Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ronika

Výběr: rebecca13, Print
29. 10. 2006
31
38
6270
Autor
dapler




 

Ronika





jaká bys asi byla
nechat Ti do vlasů
mědivlákna vést ?

jaká bys asi byla
nechat Ti z břízy
šaty plést ?


Trafovláska bílá









.

38 názorů

j.nikdo
09. 06. 2014
Dát tip

vtipný nápad, něžné zpracování...*


jejdavilda
11. 04. 2009
Dát tip
*

Záclona
04. 02. 2009
Dát tip
Príjemne hravá :) Kedysi som nosila vo vlasoch medené drôtiky :)

megahit
04. 10. 2008
Dát tip
má to něco do sebe, zajímavé spojení...líbí

dapler
14. 06. 2008
Dát tip
zajímavý nápad :))

Diana
14. 06. 2008
Dát tip
hlavně nepřipojit ke zdroji ;-)))*

Cornelie
28. 04. 2008
Dát tip
Zajímavě hravé:))

Řízek
19. 03. 2008
Dát tip
paráda!*

Řízek
31. 01. 2008
Dát tip
pobavila i mojí ségru Tip* :D

zenda
03. 12. 2007
Dát tip
Hm,ta je hezka, moC!

Bledulka
17. 10. 2007
Dát tip
Tady je teda boj v kritikách. Mě si dílko líbí a nejem proto že jsem Veronika

jt
24. 09. 2007
Dát tip
jakých slov uprostřed ? :-) jsem knihkupec - musím číst pořád a dělám to rád .. :-)

dapler
23. 09. 2007
Dát tip
jt: no samozřejmě,že to je hravý a ne hlubokomyslný..proto je to miniatura.:) Pokud si vybíráš cokoli podle pár slov někde uprostřed,tak to si v životě moc nepočteš.

jt
22. 09. 2007
Dát tip
znamená to, že kdybych v krámě otevřel sbírku a přečet si tohle, nekoupim si jí - nic víc. nemusí to někoho zajímat - samozřejmě. jako námět mi to přijde spíš hravý, než nějak hlubokomyslný - sám uznej. jj - kategorie sedí. nemám problém ( .. ) hele - napíšu Ti na tu zprávu, cos mi psal - tady myslím, že už jsou naše pušky vystřílený .. :-)

dapler
22. 09. 2007
Dát tip
jt TAk naposled.. moje první reakce byla a to stále platí,že jsem se pozastavil nad tím,jak člověk se statutem radaktora píše kritiku.ŠLo mi o formu a o to,že místo aspoň trochu konstruktivní kritiky napíše:"mno nic pro mě".Co je komu do toho,že to není nic pro tebe?JAký má smysl to sem psát??? Koho to zajímá??? Co si z toho mám vzít pro sebe já,nebo ti,kdo to čtou?Že sis přečet něco,co není pro tebe?? Víš,co znamená slovo kritika,pane redaktore?? Chápu,že nemusíš rozumět tomu,co v básni je,nebo to považovat za hru se slovy(a měl jsi to napsat hned,nemuseli jsme dlouhosáhle debatovat)..i když podle mě je obsah dosti zřejmý a vcelku jasný,když je to pro ženu,která má vlasy v barvě mědi a velmi bílou pleť...pointa: vychází z ní přezdívka:Trafovláska bílá...jak snadné a všimni si,že je to miniatura,což právě obsahu odpovídá. Vím velmi dobře jak to tady funguje,neměj obavy. SPíláš mi za to,že nesnesu negace a sám je pod svými básněmi implicitně zakazuješ.To je dost podivné a svědčí to o tom,že ten problém je na tvé straně.

jt
21. 09. 2007
Dát tip
tak jsem to celý přečet znova. mezery mi přijdou víc na Tvý straně - hlavně to, že "o co Ti šlo", jsi napsal až dost pozdě + zbytečně ostrou formou ( 20.09.2007 21:16:53 ) - do tý doby nebyl z Tvý strany než jeden otazník a to spíš řečnickýho charakteru, než že by ses na něco ptal. pak už jsi jen vyváděl, rozdával osobní tolčoky ( nevzals na vědomí mojí odpověď ohledně indispozic, příp. nevíš, jak to funguje ( tím Tě nechci nijak snižovat - jen mi Tvoje reakce přišla mimo ) ) a tak. nemám problém btw - abychom se vrátili k dílku a já odpověděl na Tvojí "otázku" - tohle dílko neni než hraní si se slovama - jestli je tohle poezie, pak je to akorát něco pro krácení chvil spokojenejch pánů a paní - a to neni podle mýho gusta .. ( a neš zase odepíšeš, doufám, že si taky přečteš všechny ty reakce tady, ať to nepokračuje v podobně nepřátelskym duchu jako do teď .. )

dapler
21. 09. 2007
Dát tip
jt Totéž platí pro tebe a přečti si hlavně ten začátek,který jsi nepochopil a na mou připomínku stále neodpověděl...to,že se bojíš názorů ostatních se tím ovšem nemění...to je celkem jasné...to neokecáš:)..ale uznávám,že to s tím tady nemá nic společného..to je tvoje věc a tvůj osobní problém.

jt
21. 09. 2007
Dát tip
Tvoje reakce je legrační - zkus si tu moji přečíst ještě jednou a napsat něco rozumnějšího. do indispozic to dávám, abych měl od každýho osobní názor - o nic víc nejde. přijde mi, že se z toho stalo zbytečný šťouchání spíš osobního charakteru, což mi neni sympatický, když Tě vůbec neznám - přečti si prosím ještě jednou všechno, co jsme si tady napsali a pak písni .. *

dapler
20. 09. 2007
Dát tip
jt: o čem to tady pořád žvaníš..jsi normální?? To,co jsem napsal snad musí pochopit i úplnej blbec a jestli jsi ještě blbější,tak se raději snad k ničemu nevyjadřuj..čti si věci který jsou pro tebe a když tě něco neosloví,nebo se ti nelíbí tak aspoň napiš PROČ A JAK !! ...o to mi šlo.Chápeš to už konečně???? Já nemám problém s negativní kritikou,jen bych od redaktora čekal poněkud konkrétnější formulaci. Díval jsem se na tvou tvorbu a nepíšeš vůbec špatně..o to víc mě udivuje,že máš vše jako indospozici,takže pravděpodobně nesneseš kritiku ty sám.:)Porovnej si to v hlavě.

jt
20. 09. 2007
Dát tip
hej - teď už začínáš slovíčkařit - vždyť neoslovilo a moc nic pro mě je naprosto srovnatelný vyjádření - nechápu potom, proč Ti jedno vadí a druhý respektuješ .. :-) zároveň mi přijde zvláštní, že Ti moc nic pro mě vadí/se skrze to tolik rozčiluješ a třeba Teda, líbí:o)*/hezké,tip/Výborná. T/:-) člověče, dobrý no Ti nevadí ani kousek, i když (kritický)názor, ke kterýmu mě vybádáš nemá očividně ni jedna z těch reakcí .. :-) nebo je to tak, že od redaktorů Ti taková reakce vadí a od neredaktorů ne ? nebo že kdybych já napsal, že je super !! TIP + V, že by ses nad tim taky nepozastavil ? myslim, že by sis to měl trochu porovnat v hlavě, chlape .. :-)

dapler
20. 09. 2007
Dát tip
jt: vůbec jsi nepochopil o co mi jde. Kdybys napsal,že tomu nerozumíš,že nechápeš,nebo že tě to neoslovilo,bylo by to v pořádku.Já se nikomu nepodsouvám a snesu kritiku jakoukoli.V tvém případě to nebylo ani jedno...to jsem měl na mysli.Prostě u redaktora bych čekal trochu víc,než to tvé:"mno nevim - moc nic pro mě".Pokud to není pro tebe tak to sem psát nemusíš...to je u kritiky jaksi irelevantní pojem,nemyslíš?Když to není pro tebe,tak to nečti a pokud máš nějaký (kritický)názor,tak ho vyslov.

jt
19. 09. 2007
Dát tip
každýmu podle jeho gusta. pokud Tě nezajímá, že Tvoje věci někoho nezaujmou, přijde mi to od Tebe hloupý. na druhou stranu - podle Tvýho věku a tak si nemyslím, že bys byl nějaký úspěchuchtivý autor, který na sobě chce makat (..), ale pán, co sem dává svý texty pro svý čtenáře, který mu napíšou líbí * nebo hezký:-) a jseš spokojenej - mně osobně jedině potěší, když mi někdo písně, že ho mý dílko nezaujalo - je potřeba vědět + hlavně slyšet, že to tak je/může bejt - ale - viz moje první věta v tomhle. co se úrovně kritik tady týče, myslím, že to nestojí za pozastavení - lidi tady jsou schopný napsat, když viděj začátečnický dílko - upozornit na špatný rýmy ( někdo bere za špatnej jakejkoliv, jak se jde občas dočíst v kritikách ) ale - to je tak všechno - dál už je to osobní pohled na ty texty - každýmu to přijde jinak a autor sám si vybere, čí názor pro něj něco znamená a čí ne-e. redaktoři jsou ti, kdo toho už přečetli na p tolik, že dovedou vyzdvihnout dílko lepší než ty ostatní, znají spoustu lidí osobně a věděj kdo pro co píše, znaj vydávaný lidi + jejich tvorbu a tak. hm ?

dapler
18. 09. 2007
Dát tip
jt: nechtěl jsem slyšet nic a je mi jedno,co se ti líbí nebo ne. Osobně se u básní,které mě nezaujmou nevyjadřuji,protože nemá význam psát autorovi,že: "tohle není nic pro mne",jelikož je mu to šumafuk,co je pro tebe nebo ne. Jen jsem se pozastavil nad úrovní kritik "redaktorů",která je opravdu otřesná...čehož jsi ty v tomto případě živým důkazem.:)

jt
18. 09. 2007
Dát tip
co an to chceš slyšet ? hraješ si - hraj si dál - někomu se to líbí, mi moc ne, protože mi to nic nedává. stačí takhle ? neděkuj, když se mi šklebíš a řekni radši rovnou, že chceš slyšet víc .. :-)

dapler
18. 09. 2007
Dát tip
jt: mno..kritika hodná radaktora.:) Děkuji.

jt
18. 09. 2007
Dát tip
:-) mno nevim - moc nic pro mě ..

satannáš
23. 03. 2007
Dát tip
Výborná. T

pété
27. 01. 2007
Dát tip
:-) člověče, dobrý no

Tanaoko
22. 12. 2006
Dát tip
hmmm, zase hezké, tak poeticky něžné*tip

etna
06. 12. 2006
Dát tip
:-) hezký

to je nádherné *

Sarrah
28. 11. 2006
Dát tip
ale podívejme :o)*

nikar
25. 11. 2006
Dát tip
moc se mi líbí...děkuji t

zorka
12. 11. 2006
Dát tip
*

Wemi
09. 11. 2006
Dát tip
páni, páni! to se mi moc líbí...

dapler
03. 11. 2006
Dát tip
Nene,nezlobím :)

Norsko
31. 10. 2006
Dát tip
pravda, zrzavý dřív šedivěj :-)

Print
30. 10. 2006
Dát tip
No, to je skvělý!!***

sidonia
30. 10. 2006
Dát tip
pekny

chikvadrat
29. 10. 2006
Dát tip
je to pěkná blbost... ale líbí

chikvadrat
29. 10. 2006
Dát tip
je to pěkná blbost... ale líbí

chikvadrat
29. 10. 2006
Dát tip
je to pěkná blbost... ale líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru