilé...

racek
13. 09. 1999
Dát tip
Jsi můj první autor na serveru a myslím, že jsem si dobře vybrala jsi skvělá..

maprach
11. 09. 1999
Dát tip
mistrovství se nevyhnutelně blíží. . . nebo spíš, už dorazilo. . . máš můj obdiv

Krytyk
09. 09. 1999
Dát tip
Jemné, milé a něžné..

Bříza
08. 09. 1999
Dát tip
kouzelný
a smutný (moc)
teď mě napadá, cože je ta věc, která je (alespoň částečně) v tom tak silná (a nejenom tady). Je to "odosobnění". To je ta chvíle, kdy jdouc známou ulicí známá Ti nepřipadá a pozoruješ svoje tělo i mysl, že si jaksi dělají co chtějí a nemůžeš to ovlivnit. Jsme svědky vlastních myšlenek a citů, čímž se vlastně začínáme podobat věcem. Pak už není zas tak těžké vyměňovat si třeba s takovými oblázky zkušenosti, či duševní obrázky, klást jim otázky ohledně lásky a podobně....:-)

Bibša
08. 09. 1999
Dát tip
Tani, Tani, líííbííí. Není to tak jednoduchý jak se zdály první verše ...

B.Ezejmenij
07. 09. 1999
Dát tip
prach potom z oblázků
bez smíchu bez hoře
po cestě pro lásku
uteče do moře

slavek
07. 09. 1999
Dát tip
na kamínek lásku pokládám
do oblázků vkládám naděje.
na loďku je potom nakládám,
pustím po proudu, nic se neděje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru