Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení povídek v Jindřišské věži

23. 11. 2006
1
22
4979
Autor
Milly

náhodou jsem teď přišla na Totemu na tuto pozvánku na úterý 28.11.2006, tak ji hned posílám dál.

Čtení povídek v Jindřišské věži a sopečná pohoří na Kanárských ostrovech

http://www.totem.cz/enda.php?a=161783


Příští úterý dne 28. listopadu zveme opět všechny z Vás, kteří máte rádi povídky, v sedm hodin večer do podkroví Jindřišské věže v Jindřišské ulici v Praze.

 

Jako tradičně se večer bude skládat ze dvou částí:

 

V té první tu bude prostor pro čtení Vašich povídek. Posílejte nám je prosíme předem na ctenivevezi@post.cz, povídka by neměla přesahovat dvě stránky strojopisu a každý čte jednu až dvě své povídky.

 

Ve druhé části večera, která pravidelně připadá na vyprávění z cest, budu tentokrát já se svou ženou Danou vyprávět a promítat fotografie z našeho putování se stanem po sopečných stezkách na Kanárských ostrovech (Tenerife a La Palma).

 

Ve věži se těší nejen :-)

 

Petula a Martin





22 názorů

gr_4you
29. 11. 2006
Dát tip
joj :-)) tag já to příčtě zkrátim :-)

Zbornik
27. 11. 2006
Dát tip
Jej, Vesuvanko, dobrý!:-)

Zbornik
27. 11. 2006
Dát tip
Nějak se přiznám se ztrácím, ale prostě jde jen o to, aby se někdo nezačetl do knihy a neutekl nám tak příjemně celý večer až do rána:-), proto vždy s Petulou prosíme autory povídek o texty do 2 stránek..

Zbornik
27. 11. 2006
Dát tip
Nějak se přiznám se ztrácím, ale prostě jde jen o to, aby se někdo nezačetl do knihy a neutekl nám tak příjemně celý večer až do rána:-), proto vždy s Petulou prosíme autory povídek o texty do 2 stránek..

vesuvanka
24. 11. 2006
Dát tip
není zač :-))))

Milly
24. 11. 2006
Dát tip
díky, vesuvanko, za kladný ohlas a krásnou báseň.. :-)

vesuvanka
24. 11. 2006
Dát tip
:-))) prima, Milly díky za avi ------PICO DEL TEIDE... Vzdaluje se přístav a kastaněty doznívají ve vlnách symfonie středozemní Ztrácíš se na lodi v azurové modři zalité zlatem Žárem se tetelí vzduch a na obzoru zrůžovělém silueta ostrova Hrdá královna tyčí se k nebi, vrásčitá a přece přívětivá vzdychá a tiše si brouká píseň svých ohňů Srdce se rozbuší při pohledu na ni Vůně moře a země zeleň se plazí po kamení a jinde tryská do výše rozevírá květy vstříc slunci a motýlům pro něž nenacházíš jména i ptačí rapsodii slyšíš poprvé Borovice na úbočí kořeny obnažené křečovitě uchycené v červenavé lávě Rychlý západ slunce barvy se roztančily až do temně fialových tónů Obraz nedomaluješ. Utichli ptáci a vrchol hory ve smutné šedi se náhle ztrácí zklidnila se hladina moře proměněna v modrou plochu na mapě...

StvN
24. 11. 2006
Dát tip
Většinou bývají v úterý.

Milly
24. 11. 2006
Dát tip
Exorcisto, to zní zajímavě- meteorologie,... Vyjde to jindy- čtení jsou dost často- a v různý dny.. :-)

exorcista
24. 11. 2006
Dát tip
základní kurz chemických pozorovatelů meteorologie, dozimetrie, detekce toxických látek, látání kontaminovaných vojáků a patlání hlášení o tom všem v mezinárodním formátu...nuda v liberci ;)

eowi
24. 11. 2006
Dát tip
ex: Liberk je taky v pohodě, Liebig to měl v malíku... Co vedeš za výcvik? Jak přežít v Sudetech? ;-)

exorcista
23. 11. 2006
Dát tip
došel bych a přečetl, jenže ces týden se do radioaktivní pánve nedostanu...vedu výcvik :( chjo...proč musí být všeckno právě tam? (jo jo jo, já vim, páč z tama je největší zastoupení písmáků ;)

Tož to pak jooo, to chápu.

StvN
23. 11. 2006
Dát tip
Pišto, to je proto, že většina povídek nestojí za nic, tak aby byly co nejkratší.

Milly
23. 11. 2006
Dát tip
Ach tak! Mně přijde, že na 2 strany už jde o povídku...... Fejeton si představuju o dost kratší- tak na půl stránky až na stránku. Podrobnosti konzultuj s autory pozvánky, já jsem jen její zprostředkovatel. :-)

"...povídka by neměla přesahovat dvě stránky strojopisu..." Asi jsem čet jinou upoutávku než ty...

Milly
23. 11. 2006
Dát tip
Na jakou povídku? Vždyť je to v rubrice "Srazy, akce"..

Dvakrát třicet řádek po šedesáti znacích ti stačí na povídku?

Milly
23. 11. 2006
Dát tip
Třeba bys mi moh napsat, proč Ti to přijde jako fejeton.. .-)

A co čekáš, že s tvým nechápáním zmůžu?

Milly
23. 11. 2006
Dát tip
Obávám se, pišto, že nechápu tvou poznámku. Našla jsem tuhle pozvánku náhodou, tak ji jen přeposílám dál..

Dvě normostrany? To je spíš fejeton, ne? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru