Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černá

28. 03. 2001
8
0
1725
Autor
ARC

Černá (1997) I Listy v rokli Na poli déšť Prsty zmokly Na nebi mrak Padají nehty Upír a drak Sajou mi krev Pod listem štír V provazech had Na nebi výr Po těle chlad A v duši řev Jak rána kostí Ať tak či tak Doteky bolí Polibky vraždí Srdce se postí Srdce má hlad Šelestí tiše Havranů chór Sladce zde zní Pelyněk mor Co bude pak V tůni je ryba Na nebi pták Nahoru břichem Pták naopak Peklo se otvírá Kapají kapky V kaluži zdechlina Zešílel člověk A umírá V rokli je list Na poli déšť Na nebi mrak A v břiše pěst Černý je den Ve vlasech drápy V plameni můra Na hlavě kápi V mučidlech sen Pozadu rak Servaná kůra V provazech sten Tajemně pozdě Skřehotá mlok Podivná znamení Domovem hrob Tma je mi věrná Lásko má z dešťů Spletená v plameni Zmokl ti cop Černá je černá... II ...a za ní na dně tmy v černoluní nov v pokoře cesta žena a prach prsty v sebe spletené podej mi ruku noční dítě tam na okrajích slov co přepadává něha a strach tam v listech se sejdeme...
***

hermit
28. 03. 2001
Dát tip
****- Moc pěkné. Nejvíc mě dostal obrat "pták naopak" !!! Bomba !!!

SANTAWITCH
28. 03. 2001
Dát tip
Černá je dobrá!

Naso
28. 03. 2001
Dát tip
rytmus ako pravidelné tu-tu-tu tu-tu-tu vlakov. Neuspáva. Skôr naopak!

Pája
28. 03. 2001
Dát tip
taky mě to úplně vyburcovalo buší to a je mi z toho trochu černě *

myrinda
28. 03. 2001
Dát tip
tohle je fakt dobry! TIP!

kafka
28. 03. 2001
Dát tip
*! síla******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru