Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.....sám se zachraň...!

Výběr: Print
24. 11. 2006
14
15
3190
Autor
Honzyk

"Voni" ti hoděj záchranej pás, "voni" ti daj kapačku, "voni" ti sešijou ruku,. "Voni" tě maj i rádi, ale jakmile nemáš rád sám sebe, a moc, nejen že nemáš rád ty vostatní, ale posíráš se na každym kroku...no, to je taková zkušenost,nemyslim, že zlá....///)))))//// každej si p r o j d e s á m...----věěěěěěěěěřim.

Jsem
si
dneska ráno
říkal
tak jen: čím skutečnější je všednost, tím pravdivější, a bacha, tím i tajemnější   LEŽ KONEČNOSTI

/nekecám, šlo mi vo kejhák, ale vzali mě sem zpátky/


No
a
myslím
že
neexistují divy, který nevytryskly ze samýho smyslu slova  O S V O B O D I V Ý....

,,,JAK    JÁ    TU  ( dneska ráno)  TANCOVAL, KDYŽ      B O L E S T     ( voknem vylítla !!!!!!!!!!!??????)


Neříkám, že jsem zachráněn
v jemnosti závojů tajemnejch je síla , motá si mě, jak chce, motá , kdy chce,


ale zbavuje mě
aspoň myslím
tý pošetilosti
že bolím jen já
sebe
a jiný


Že jen já vleču za sebou ty dezinfekce, léky, stíny...


A NIKDY, NIKDY UŽ NEBUDU TVRDIT, ŽE VLÁDNU JISTOTOU.
(...jsem si, a  SÁM, - a   bez modlení ve svý malý vaně slíbil...)


15 názorů

Dave Lister
27. 08. 2010
Dát tip
také zaujímavé ale dík ty stavy ani za tunu peněz bych zažít nechtěla Síla.*

Honzyk
13. 02. 2007
Dát tip
ď,..

***

Honzyk
04. 12. 2006
Dát tip
cau, sidi-midi, ted du zase na jeden konkurs, kerej nevyhraju,,,,buhehe chlemst...napísu ti voi tom, to zas bude....!!))

sidonia
04. 12. 2006
Dát tip
hmmmm

Honzyk
04. 12. 2006
Dát tip
dyk ja vim, strejc psychous mi rika to samy---))---D moje babicka byla takova prosta, no, ale blba ne, a jednou si precetla nekde ve Vůlaste prislovi, pak se ho ucila asi tejden, porad neco mrmlala, rikam, hele, babi, neboli te hlava nebo co, neco s tebou, a vona nic. No a za tejden mi rekla, kdyz prisla do myho pokoje: "Pomocnou ruýku hlefdej na konci sveho ramene"...zname cinske prislovi"..."---a zavrela. A ja byl takova svine, ze sem vstal, otevrel, se k ni do pokojhše, a rek jsem ji: "Hahá, to si cetla ve Vlaste v RADKACH DUVERY!!!...)))))))) avi sidi-midi pro pobaveni, protoze se nejak zvedane,m a to by mel mit clovek radost, zeano...

Print
04. 12. 2006
Dát tip
Jo, zachraň se sám!:-)*

daddy
24. 11. 2006
Dát tip
pohlazení jenykovi

sidonia
24. 11. 2006
Dát tip
skvely

fárum
24. 11. 2006
Dát tip
tak to je pekne vyznani*


Aymi
24. 11. 2006
Dát tip
********

Norsko 1
24. 11. 2006
Dát tip
nemáš náhodou malou vanu ? ... * :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru