Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..umění malovat.

14. 12. 2006
3
8
3207
Autor
Rabb

..věnováno všwm, co mi na Pokecu s dílkem pomáhali, speciálně MArovi.

.
.
.
.
Za vsí Nikolčice, přesně nad obecnímy vinohrady již dávno sklizenými, se ze strany na stranu vine blátivá a klikatá polní cesta s vyjetými kolejemi od zemědělských strojů a lidskému oku se ztrácí daleko za obzorem stejně tak jako unavené slunce pozvolna zapadá za západní horizont a chystalo se ke spánku. Jeho poslední hřejivé paprsky dopadají kolmo na nehybná mračna, jež získala odstíny červánků. Krajnice polní cesty lemují vysoké větrolamy, větve se témeř dotýkají zářících hvězd na temném východě, koruny se v prudkém větru divoce kymácejí sem a tam, přičemž ve vzduchu vznešeně poletují okrové listy, které prohrály marný boj s gravitací a Podzimem.

U okna
na rozkládací zidličce sedí muž v pruhovaném trikotu se štětcem v jedné ruce a paletou barev v ruce druhé, který hodlal namalovat tu okouzlující a romantickou scenérii tam venku, a uvažuje, co jen výtvoru chybí za maličkost.
  Vzpomněl si a na plátno přikreslil svisle dolů ocelocé mříže.
.
.
.
.

8 názorů

Rabb
11. 08. 2011
Dát tip
děkuji.. :-) pardon, že nepřibývají nový věci.. možná jednou to zas přijde :-)

a to já ráda :) není zač!

Rabb
13. 03. 2011
Dát tip
děkuju, Michelle.. člověka potěší, když někdo zavítá do historie :-)

tohle je skvělé.

Syd Barret
15. 12. 2006
Dát tip
Človeče... tak ten záver ma dostal... absolútne... poznámka: ocelocé? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru