Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nábor do sekty

09. 05. 2006
2
1
4094
Autor
Repulsion

Většina lidí tady na Písmáku nebude vědět, která bije. Nicméně věřte, že tahle záležitost má svůj význam. Tudíž v rámci fair play bylo třeba ji zde zveřejnit. A nabídnout tak také Písmákům cestu ke spáse.

Mí noshledi mi rozumějí. Mí noshledi se dovolávají pevnější organizace, jasného programu a pevně stanovených zásad.

Nuže dobrá - nastal čas vystoupit ze stínu. Je naší morální povinnosti šířit hnědé evangelium a nabídnout celému lidstvu cestu ke spáse.

Základem Prorokova učení je poznání a pochopení Pravdy, jejíž podstata spočívá v tom, že jsme jen mašiny genů a memů. Bůh neexistuje. Schrödingerova kočka je zároveň mrtvá i živá, dokud krabici neotevřeme a nezjistíme to. Tělo není chrám duše. Je dobré občas si zamrdat. Ale když nechci, tak nemusím. Piča je pěkné slovo. Žádné tajemství není tajemstvím. Cokoliv je možné zjistit adekvátní zjišťovací metodou. To jsem si zjistil tak, že jsem se ráno vyčural a moč byla sytě oranžová.
Je toho ještě víc, ale tohle pro začátek stačí.
A proč poznat Pravdu? No přece proto, aby se nám lépe žilo a snáze umíralo.
A proč k tomu mít sektu? Protože je dobré občas v rámci objevování pravdy pořádně zakalit.
A proč k tomu mít sektu? Protože je dobré, když má kalení nějakou myšlenku. Kdo kalí jen tak, je notorik.
A proč k tomu mít sektu? Protože kalící myšlenky sekty Sendero marrón jsou dobré. Dobře se s nimi kalí. Dobře se kalí s Prorokem. Dobře se kalí s noshledy.

Členem Repulsionovy sekty s pracovním názvem Hnědá stezka (Sendero marrón) se stává automaticky každý, kdo nechá Repulsiona vstoupit do svého srdce. Moc Prorokova jej celého prostoupí, aura Prorokova prozáří auru noshledovu, vše nečisté bude vyčištěno, vše bolavé zhojeno, a člověk nový, člověk hnědý, vykročí přímou hnědou stezkou vstříc svému naplnění.

Člen Hnědé stezky se zavazuje dodržovat následující zásady:

1. Neprudit
2. Neprudit
3. Mít rád Proroka
4. Mít rád ostatní bratry a sestry noshledy
5. Neprudit
6. Čas od času s Prorokem a noshledy pořádně zakalit.
7. Neprudit

Členství v sektě může být tajné nebo veřejné. Tajné probíhá tak, že noshled pusti Proroka do svého srdce a nikomu - dokonce ani Prorokovi - o tom neřekne. On sice Prorok pozná, v čím srdci bydlí a v čím nikoliv, ale také si to nechá pro sebe. Respektuje srdcovní tajemství.
Veřejné probíhá tak, že se tu k němu noshled veřejně přihlásí.


1 názor

Milly
11. 05. 2006
Dát tip
to jsou výrazy..... ve slovníku.....- není lepší "dík", než "thx"? :o)) dílo......., chvílema pro mě zesměšňující dobrý věci a to já moc nerada......- nej je kritika od papoucha...... :-)) tu by moh dát jako dílo.....

Milly
11. 05. 2006
Dát tip
to jsou výrazy..... ve slovníku.....- není lepší "dík", než "thx"? :o)) dílo......., chvílema pro mě zesměšňující dobrý věci a to já moc nerada......- nej je kritika od papoucha...... :-)) tu by moh dát jako dílo.....

Narvah
11. 05. 2006
Dát tip
yarda: dik. to je rulezzz slovníček :)

yarda
11. 05. 2006
Dát tip
kua proc dvakrat, kdyz sem kliknul jednou ????

yarda
11. 05. 2006
Dát tip
narvah: http://www.prolamy.com/?dc=dc&menu=6#R

yarda
11. 05. 2006
Dát tip
narvah: http://www.prolamy.com/?dc=dc&menu=6#R

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
A proč by to měl stahovat z hlavní strany proboha???? Dyk to sem patří! Určitě víc, než jiný bláboly, co tu byly...

Noe1
10. 05. 2006
Dát tip
lůůůůůůzné

Print
10. 05. 2006
Dát tip
:-)*

Garth
10. 05. 2006
Dát tip
Pro vyšší slávu sekty přikládá advokátní kancelář Garth&Mandarin VYOBRAZENÍ PROROKA.

Narvah
10. 05. 2006
Dát tip
yarda: co to znamená rulezz?

Narvah
10. 05. 2006
Dát tip
dobrý repulsione.. je to vtipný.. do sekty uatím nejdu, ale do srdce jsem proroka vpustil :)

JiKo
10. 05. 2006
Dát tip
Noshled je ten, kdo hledá nos, nebo se nosem dívá?

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
Anebo polít kočku rumem a počkat až zakalí? Hnědou stezku raději obejít, co když to hnědé by mohlo zapáchat. Stesku již bylo dosti. Je prorok spíš pro rock, nebo spíš pro punk? Sedmero matrón bych si taky raději nepřipouštěl, ani k tělu, natož pak do duše. Stačí Jednero tchýní. Nehledě na to, že jezdím na bezdušovkách. A vůbec - otázka - jak hluboko noshled v nos hledí? Má prorok v nose pokrok, či jen krok? A co nohsledi?? Sledují nohy proroka, když sám prorok je beznohý? Bezduchý? (O bezdušovkách viz výše.) Jsou to pak duchsledi? Bezduchsledi jsou jen sledi? A co pak tedy sledi? Ti uzení v konzervě? Konzervatoristi?! Konzervateroristi??!! Konzervakurvateroristi???!!! ... Otázek plný oblázek a to jsem ještě nenačepýřil ocásek.

yarda
10. 05. 2006
Dát tip
hlavně neprudit kočku v krabici a to, že si zamrdám, kdy chci, a posledních pár let sem nechtěl asi taky nikoho nezajímá. PIVO RULEZZZZZZZ

StvN
10. 05. 2006
Dát tip
Je otevření krabice adekvátní zjišťovací metodou při rozhodování, jestli je kočka živá nebo mrtvá? Připadáš si jako mašina? Takže jsi otrok a všechno, co děláš, je dopředu daný, čili nejsi svobodný? Mimochodem já mám nejradši pivo a jestli kvantová mechanika něco dokazuje, pak to, že Bůh existuje.

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
Co se týče sektu - tak mám nejraději rum.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru