Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexturistka

Výběr: Aššurballit, Nicollette
14. 01. 2007
13
22
4284
Autor
zaki

 

     Dnes som sa kúpala v mori. S nejakou francúzskou alebo japonskou lesbou. Nesolila mäso a spievala Imédžin. Sme sa len tak spolu ožrali. Nikto iný tam nebol. Koniec sezóny. Iba mŕtve kraby a štyri túlavé psy. Na nás čumeli. Sme si ich fotili. Vyzeralo to ako z nejakého hororu. Dlhá piesočnatá pláž, lehátka, slnečníky a štyri psy. Čakala som, kedy vybehne spoza rohu niekto s motorovou pílou. Nevybehol.

     Lesbu som spoznala v hoteli. Požičali sme si skúter. Sme si dali helmy a ona to strihla cez nejakú olivovú plantáž. Hľadali sme jednu kultúrnu pamiatku, ktorú niekto asi omylom zakreslil do mapy. Som sa pýtala domácich. Nevedeli o nej. Tak Francúzka povedala.

-         Vi ár stejing hír.

-         Ókej.

Odpovedala som so skvelým Ňujorským akcentom.

     Som vybrala z kabelky fľašu vodky. A neviem, či pila aj ona, ale ja každopádne. Japonka mala trochu romantickú náladu z toho miesta. Furt mi tam recitovala nejakého Bodlera. Som ju radšej zahrabala na poldňa do piesku. Recitovala aj spod piesku.

Potom začala vrieskať.

-         Ž tém! Máj íst juropijan frénd. Ž tém!

-         Ókej.

Som zas na ňu hodila ten svoj skvelý prízvuk, kvôli ktorému ma ženy milujú. A ona začala spievať Mór den wrds. Mala pekný hlas. Stiahla som tretinu fľaše a radšej som ju odhrabala. Francúzka si ľahla na breh a začala sa hrať na morskú pannu, alebo zrodenie Venuše alebo niečo také.

-         Du ju sí haw strong is maj láv?

Naozaj som videla. Bolo to husté. Stiahla som ďalšiu tretinu fľaše vodky a začínala som prosiť nebesá, nech radšej zošlú toho vraha s motorovou pílou. Psy stále stáli obďaleč a pozorovali nás. Som si myslela, že len chlapi sú takí. Som sa nevedela rozhodnúť či som ožratá alebo frigidná. Sadla si ku mne. Som zabudla jak sa volá. Som ju volala Nadežda. Sa jej to páčilo, lebo to nevedela vysloviť. Jej to prišlo erotické.

-         Nadežda du ju vont drink?

-         Nádžda dont wont drink, Nádžda is drajving.

-         No Nádžda. Nadežda.

-         Nádžda.

Jej to asi prišlo erotické.

-         Na dež da.

-         Ju ar kjut... Nádžda wont jú.

Sa na mňa vrhla. Mala také malé japonské ústa a pekne sa bozkávala. Psy nás pozorovali.

      Odsala sa odo mňa a začala sa natierať olivovým olejom. Vraj sa potom lepšie opáli. Keď už bola ako langoš znovu sa na mňa prisala. Bola hrozne kĺzká. Sa mi šmýkala po bruchu. Som si spomenula jak ja nemám rada ryby, lebo sú kĺzké.

Hodila som vedľa seba tiku. Škoda vodky.

-         Dont wory.

Povedala Nadežda. Piesok sa jej lepil na naolejované telo.

Tikovala som ďalej, kým som nevyprázdnila celý žalúdok a ona mi držala vlasy a hladkala ma po krku. Bolo mi zle.

Ošúpala mi pomaranč a kŕmila ma. Som musela byť biela jak ten piesok.

Japonka ma začala objímať a olizovať mi krk a brucho.

-         Aj lajk jú. Aj lajk jú. Kjút grl.

Psy začali olizovať to, čo som vyvracala. Nadežda ma celú zasypala malými bozkami. Stehnami olepenými pieskom ma silno zvierala.

-         Aj lajk jú Suzana.

Bola som ešte opitá. Som sa nad tým zamyslela. Mi došlo, že sa volám Judita.

-         Ajm not Suzana.

-         Ju ar Suzana. Aj now ju. From tivi.

Som sa začala šialene ujebávať.                           

-         From tivi?

-         Jes. Ju ar very fejmos. And so módest.

-         Rily?

-         Dont bi pity. Ju ar rily gud ektris.

-         Em aj ektris?

-         Jes. Ju hev plejd in so meny films?

-         Rily?

Začalo mi to byť jedno, jej to nebudem vysvetľovať. Keď si myslí, že som herečka. Lenže sa na mňa začala čoraz viac lepiť. Aj triezvieť som začala. Som sa snažila zviesť rozhovor na moju kariéru. Asi si myslela, že som Zuzana Norisová alebo neviemktorá. Sa ku mne pritisla. Už začínalo byť chladno.

-         Wič maj film du ju lajk?

Sa začala smiať a opäť mi olizovala ucho a tak jemne šepkala.

-         For fingers klab.

Som nepoznala.

-         End?

Sa začala ešte viac smiať a viac šepkať.

-         Sodoma.

Som tiež nepoznala.

-         End?

Teraz sa už zvíjala okolo môjho tela.

-         Dis van ju ar arestid and ju ar duing it wit dog and six grlz.

Sa mi začalo rozvidnievať, lebo film, kde by som mala byť väzenkyňa a robiť to so psom som raz videla.

Ja som pornoherečka.

Som sa prežehnala. Japonku som poprosila, či by ma odviezla naspäť do hotela. Snažila sa ma presvedčiť nech jej najprv ukážem tú scénu so psom.

 

    Odviezla ma do hotela. Odprevadila ma až po izbu a chcela sa mi tam vtrepať. Som zabuchla dvere. Na posteli sedela ožratá Eva.

-         Čo jak bolo?

-         Už nikdy žiadny sexturizmus.

Sa začala ujebávať. Evin pes pri dverách nás pozoroval.

 


22 názorů

zaki
31. 08. 2010
Dát tip
ta ked sa ti toto paci :) skusaj skusaj som citala tu prvu co mas na madnesse a rozmyslam, co si o tom myslim

zaki
20. 02. 2007
Dát tip
no kedy ako

vlad03
20. 02. 2007
Dát tip
dobra si :) a ja ze ci naozaj pomaha spit sa pri pisani

palino8
16. 01. 2007
Dát tip
u mňa nie

marw
15. 01. 2007
Dát tip
:-)

StvN
15. 01. 2007
Dát tip
Nějak jsem nepochopil tu francouzsku a japonku.

Narvah
15. 01. 2007
Dát tip
dobrý

misty
15. 01. 2007
Dát tip
normalne nemozem uverit, ze som to docitala do konca...a este aj ako fajnova vec mi to pride.... :)

obluda
14. 01. 2007
Dát tip
:))) fajn

no prehodnot, pac sa ti zle cita ked tie vety zacinaju som sa

zaki
14. 01. 2007
Dát tip
som sa prehodnotim, pisala som to dnes rano dost ozrata... takze chyb sa najde urcite dost...

:-)Je to dobrý, líbí se mi*

Tom
14. 01. 2007
Dát tip
cetlo se to dobre a svizne, tema je pritazlive a anglicke blaboly uveritelne zabavne, ale nejak nechapu souvislosti: jak se vypravecka dostala na tu plaz? vzdyt ona tam je jakoby z prinuceni ale neni tam zadny organizator? kdo porada takovy mezinarodni zajezdy? myslim, ze jestli je neco podobneho mozne, tak je za tim vsim prece docela hnusne nasili a ty z toho nonsalantne vybiras jen jakesi komicno v ramci mozne situace. psat umis vyborne, ale nelibil se mi postoj autora

:)) perfektny slovnik:) ale aj pribeh:)

johny45
14. 01. 2007
Dát tip
No vyborny koniec, ten sa mi pacil...a celkovo sa to dobre citalo...taky miestami assurballitovsky styl...ale vadilo mi tam, ze si prilis casto pouzivala nespisovny slovosled vo vetach...ked sa zacinali slovom som...a podobne. Je to ako s vulgarizmami. Ked ich pouzijes obcas, doda to dielu urcitu stavu, ale ked to prezenies, strati to tu stavu... *

Nicollette
14. 01. 2007
Dát tip
mmm... věty začínající na Som a Sa.... neni na škodu to tim trochu prošpikovat ale tohle mi přišlo fakt hodně moc.... výběr dam, poněvadž ta fantas je úžasná ! moc mi to sedlo

Incognito
14. 01. 2007
Dát tip
:-D je to pěkně čtivý a naučila jsem se nové slovenské slovo tikovat = zvracet.. díky :-)

G_B_Show
14. 01. 2007
Dát tip
huhehuhahe--ehm..hm..mchm.!*

..vyborne.. ..pobavilo ma to... ..skvely lahky styl...bez debaty...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru