Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč andělé nemají křídla

26. 03. 2006
8
2
4578
Autor
Repulsion

Ne, že by to byla vyloženě povídka, leč lepší kategorii jsem tu nenašel...

Nocí tiše mihnul se nůž. Nezablýskl, nezasvištěl. Filmové efekty do běžného života nepatří. Ani oběť neměla čas vykřiknout, zaúpět, zachroptět. Když umíš, tak umíš. Léta praxe a tvrdé práce. Sebezdokonalování. Cena nože se rovná ceně menšího ojetého automobilu. Zkoušeli ho tak, že proti jeho ostří stříleli z pistole. Projektily se půlily jeden za druhým a na šedé oceli nezůstal ani zoubek. S takovou čepelí uřízneš člověku hlavu ani si toho nevšimne. Pokračuje v cestě jakoby nic, udělá ještě tři nebo čtyři kroky a teprve pak se zhroutí.

Na počátku bylo slovo, které se ti náhle vypálilo do mozku a už tam zůstalo a svítilo do tmy tvého nitra. Vyrazil jsi jen tak nazdařbůh, v ruce špičatý kus rezavého železa. V parku jsi narazil na bezdomovce zpitého jablečným vínem. Křičel a svíjel se, když jsi mu vrazil svůj sochor do břicha. Krvavá fušeřina, ale viděl jsi, že vraždit lidi je dobré. Tak jsi začal trénovat, studovat, investovat do stále lepšího vybavení. Nový koníček tě opravdu zaujal.

"Tatínku, víš, co to je?"
"Sněhuláčci?"
"Ne. Andílci. Andílci jsou to!"
"Andílci? A kde mají křídla?"
"Za zády. Složená. Nejsou vidět."
"Aha. A co kdybys jim je namalovala roztažená - tady a tady?"
"Ne, to nejde."
"Proč?"
"Protože oni nelítají."
"A proč nelítají?"
"Protože jsou mrtví."
"Mrtví?"
"No. Zastřelení. Myslivec je zastřelil. Ale tomu ty nerozumíš."

Na bílém papíře tři malá tělíčka zmrzačená výstřelem z brokovnice.

2 názory

Narvah
13. 04. 2006
Dát tip
no připomnělo mi to toho chlápka co dostal včera doživotí za ty tři vraždy..

wqw
29. 03. 2006
Dát tip
Silné a pravdivé

pozorovatel
28. 03. 2006
Dát tip
skvělý

Petrusha
27. 03. 2006
Dát tip
o)))neviem, či poviedka ale hodne obšažité t*

fungus2
26. 03. 2006
Dát tip
Zajímavé**

pekylau
26. 03. 2006
Dát tip
Líbí se mi tvůj styl. Bohužel [nerad si to přiznávám] jsem to prostě nepochopil.

Incognito
26. 03. 2006
Dát tip
hmm..zvláštní.. Moc se mi líbí tahle věta: Filmové efekty do běžného života nepatří. *

Čumák
26. 03. 2006
Dát tip
je to divný, ale líbí se mi to :o)

Barman
26. 03. 2006
Dát tip
Nechápu, nějak mi unikají souvislosti mezi tím dialogem a zbytkem

sidonia
26. 03. 2006
Dát tip
tak jest, tak kaze pan vyborny*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru