Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ji Ko Ono

30. 08. 2006
9
2
4405
Autor
Noe1

Ji Ko Ono (dále jen Ji Ko), skvělý manipulátor s nesmysly, který vás dokáže uvést na pravou cestu i víru natolik, že ani sami nevíte, jak se jmenovala babička tety vašeho ujce za svobodna. Dívá se na vás tím svým pohledem, chytí vás za ruku či za tajný, blíže nespecifikovaný takzvaný „OnO bod „ a vnutí vám své nedopité pivo. .Je to nevysvětlitelné, ale přesto to funguje.

Nachází se ale spousta pražských pepíků (např. Lirik a Vela), kteří vám řeknou-mají to dopředu sehrané.Co si má pak člověk myslet? Každopádně Ji Kova show působí reálně, ač nevysvětlitelně.

Půllitry čili krígle jsou dle mého názoru dobře natočené a zdá se říct, že i původně čisté. Ji_Ko využívá Kozy Nostry, paradentózy a mnoha dalších technik vnucování vitamínu B. Občas se mu, pravda, vše nepovede, každý chybuje. A přiznejme si, kdo by zvládl tolik, co Ono.

Celkově působí díly tohoto chmelově-vitaminózního seriálu velice věrohodně a ačkoliv vyvolává u některých lidí zvracení musíme uznat, že je to příval něčeho nového do našich médií a že se magie opět prodírá mezi lid.


2 názory

Noe1
30. 09. 2008
Dát tip
:-))) jj, bejvávaly na Písmoni časy, hned ráno začal večírek ...

JiKo
30. 09. 2008
Dát tip
Hehe náhodou sem narazil na todle a vzpoměl si na ty doby kdy se vyrojilo na hlavní stránku 5-10 parodií na debilní recenzi :))))))

eowi
21. 09. 2006
Dát tip
OnO: Thanx, xe těším! :-)

JiKo
21. 09. 2006
Dát tip
Eo: trochu východnější jazyk no :-) Zhruba: Myslím, že jsme dohodnuti:-)

eowi
21. 09. 2006
Dát tip
OnO: Ja sdavala egzámen na atěstát zrélosti na rúskom jazyké, ale ku.va drát, éto fakt něpanimáju... :-)

JiKo
21. 09. 2006
Dát tip
Eowi: Watashi shisaku, sore chin icchi Eowi san!

JiKo
21. 09. 2006
Dát tip
Chlapci chlapci...: ZDŠ

eowi
21. 09. 2006
Dát tip
OnO: Budu Ti říkat vizuální estét, když mi budeš říkat vizuální Estér. Platí?

Chlapci chlapci...: DDT

Garth
31. 08. 2006
Dát tip
s dream prologem plně luzné !!!

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
noe už to dopracoval !!!!

dadik
31. 08. 2006
Dát tip
noe má prázdniny....:))

JiKo
31. 08. 2006
Dát tip
Jojo ráno když vstanu takhle vypadám, je to neuvěřitelná dřina to nahodit na alespoň snesitelnou úroveň. Říkejte mi vizuální estét

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
už je tam !!!! Díky Přátele, krajani, díky Dream byl doplněn prolog. Teď je to teprve ONO !!!!!

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
Dream: Evi teď je to teprve ONO !!!! Dám ji do prologu, ju?

Smetiprach
30. 08. 2006
Dát tip
_JiKo_ : aha, děkuji, rozumím...

Elááááá muf!

Noe1
30. 08. 2006
Dát tip
martinez: ;-)))

martinez
30. 08. 2006
Dát tip
:o))

:_) t

Garth
30. 08. 2006
Dát tip
Prestižní! Tip!

Noe1
30. 08. 2006
Dát tip
JiKo, to je ONO !!! Promiň, zapoměl jsem ... napravím

JiKo
30. 08. 2006
Dát tip
jak se to vyjadřuješ o našich krásných a inteligentních spoluPísmačkách? A žádný postelový vyprávěnky tady též nepovedu, ještě by ses poučil a byl lepší, pche...

Smetiprach
30. 08. 2006
Dát tip
jen mi vrtá hlavou, jak vlastně využíváš ty kozy...

JiKo
30. 08. 2006
Dát tip
:-))))) Každý má právo napsat si vlastní recenzi i kdyby nebyla literární :-))) Možná by se slušelo uvést zde celé mé jméno které zní Ji Ko Ono, ti bystřejší již tuší, že jsem bratr Lenonovy manželky. Mladší ovšem.

Smetiprach
30. 08. 2006
Dát tip
vzniká nový "život zvířat"? od kolektivního brehma? :-))

dadik
30. 08. 2006
Dát tip
a pak že máš málo času...:))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru