Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stromy

22. 03. 2001
5
0
2347
Autor
ARC

Stromy (1995) Sedím si tu na slunci A nikdo mě nehledá Pro co dál? Řekl jsem si: Pro své krásné tělo Pro svou krásnou duši Pro pocit samoty A rozvěsil jsem to všechno kolem Na stromy Jak je krásné Tělo ve větvích Duše v listech Samota na kopci Tančím na pasece mezi barevnými stromy A jen tak přežiju další den Je mi krásně samotnému Samota nemrzí Mráz nemrazí Řve to Ale je Slunce A nemyšlení a slepota A chlast a tráva Je mi všechno u prdele Ale jsem rozvěšen Jde to?
Mně se právě ta sebestřednost líbí, je to živější a uvěřitelnější, když je v tom tak moc cítit to rozvěšený ego...***

Biri
01. 04. 2001
Dát tip
jde to jde to a ještě jednou to jde... je to o tom o tom všem co člověk cítí když je sám v sobě

ARC
26. 03. 2001
Dát tip
sebestředný to je...ale taková je samota, víš? Přeju Ti, abys jí nikdy nepoznal(a)

Bříza
23. 03. 2001
Dát tip
nejde je to moc soběstředný

Cavalera
22. 03. 2001
Dát tip
Některý sloky jsou dobrý .. jiný jako by byly na víc ..

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Ten výraz "u prdele" mi v tom lyričnu vyloženě nesedí. Vůbec celá poslední strofa od "Řve to" mi přijde už nadbytečná.

Verita
22. 03. 2001
Dát tip
tančím....... mě ta poslední sloka přijde docela adekvátní

kafka
22. 03. 2001
Dát tip
...sám sobě sám... je ti vskutku krásně...? nechce se mi věřit... *!

Naso
22. 03. 2001
Dát tip
Stínovláska to povedala dobre - to do prdele neviem-neviem... Lebo rozvešanie seba (tela, duše, samoty) po vetvách stromov, po kopcoch mi pripadá veľmi nápadité, origi a páči sa mi sebaidentifikácia s prírodou - návrat k romantizmu.

ARC
22. 03. 2001
Dát tip
Nojo, my štíři i do romantiky seknem ostnem:))))) takoví sme, víš? A Kafko, jestli mi tak opravdu bylo krásně samotnému? MUSELO, bylo, byl to boj, teprve pak mohl někdo "přijít". Je to přece psaný před 6 lety...

Pája
22. 03. 2001
Dát tip
pro tvou krásnou duši ***

ruby
22. 03. 2001
Dát tip
taky bych tu prdel vynechala i kdyz v zasade nic proti sprostejm slovum a mlaceni vecma:-)

Pája
22. 03. 2001
Dát tip
pořád si to čtu a stromy vždyť víš ty na nich rozvěšený muselo ti být krásně rozhodně ano prdel bych nevynechala

Biri
22. 03. 2001
Dát tip
myslím, že ten poslední verš je báječný, prostě to tak je....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru