Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mlč a hrej

21. 03. 2001
4
0
1941
Autor
ARC

Mlč a hrej (1995) Mlč a hrej! Zapomeň Nikomu nic neříkej! Hraj si Na hera si hrej Nic nechtěj Dál a dál! ...a vyšel jsem z hospody ven a ta ulice se jmenovala Nová cesta...
životní paradoxy miluju....***

inventor
22. 03. 2001
Dát tip
Básni nelze formálně nic vytknout, ale musím přiznat, že tvůj dovětek v odezvách mi ji teprve objasnil; pokud bych přijal tvoje objasnění jako původní záměr, musím přiznat, že záměr se v básni schoval za odlesky tvých pocitů, ta jedinečnost představ se vytratila...

ARC
22. 03. 2001
Dát tip
Ja vim Inventore, že se báseň nesmí vysvětlovat....sem odpovídal na konkrétní dotaz a asi neměl přijít sem.....už se stalo.....nojo ta Krč to kazí ale nejde o Krč ale o Krk:o)))))))))))))))

Verita
21. 03. 2001
Dát tip
!!! .....mlcim...

kafka
21. 03. 2001
Dát tip
... *!

ARC
21. 03. 2001
Dát tip
To bylo v nejvetsi depce v 95, a tam na stene byl obraz jako z antiky jak nejaka zena hraje na syrinx nebo na co a ty bytosti kolem tancej. A mlcela.Ja porad sem si pro sebe zvanil jak z ty sitace a vseho ven...a tenhle obraz me docela zachranil. A vysel sem ven a ta ulice se fakt tak menovala, je to v Krči. K týhle básni patří ještě mnou namalovaná Arcana, ale to sem nejde dat.

Verita
21. 03. 2001
Dát tip
zrovna jsem v Krči, ale zadne antické obrazy tu nejsou..... :) škoda, že sem nejde ta Arcana dát, docela ráda bych ji viděla...

ARC
21. 03. 2001
Dát tip
Jsou Verito, to bysme do ty hospy mohli nekdy spolu, jestli ji teda nazavreli nebo nepremalovali mezitim...:)).

Verita
21. 03. 2001
Dát tip
tak jo, vzhůru na Novou cestu! :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru